Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین_ گشتهای مشترک اداره کل دامپزشکی و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین در راستای اجرای مصوبات کارگروه قاچاق دام این استان مستقر می شود.

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل دامپزشکی استان قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات کارگروه مبارزه با قاچاق دام استان مبنی بر انجام گشت های مشترک با سایر دستگاه های عضو کارگروه ، با توجه به هماهنگی به عمل آمده با اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین برای انجام گشت های مشترک یک اکیپ گشت سیار قرنطینه متشکل از کارشناسان خبره دامپزشکی در معیت اکیپ مستقر اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای شهرستان و پلیس راهور این استان به انجام وظیفه می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید بهمن نقیبی افزود: استقرار واحد گشت مشترک در زمان و محل یاد شده با توجه به هماهنگی های به عمل آمده،، برای کنترل تردد خودرو های حامل محموله های دامپزشکی بوده و در صورت کشف وتوقیف موارد تخلف، اقدامات لازم باهماهنگی دامپزشکی شهرستان برای تنظیم صورتجلسات، توقیف و ضبط محموله و نگهداری در محل قرنطینه به عمل می آید.

وی در بخش دیگری از صحبتهایش کنترل تردد غیر مجاز دام را یکی از راههای پیشگیری از شیوع بیماریهای دامی دانست و به دامداران توصیه کرد: از هرگونه نقل و انتقال غیر مجاز دام خودداری کنند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۵۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز

بازرس‌کل استان زنجان پیرامون وضعیت آزادراه زنجان - قزوین و زنجان ـ تبریز تذکر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل خمسه در جلسه بررسی وضعیت کمی و کیفی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با حضور مدیرکل جدید، معاونین و مدیران دستگاه مذکور در محل بازرسی کل استان زنجان تشکیل شد آخرین وضعیت دستگاه از لحاظ تجهیزات و امکانات، احداث راه‌های روستایی، حفظ و نگهداری راه‌ها، نحوه انعقاد قرارداد‌ها و اجرای پروژه‌ها، مصرف اعتبارات، نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافری و کالا، کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه و... را مورد بررسی قرار داد.

وی با تبیین آسیب‌ها و چالش‌های اداره‌کل راهداری استان گفت: مهمترین انتظار از اداره‌کل مذکور پیگیری در تعیین تکلیف قرارداد آزادراه زنجان – تبریز، هم زمان با اصلاح روکش آسفالت آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان تبریز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز