Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد ازدواج دانشجویی خراسان رضوی گفت: ثبت نام جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های استان با عنوان «جشنواره مسیر خوشبختی» آغاز شده و از دوم آذرماه نیز دوره‌های آموزشی آن شروع می‌شود.

حجت الاسلام حجت مجیدی بیلندی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد با اعلام این که افتتاحیه ششمین دوره جشنواره مسیر خوشبختی نهم آذرماه در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود، گفت: ثبت نام جشن ازدواج دانشجویی آغاز شده و از دوم آذرماه نیز دوره‌های آموزشی آن شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز مشاوره وهمسان گزینی خشت اول، در خصوص برنامه های ششمین دوره جشنواره مسیر خوشبختی که به همت نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دانشگاه‌های خراسان رضوی برگزار می‌شود، افزود: موضوع اولین همایش مسیر خوشبختی برای مجردین «کنکور ازدواج» و برای متاهلین «عشق دیجیتال» است.

مدیر ستاد ازدواج دانشجویی خراسان رضوی بیان کرد: امسال دوره‌های آموزشی ویژه مجردین در پنج جلسه و دوره‌های آموزشی متاهلین در هفت جلسه تدارک دیده شده ودر مجموع 9 جلسه همایش برای دانشجویان متاهل، مجرد و والدین آنان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کل استان 25 هزار دانشجو مشغول به تحصیل در دانشگاه‌ها هستند که سال گذشته هفت هزار دانشجو در این جشنواره شرکت کردند که تلاش داریم امسال این تعداد را افزایش دهیم.

حجت‌الاسلام مجیدی متذکرشد: برنامه های آموزشی سال 96 مسیر خوشبختی بر اساس نیاز سنجی از دانشجویان طوری طراحی شده است که نتیجه آن برای دانشجویان انتخاب ازدواج آگاهانه و بهنگام و آسان باشد.

مدیر مرکز مشاوره و همسان گزینی خشت اول تصریح کرد: شعار سال 96 ششمین مسیر خوشبختی «ازدواج آگاهانه، بهنگام و آسان» است، به این منظور دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مرکز مشاوره ای ایجاد کرده است که به دانشجویان مجرد در انتخاب همسر مناسب خود کمک میکند.

مدیر ستاد ازدواج دانشجویی خراسان رضوی گفت: جشنواره مسیر خوشبختی تسهیلاتی برای زوجین دانشجو از جمله خرید کالا تا سقف 10 میلیون تومان و تسهیل درخرید مسکن در نظر گرفته است.

حجت‌الاسلام مجیدی افزود: جوایزی نیز برای شرکت کنندگان در نظر گرفته که می‌توان به کمک هزینه عتبات عالیات ، تبلت ،گوشی هوشمند و... اشاره کرد.

وی با بیان این موضوع که برای ترم دوم تحصیلی نیز کارگاه‌های تخصصی برگزار می‌کنیم، در ادامه به اهداف نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برگزاری جشنواره مسیر خوشبختی در دانشگاه های خراسان رضوی اشاره و تصریح کرد: ما به دنبال ترویج سبک زندگی اسلامی هستیم که متاسفانه در ازدواج باورهای اشتباهی مانند تجمل گرایی و گرفتن مهریه‌های بالا و... مد نظر خانواده‌ها و زوجین قرار گرفته که باعث افزایش سن ازدواج در جوانان شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۵۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳

سیزدهمین دوره جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی "تیتر ۱۳" با همکاری وزارت علوم و بهداشت و با حضور فعالان این حوزه در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز به کار کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، سیزدهمین دوره جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی "تیتر 13" با همکاری وزارت علوم و بهداشت و با حضور فعالان این حوزه در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز به کار کرد.

قرار است در این جشنواره که تا روز 18 اردیبشهت ماه ادامه دارد آثار برتر در حوزه ها و قالب های مختلف ادبی و رسانه ای معرفی شوند.

برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه‌های محوری این جشنواره است.

به گفته مسئولان نمایشگاه، آثار برتر در 42 رسته با معرفی 120 اثر در حوزه های مختلف علمی، ادبی اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی انتخاب شدند. آثار برتر در بخش های مختلف تیتر و لید، یادداشت، مقاله، سرمقاله، مصاحبه و نشریات برتر قرار دارند.

ایجاد فضای تعاملی بین دانشجویان و کارشناسان دانشگاه‌های سراسر کشور، توانمندسازی دانشجویان از طریق برگزاری کارگاه‌ها و برگزاری نشست‌های تخصصی کارشناسان برای بررسی آیین‌نامه‌های مرتبط با نشریه‌های دانشجویی از جمله اهداف برگزاری جشنواره «تیتر 13» است‌.

به گزارش تسنیم، جشنواره تیتر دانشجویی در مرحله اول با صدور فراخوانی آغاز و دانشجویان آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند. آثار در دو مرحله با حضور چهره‌های رسانه‌ای داوری شد. در اختتامیه جشنواره که با حضور مسئولان کشوری برگزار می‌شود، از برگزیدگان تقدیر و آثار آنها در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • تفاوت طلاق رجعی و بائن چیست؟
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد