Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری طی بیانه‌ای پیروزی جبهه مقاومت بر استکبار جهانی را تبریک گفت.

 متن پیام به این شرح است:

سردار سر‌افراز اسلام سر‌لشکر حاج قاسم سلیمانی

سلام علیکم

بعد از حمد و ثنای‌ خدای سبحان، درود و تحیت‌ وافر بر روان پاک و ارواح مطهر‌ شهدای مدافع حرم و امام شهیدان و عرض ارادتی‌ خالصانه محضر جنابعالی و همه کسانی با ایثار و جهاد فی‌سبیل‌الله فضل زرینی‌ در تاریخ را جاودان ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حماسه و شور عاشورایی‌ در عصر ما بیانگر رشاد‌تهایی از جنس خون که با نهایت تلاش و توکل به آستان ریوبیت‌ علاوه بر حفظ و اعتلای نظام اسلامی و التیام آلام رنج کشیده‌ها و دفاع از مظلوم، مبارزه با سیاست‌های خباثت‌ آلود و جنایت کار‌انه اشقیا‌ی زمان. جریان تکفیر‌ی صهیونیستی‌ و شجره‌ خبیثه بنام داعش‌ که زاییده تفکر اسلام آمریکایی و ایادی‌ آنها بوده را از بین برد.

امروز ما در کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری این روز را به همه بشریت تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم این حرکت و اجماع منطقه‌ای علیه ظلم و جنایت ممهور‌ به انسانیت، نقطه عطفی‌ در تاریخ بشریت ماندگار شود  تا همه آزادی خواهان جهان را در از بین بردن غده سرطانی بشریت، رژیم کودک‌کش و غاصب اسرائیل که منشاء همه خیانت‌ها خباثت‌ها نه تنها در منطقه بلکه در جهان بوده، بسیج نماید و مانع تولید و پرورش فرزندانی ناخلف همچون دا‌عش باشد، که با بیرق‌هایی به ظاهر اسلامی که همان اسلام آمریکایی بوده است، چهره منور اسلام ناب محمدی (ص) را خدشه دار کنند.

اینک استکبار جهانی و صهیونیسم کودک‌کش و ایاد‌ی خبیث و حامیان خون‌خوارشان در منطقه، پس از این شکست و رسوایی مفتضح‌ درصدد آن شدند، با برنامه ریزی‌های جامع و هرینه‌های هنگفت توسط جریان تکفیر‌ی و مر‌تجعین منطقه، آتش تفرقه و کینه‌توزی و بد‌خواهی میان امت‌های اسلامی ایجاد و ایدئولوژی اسلام هراسی را در جهان ترویج دهند و در بین امت اسلامی اعم از شیعه و سنی با نیت مبارزه با تروریسم و حقوق بشر با هدف منحرف کردن جهاد امت اسلامی و از بین بردن جبهه مقاومت ضد صهیو‌نیستی و تضعیف جریان مقاومت در منطقه گسترش دهد.

ملت بزرگ و عزیز ایران به فرزندان مؤمن و انقلابی و فداکار خود افتخار می‌کند و پرچم ظلم‌ستیزی و حمایت از انسان‌های مظلوم را تحت زعامت‌ ولی امر مسلمین و دلیر‌انی همچون جنابعالی تا نابودی صهیونیسم جهانی بر زمین نخواند گذاشت، بلکه همگان را به صلح و عدالت و برابری دعوت می‌کنند.

و اینک امید است با بهره‌گیری از جمله حضرت امام راحل‌ (ره) که فرمودند: فلسطین مسئله اول اسلام است، را نصب‌العین و چراغ راه مبارزات جهانی قرار دهیم و همگان را به خدمت انقلاب و آرمان مقدس فلسطین فرا خوانده و با نهادینه کردن فرهنگ مقاومت و ریشه‌ار کردن این هدف والا تا آزاد کردن مسجد‌الاقصی و کل سرزمین فلسطین از پای نخواهیم نشست و هیچگاه اجازه نخواهیم داد ملت عزیز فلسطین قربانی منافع زور‌گویان و ساده لو‌حی دوستان گردد.

در پایان این فتح‌الفتوح مبارک را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران، خدمت‌گزاران نظام مقدس و به ویژه به جنابعالی و همه رز‌مندگان اسلام در جبهه مقاومت تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای جبهه جهاد مقاومت در سراسر جهان دوام توفیقات و برای مردم مظلوم فلسطین رهایی از ظلم مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر امیرعبداللهیان به گامبیا

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی به‌ منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، تهران را به مقصد بانجول پایتخت این کشور ترک کرد.

به گزارش ایسنا، در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه جاری با موضوع اصلی «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار» برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.

حسین امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه‌ای و بین‌المللی تبیین خواهد کرد.

وی همچنین در حاشیه این اجلاس با برخی مقامات کشورهای اسلامی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • فلسطین به مسأله اول جهان تبدیل شده است
  • حمایت جهانی از فلسطین «طوفان الاقصی» دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • سفر امیرعبداللهیان به گامبیا
  • آمریکا در پشت نقاب حقوق بشر پنهان شده است
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی