Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان از ثبت نام و اعزام مربیان فنی و حرفه‌ای به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: آمارگیری روستاها و برنامه‌ریزی در راستای کمک‌رسانی براساس نیازسنجی انجام پذیرد.

وهب مختاران در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: نشست مدیران کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان‌های غرب کشور مربوط به استانهای ایلام، کرمانشاه، سنندج، لرستان و همدان برای هم فکری کمک به آسیب‌دیدیگان زلزله استان کرمانشاه در محل اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این جلسه پیشنهاد کردیم تا برای 48نفر از همکارانی که در زلزله آسیب دیده‌اند پاداشی در نظر گرفته شود ضمن اینکه باید از طریق تعاونی اعتبار مبلغ مشخصی در نظر گرفته شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با بیان اینکه باید آمارگیری روستاها و برنامه ریزی در راستای کمک رسانی براساس نیازسنجی انجام پذیرد عنوان کرد: استان همدان درخصوص اعزام مربیان فنی و حرفه‌ای به مناطق زلزله زده اعلام آمادگی کرده است ضمن اینکه باید برای ساخت منازل نیز رایزنی شود.

مختاران با بیان اینکه لازم است تا در راستای بهتر کمک رساندن و خدمات‌دهی به روستاییان نسبت به قوی کردن بانک اطلاعاتی روستاها اقدام شود اظهار داشت: ثبت نام و برنامه‌ریزی مربیان این اداره کل در راستای اعزام به استان کرمانشاه انجام شده است.

وی همچنین بیان کرد: در مورد آمادگی کارگاه در و پنجره‌سازی دو جداره برای ساخت درب و پنجره‌های مناطق آسیب دیده و نیز کارگاه طراحی دوخت آمادگی کامل برای دوخت چادرهای اقامتی و غیره را با ارائه مواد مصرفی آمادگی کامل داریم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان عنوان کرد: مذاکره اینجانب با دکتر نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی کشور برای تخصیص وام برای آسیب دیدگان انجام پذیرفته است.

انتهای پیام/

R41405/P1336/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از آمادگی برای مدیریت بارندگی و رفع ماندآب احتمالی در شهر در روزهای آینده خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی شمسی با اشاره به آمادگی برای مدیریت بارندگی‌های پیش‌رو، اظهار داشت: پس از بارندگی‌های ابتدای فروردین‌ماه و ماندآبی که در شهر رخ داد، بررسی‌های میدانی در هشت منطقه آغاز و لایروبی‌های مورد نیاز انجام شد. لوله‌گذاری در خطوطی که نشست کرده بودند نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها بارندگی از چهارشنبه شب و بامداد پنجشنبه آغاز می‌شود و تا روز شنبه ادامه دارد گفت: با توجه به ماهیت بارندگی‌ها در فصل بهار هنوز پیش‌بینی نشده است در نهایت در این چند روز چند میلیمتر بارندگی در اهواز خواهیم داشت. بنابراین آمادگی صددرصدی داریم تا در سریعترین زمان ممکن ماندآبی که در شهر ایجاد می‌شود، رفع شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در هر بارندگی، مساله یکی از محلات خود را نشان داده است و تلاش شده مشکلاتی که احصاء شده‌اند، رفع شوند.

وی با اشاره به اینکه تمام ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری اهواز آماده هستند و 50 تانکر مکنده هم اجاره کرده‌ایم گفت:ماشین‌آلات دستگاه‌های دیگر مانند نفت، فولاد و نیشکر نیز آماده هستند تا در صورت وقوع بارندگی بیش از حد نرمال با استفاده از همه ظرفیت استان خوزستان، در کمترین زمان ماندآب از شهر اهواز  خارج شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از مربیان قرآنی جامعة القرآن خردسالان همدان
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز
  • ۱۴ اردیبهشت؛ آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی به آموزش و پرورش
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی