Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم- ایرنا- عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نابودی داعش از الطاف الهی و مجاهدت مجاهدان راستین راه حق بوده است، گفت: متاسفانه برخی کشورهای عضو ائتلاف مبارزه با داعش از جمله آمریکا و کشورهای منطقه، سلاح و تجهیزات در اختیار این گروه تروریستی قرار می دادند.

آیت الله حسینی بوشهری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:سلاح های کشف شده حاکی از آن بود که برخی کشورهایی که شعار مبارزه با داعش را سرمی داند در پشت پرده از نظر لجستیکی، تجهیزات و سلاح به این تروریست ها کمک می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: گروه تروریستی داعش با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و درایت های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، مجاهدت ارتش و مردم عراق وسوریه و سایر مجاهدان از کشورهای افغانستان، پاکستان و لبنان از بین رفت.
آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: فتنه داعش برای کشورهای اسلامی بویژه عراق و سوریه مشکلات زیادی را ایجاد کرده و انسان های بیگناه زیادی را به خاک وخون کشید.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: متاسفانه برخی کشورها برای فریب افکار عمومی، به ظاهر می گفتند ضد داعش هستیم ولی در پشت صحنه با آنها همکاری و حمایت می کردند.
وی با اشاره به تدابیر رهبر معظم انقلاب در نابودی داعش گفت: دربرهه ای از زمان، عده ای معتقد بودند چرا ما باید با داعش بجنگیم و برخی می گفتند داعش همه جا را گرفته و ما برای چه خود را درگیر کنیم؟.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب درمقابل این گروه ها می فرمودند، باید این فتنه و حرکت انحرافی ایجاد شده از سوی دشمنان، خاموش واز بین برود و نقش یک رهبر حکیم و فرزانه در اینجا مشخص خواهد شد.
آیت الله حسینی بوشهری گفت: امروز داعش درعراق و سوریه از بین رفته است ولی هنوز برخی معارضان سوری از جمله جبهه النصره بخش هایی از این کشور را در اشغال دارند.
وی ادامه داد: در این زمینه مذاکراتی در ارتباط با باقیمانده معارضان در جریان است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به نقش آفرینی های سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس گفت: باید خدای بزرگ را از بابت این فرمانده رشید اسلام، شاکر باشیم، ایشان در همه صحنه ها در خط مقدم حضور داشته و باعث دلگرمی رزمندگان و مجاهدان عرصه مبارزه می شدند.
سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه 30آبان ماه طی نامه‌ای به محضر رهبر انقلاب اسلامی، پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام کرد و این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جهان اسلام تبریک گفت.
رهبر معظم انقلاب نیز در پاسخ به این نامه ضمن تجلیل از رشادت های فرماندهان و جوانان مدافان حرم بر غافل نشدن از کید دشمنان تاکید کردند.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی غروب شنبه در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان ضمن بیان اینکه مستند سازی، تهیه فیلم و رمان در خصوص کنگره به صورت ویژه در حال انجام است، ابراز داشت: طی پیگیری‌ها با همکاری رسانه‌ها این امر در دستور کار قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه مستندات، آثار و رمان‌ها حول محور زندگی تمامی شهدای والامقام استان انجام می‌شود، افزود: فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی و سریال تیم آزادی نیز در دستور کار است.

استاندار سمنان از برپایی نمایشگاه مستندات و آثار تولید شده مرتبط قبل از برگزاری کنگره خبر داد و ابراز داشت: این نمایشگاه برای بازدید ارزشمند رهبر معظم رهبری آماده می‌شود.

هاشمی برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان را از اولویت‌های کاری در استان در سال جاری خواند و تصریح کرد: به همین منظور از سفر دوم رئیس جمهور به استان نیز اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برآورد می‌شود این کنگره در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی اثرپذیری خوبی داشته باشد.

کد خبر 6090254

دیگر خبرها

  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم