Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان – ایرنا – مسئول کمیته اطلاع رسانی مسابقات کبدی قهرمانی مردان و زنان آسیا با اعلام برنامه بازی های روز اول، گفت: دهمین دوره کبدی مردان آسیا با دیدار تیم های پاکستان - ژاپن و هندوستان - عراق از ساعت 8 صبح جمعه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان آغاز می شود.

ام البنین ساوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس قرعه کشی ساعت 9 صبح جمعه هم تیم های ایران و تایلند و سریلانکا و کره جنوبی با هم مسابقه می دهند و آخرین دیدار نوبت صبح بین تیم های افغانستان و پاکستان برگزار خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در نوبت عصر در اولین بازی ها پاکستان با عراق و ژاپن با افغانستان در ساعت 15 مسابقه می دهند و در ساعت 16 ترکمنستان به مصاف سریلانکا خواهد رفت.
ساوری ادامه داد: عصر جمعه مراسم رسمی افتتاح رقابت ها با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می شود و پس از آن در ساعت 18.30 تیم های ایران و کره جنوبی و هندوستان و ژاپن به مصاف هم می روند.
وی گفت: پنجمین دوره رقابت های کبدی قهرمانی زنان آسیا هم از ساعت 11 روز جمعه (فردا) با مسابقه تیم های تایلند و پاکستان و کره جنوبی با چین تایپه آغاز می شود.
به گفته وی؛ در ادامه ساعت 12 تیم های سریلانکا - پاکستان و ژاپن - عراق و ساعت 13 تیم های چین تایپه - هندوستان و تایلند - کره با هم مسابقه می دهند.
وی بیان کرد: تیم های ایران - عراق و ژاپن - سریلانکا از ساعت 19.30 آغازگر بازی های نوبت عصر در بخش زنان هستند.
ساوری افزود که ساعت 20.30 شامگاه جمعه نیز تیم های ترکمنستان - کره جنوبی و هندوستان - تایلند و در ادامه از ساعت 21.30 تیم های پاکستان - ژاپن و ایران - سریلانکا رقابت های خود را برگزار می کنند.
به گفته وی؛ در بخش مردان تیم های ایران ، هندوستان ، پاکستان ، سریلانکا ، تایلند ، کره جنوبی ، ژاپن ، عراق ، ترکمنستان و افغانستان و در بخش زنان تیم های ایران ، هندوستان ، پاکستان ، سریلانکا ، تایلند ، کره جنوبی ، ژاپن ، عراق ، ترکمنستان و چین تایپه در این رقابت ها حضور دارند.
این رقابت ها شامگاه یکشنبه و با معرفی تیم های قهرمان به کار خود پایان می دهد.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا

تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان یک‌بازی و تایلند و تاجیکستان دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله یک‌چهارم نهایی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا (۲۰۲۴ به‌میزبانی تایلند) روز گذشته پیگیری شد و در نهایت چهار تیم ملی فوتسال تاجیکستان، ایران، تایلند و ازبکستان با عبور از افغانستان، قرقیزستان، عراق و همچنین ویتنام به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند تا جواز حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۶ ازبکستان را نیز کسب کنند.

نتایج مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا:

تاجیکستان ۲ - افغانستان ۱
ایران ۶ - قرقیزستان ۱
تایلند ۳ - عراق ۲
ازبکستان ۲ - ویتنام ۱

برنامه مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به شرح زیر است: جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه: تایلند - تاجیکستان؛ ساعت ۱۴:۳۰ ازبکستان - ایران؛ ساعت ۱۷:۳۰

مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا حکم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ را هم دارد و ازبکستان به عنوان میزبان جام‌جهانی به‌طور پیش فرض جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده و تیم‌های بازنده مرحله یک‌چهارم نهایی یعنی افغانستان، قرقیزستان و عراق این فرصت را پیدا کردند شانس خود را برای کسب سهمیه جام جهانی امتحان کنند.

تیم‌های ملی بازنده در مرحله یک‌چهارم نهایی روز جمعه دیدارهای پلی‌آف را برگزار خواهند کرد که برنامه این دیدارها به‌شرح زیر است:

عراق - افغانستان ویتنام - قرقیزستان کد خبر 747888

دیگر خبرها

  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا