Web Analytics Made Easy - Statcounter

چابهار- ایرنا - رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه چابهار نقش ملی و بین المللی برای توسعه منطقه دارد گفت: مشکلات موجود در مسیر توسعه زیرساختهای چابهار را برای پیگیری بهتر به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی گزارش می کنم.

به گزارش ایرنا کمال خرازی چهارشنبه شب در نشست شورای اداری و معتمدان شهرستان چابهار اظهار داشت: چابهار یکی از بهترین نقاط تجاری و اقتصادی ایران است و باید مسئولان برای توسعه شاخص ها در بخش های مختلف تلاش مضاعفی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: توسعه ملی سبب توسعه محلی و منطقه ای می شود و باید مردم چابهار در کنار بهره گیری از ظرفیت های خدادادی با کار و تلاش بیشتر از زندگی و رفاه بهتری برخوردار شوند.
وی افزود: تلاش های خوبی برای توسعه این منطقه در حال انجام است و برای برون رفت از مشکلات باید تلاش های بیشتری از سوی مسئولان انجام شود.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: گزارش بازدید از چابهار را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی ارائه می کنم تا تصمیمات لازم در این مورد را اتخاد کنند.
خرازی به سفر رئیس جمهوری به چابهار اشاره کرد و افزود: مقامات کشوری دید مثبتی به توسعه چابهار دارند.
استاندار سیستان وبلوچستان نیز در این نشست اظهار امیدواری کرد مسائل و مشکلات شهرستان چابهار از طریق مسئولان کشوری مرتفع شود.
سید دانیال محبی افزود: چابهار موقعیت مناسبی در زمینه های مختلف تجاری و اقتصادی دارد و باید برای توسعه زیرساخت های آن تلاش شود.
به گزارش ایرنا، کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی و هیات همراه دیروز /سه شنبه/ وارد فرودگاه کنارک شدند و مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل منطقه آزاد و فرماندار چابهار قرار گرفتند.
این هیات در سفری سه روزه علاوه بر بازدید از ظرفیت های تجاری، اقتصادی، ترانزیتی، گردشگری و صنعتی چابهار در نشست هایی با مسئولان و فعالان اقتصادی مسائل و مشکلات پیش رو را مورد رسیدگی قرار می دهند.
در این سفر اعضای شورای راهبردی روابط خارجی و استاندار سیستان و بلوچستان از طرح های بزرگ اقتصادی و صنعتی در دست اجرا نظیر کارخانه فولاد، طرح توسعه بندر شهیدبهشتی، اسکله صیادی و گردشگری و نوار ساحلی چابهار - گواتر دیدن می کنند.
برگزاری نشست های تخصصی با مدیران پروژه های بزرگ نظیر راه آهن چابهار- سرخس، مجتمع پتروشیمی توسعه نگین مکران و راه آهن از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این سفر است.
بازدید از منطقه حاشیه نشینی کمب، بنادر صیادی رمین، پسابندر و کنارک، شهرک صنعتی کنارک و منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار از دیگر برنامه های سفر رئیس و اعضای شورای راهبردی روابط خارجی به سواحل مکران (چابهار وکنارک) است.
3043**3213**6081 خبرنگار: رستم کریمی **انتشاردهنده: حیدرسرایانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در شورای ششم شهر اصفهان سعی کردیم رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان محقق شود.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: روز شوراها را به همه کسانی که در این حوضه فعالیت می‌کنند تبریک می‌گویم؛ کار در نهاد شورا مسئولیتی است که فراتر از جایگاه آن، گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات شهروندان و تجلی اراده آن‌ها در حکمرانی و مشارکت در اداره شهر است.

وی افزود: با توجه به اینکه به دلیل مشغله زیاد سایر کمیسیون‌ها، بر مسائل مربوط به بانوان کمتر تمرکز می‌شد، در کمیسیون خانواده رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان پیگیری شد، همچنین سعی کردیم بتوانیم در زمینه‌های تفریح کارهای بهتری انجام دهیم.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در حوزه حمل‌ونقل بیشترین برنامه‌ریزی در شورای ششم انجام شده است، چراکه هوای اصفهان آلوده است و باید برای افزایش زیست‌پذیری آن تا تحقق شهر زندگی تلاش می‌کردیم.

کلاهدوزان بیان کرد: یکی از دستاوردهای شورای ششم اصفهان تشکیل کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان است که برای نخستین‌بار شکل گرفت و امیدواریم به اهداف مدنظر برسیم.

وی با اشاره به بهترین روز کاری خود در طول فعالیت شورای اسلامی شهر عنوان کرد: زمانی که ۱۰۰ اتوبوس هم‌زمان باهم وارد خطوط حمل‌ونقل عمومی شهر اصفهان شد و همه راننده‌ها و اتوبوس‌ها در کنار هم قرار داشتند، صحنه زیبایی را ایفا کردند و خاطره‌ای خوش در ذهن من نقش بست.

کد خبر 747889

دیگر خبرها

  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • وزیر صمت: با وجود تحریم ۱۵۳ میلیارد دلار تجارت خارجی داریم
  • ۱۵۳ میلیارد دلار؛ حجم تجارت خارجی ایران
  • ما آماده تعامل هستیم، حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد