Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- مسئول روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه، با تاکید بر سالم بودن آب شرب مناطق زلزله زده استان، از زلزله زدگان خواست به شایعات توجه نکنند.

علی حسین مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طی یکی دو روز گذشته با پخش تصاویری از گل آلود بودن چشمه های آب مناطق زلزله زده در فضای مجازی، شایعاتی در خصوص غیرقابل شرب بودن آب این مناطق منتشر شد که به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تصاویر پخش شده مربوط به یکی 2 روز ابتدایی وقوع زلزله 7.3 ریشتری است که در آب شرب همه مناطق زلزله زده ایراداتی ایجاد شد ولی پس از آن مرتفع و هم اکنون نیز هیچ مشکلی ندارد.
مرادی با بیان اینکه شایعه غیرقابل شرب بودن آب در گیلانغرب و سرپل ذهاب بیش از دیگر نقاط زلزله زده مطرح شد، افزود: کدر بودن آب سراب این مناطق به مفهوم غیرقابل شرب بودن آن نیست.
مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه یادآوری کرد: این کدر بودن به دلیل پس لرزه های متعددی است که در این مناطق اتفاق می افتد اما قبل از وارد شدن آن به شبکه داخلی تصفیه و توسط مرکز بهداشت کنترل سلامت می شود.
وی یادآوری کرد: فرمانداران گیلانغرب و سرپل ذهاب نیز سلامت آب شهرستان های خود را تائید کرده اند.
مرادی در پایان گفت: مردم مناطق زلزله زده از سلامت آب شرب موجود اطمینان خاطر داشته باشند و به شایعات مطرح شده در فضای مجازی نیز توجه نکنند.
زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که تاکنون 444 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده که از جمله آن می توان به تخریب کلی و جزئی حدود 30 هزار واحد اشاره کرد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۲۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟

به گزارش قدس آنلاین، اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپولیس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت.

ستاره ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطاهای پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بارها مورد هدف بازیکنان روبه‌روی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطاها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

دیگر خبرها

  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • توسعه مزارع تولید چوب در کرمانشاه
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند