Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان بزرگ مردمی دانشجویی کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه امروز ظهر ارسال شد.

این کاروان شامل کمک‌های انسان دوستانه مردم و دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد بود که توسط بسیج دانشجویی استان و سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان جمع آوری و ساماندهی شده بود.

مالک انوری پور مسئول سازندگی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری با بیان اینکه این کمک‌ها با تلاش شبانه روزی جوانان انقلابی و دانشجویان جهادگر استان و از کمک‌های مردم و دانشجویان عزیز استان جمع آوری شده بود، افزود: این عملیات از ابتدای اتفاق دلخراش غرب کشور با همکاری سازمان سازندگی سپاه فتح و بسیج دانشجویی استان شروع شد که امید هست این روند همچنان ادامه داشته باشد و در روز‌های آتی کاروان‌های دیگری نیز به مناطق اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه این کاروان به شش روستا از مناطق زلزله زده با ۱۲۰۰ نفر سکنه و ۳۳۲ خانوار ارسال و اعزام می‌شود، تصریح کرد: اقلام بسته بندی شده در این کاروان شامل بسته‌های معیشتی، آب معدنی، پتو و متعلقات، نان و خوشکبارو بسته‌های معیشتی خوردسالان همچون شیر خشک، پوشک و ... می‌باشد.

انوری پور با بیان اینکه تیم کارشناسی از بسیج سازندگی سپاه فتح استان در محل زلزله زده و موقعیت مدنظر برای کمک رسانی مستقر شده است، گفت: اولین گروه جهادی دانشجویی تخصصی همراه با کاروان به مناطق زلزله زده اعزام شد تا کار‌های امدادرسانی و خدمت رسانی را انجام دهند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان افزود: کار‌ها با توکل بر خداوند در حال انجام است و با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح و تلاش شبانه روزی دانشجویان جهادگر و جوانان انقلابی به امید خدا خدمت رسانی خوبی را ارائه خواهیم داد.

لازم به ذکر است این کاروان کمک‌های مردمی دانشجویی همزمان با سایر کاروان‌های اعزام شده از استان کهگیلویه و بویراحمد که توسط مردم، بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی جمع آوری و تهیه شده بود امروز ظهر با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد و سایر مسئولین استانی به طرف مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور

به گزارش خبرنگار مهر، کامران کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهیان نور بهترین بستر فرهنگی برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت و مقابله با تهاجم فرهنگی همه‌جانبه دشمن است.

وی با اشاره به اعزام ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر از استان همدان به اردوهای راهیان نور در سال گذشته در خلال برگزاری کنگره شهدا، از برنامه‌ریزی برای اعزام ۳ هزار نفر دیگر در قالب ۵۰ اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

کریمی گفت: این اردوها در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و زائران از مناطق عملیاتی مرصاد، قراویز، بازی‌دراز و پادگان ابوذر بازدید خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان همچنین از برگزاری راهیان پیشرفت در کرمانشاه به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده خبر داد.

وی در خصوص سهمیه اردوی راهیان نور امسال استان همدان گفت: ۲۵ هزار و ۲۰۰ نفر شامل ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب و ۱۲ هزار نفر به مناطق جنوب اعزام خواهند شد.

کریمی با اشاره به اینکه شهید شاخص امسال همدان سردار شهید تقی بهمنی است، افزود: این شهید عزیز در منطقه قراویز به شهادت رسیده و در روز ۱۳ اردیبهشت یادواره‌ای برای ایشان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090327

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور