Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول ستاد پیگیری و خدمات رسانی بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد از خدمات رسانی به ۹ روستای زلزله زده خبر داد و گفت: یک هزار و ۵۰۰ نفر در قالب ۳۰ گروه جهادی از استان درخواست اسقرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیدعلی ساداتی، مسئول ستاد پیگیری و خدمات رسانی بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد به زلزله زدگان کرمانشاه امروز ( ۳۰ آبان ) در نشست خبری ضمن تسلیت به زلزله زدگان، گفت: 13 ساعت بعد از وقوع زلزله در کرمانشاه، نیروهای این حوزه به منطقه اعزام و مورد اسقبال مردم روستاهای خسارت دیده قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی این استان از نخستین گروه هایی بود که به مناطق زلزله زده رسید، اظهار داشت: قبل از انجام هر فعالیتی کار ساماندهی در منطقه آغاز و بلافاصله نشست ستاد ساماندهی و خدمات رسانی تشکیل و روزانه گزارش گیری صورت می گرفت.

 

ساداتی از واگذاری مسئولیت خدمات رسانی به 9 روستای آسیب دیده در زلزله اخیر کرمانشاه به بسیج سازندگی استان خبر داد و اضافه کرد: کمک های اولیه از طریق بسیج سازندگی و بسیج دانشجویی به ارزش بیش از 450 میلیون تومان جمع آوری و به همراه کاروان کمک های استانی، به مناطق زلزله زده ارسال شد.

 

مسئول ستاد پیگیری و خدمات رسانی بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد به زلزله زدگان کرمانشاه با بیان اینکه قرارگاه این استان با نام شهید مدافع حرم، شهید ستار اورنگ فعالیت می کند، ادامه داد: با تصمیم سپاه فتح و استانداری استان کلیه اقلام کاروان در اختیار این قرارگاه قرار گرفت.

 

وی از خدمات رسانی به 6 روستا به صورت جمعی و سه روستا به صورت جداگانه سخن به میان آورد و عنوان کرد: بیش از 50 نفر جهادگر به غیر از نیروهای دیگر نهادهای استان در قرارگاه که در منطقه بریم وند کرمانشاه مستقر است، فعالیت دارند.

 

ساداتی از تهیه دفترچه خدمات رسانی به اهالی بازمانده این روستاها به منظور تامین ارزاق آنها خبر داد و یادآور شد: خدمات رسانی با همکاری دهیاری و امام جماعت این روستاها صورت می گیرد.

 

مسئول ستاد پیگیری و خدمات رسانی بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد به زلزله زدگان کرمانشاه با بیان اینکه خدمات رسانی به مردم این 9 روستا براساس نظم خاصی انجام می شود، ابراز داشت: در کنار قرارگاه شهید اورنگ، بیش از 100 چادر اسکان موقت برای زلزله زدگان برپا شده است.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از 40 قلم مشابه بسته معیشتی به منظور تامین اقلام غذایی هم وطنان آسیب دیده از زلزله به منظور تامین جیره غذایی یک هفته ای آن ها تهیه و عرضه می شود، اظهار داشت: بیش از 150 هزار بطری آبمعدنی و نایلون براز آنها تهیه و توزیع می شود.

 

ساداتی با بیان اینکه در زمینه معیشتی زلزله زدگان مشکلی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: نشست با دهیاران این 9 روستا صبح و عصر هر روز به صورت مستمر برگزار می شود.

 

مسئول ستاد پیگیری و خدمات رسانی بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد به زلزله زدگان کرمانشاه از توزیع بیش از 100 بسته ویژه نوزادان شامل: شیرخشک و البسه خبر داد و گفت: بیمارستان بزرگ صحرایی و آشپزخانه این استان نیز تا روز پنج شنبه این هفته در منطقه مستقر خواهد شد.

 

وی از درخواست استقرار یک هزار و 500 نفر در قالب 30 گروه جهادی از استان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق آسیب دیده خبر داد و گفت: هر روز از خانواده های بازمانده از زلزله عیادت و دلجویی شده و به صورت روزانه گزارش های انجام گرفته به سردار فضلی ارائه می شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی

احمد آخوندی سرپرست فرمانداری مهریز گفت: بر اثر بارش‌های اخیر و جاری شدن سیلاب، ۹ منزل سطح شهر و مناطق روستایی دچار خسارت شدند.

وی افزود: خسارت وارده به منازل بالای پنجاه درصد بوده که بررسی و اقدام لازم صورت گرفته است.

دهقانیزاده فرمانده حوزه علی بن ابطالب (ع) مهریز گفت: گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان مهریزی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای خانه‌های درگیر سیل اقدامات موثری را انجام دادند.

وی افزود: در قالب سه گروه جهادی حدود سی نفر از بسیجیان و جهادگران چای کار بودند و کمک کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است