Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فصل اول رادیو اینترنتی 24*4 مدتی قبل به پایان رسید و در این مدت با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، فصل اول رادیو اینترنتی 24*4 مدتی قبل به پایان رسید و در این مدت با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

در ادامه می توانید 38 قسمت از فصل اول این رادیو را که با استقبال بیشتر مخاطبان همراه بوده را دانلود کنید؛ برای شنیدن بقیه قسمت ها می توانید به کانال رادیو 4*24 مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مصاحبه اختصاصی با قهرمان جهانی که انتشار عکس «سرلشکر سلیمانی» موجب شد تا ویزایش صادر نشود

دانلود    آخرین وضعیت نگار قدس کنی در گفت و گو با دبیر ستاد حقوق بشر    دانلود   

 گزارشی پیرامون رفتار حجت الاسلام قرائتی و حواشی آن

دانلود      افشاگری بازیگر زن: بازیگران فالورهایشان فیک است!

دانلود     گپ و گفت جذاب با رضا رویگری

دانلود     جمله ای از بازیگر خانم که حاشیه ساز می شود   دانلود   قبل از خرید گوشی حتما گفت و گوی اختصاصی با رئیس اتحادیه را بشنوید   دانلود     گفت و گوی داغ «رادیو 24*4» در مورد حواشی خندوانه| علت جدایی جناب خان

دانلود   قرمزپوشان تا ساعت 4 صبح در خیابان های امارات چه می کردند؟

دانلود     سوالات شفاف رادیو ۲۴*۴ از مردم و پاسخ صریح آنها

دانلود   فایل صوتی آنچه را که فرزاد مجیدی تکذیب کرده بود رادیو ۲۴*۴ منتشر کرد   دانلود     اتفاق عجیب در صحن؛ نماینده مجلس نطق خود را پاره کرد

دانلود    این ۵ جمله را هیچ وقت به یک بیمار سرطانی نگویید!   دانلود    روایت الهام چرخنده از ۴ سال بیکاری   دانلود    آخرین جزئیات پرونده قتل‌های سریالی گلستان

دانلود     پرونده ویژه درباره نحوه سربازی آقازادگان در گفت و گوی اختصاصی با سخنگوی ارتش   دانلود    اگر قصد خرید ویلا در همسایگی فلان بازیگر زن را دارید حتما این بخش رادیو ۲۴*۴ را بشنوید   دانلود   گفت و گوی متفاوت رادیو ۲۴*۴ با قاضی که حکم‌های متفاوت می‌دهد   دانلود   سردسته سارقین ماشین‌های شاسی بلند برای اولین بار شگردهایش را رسانه‌ای کرد   دانلود   جزئیات تازه از پرونده واژگونی اتوبوس دانش آموزان   دانلود    برای دادن قیمه نذری به ۱۰۰ نفر چقدر باید هزینه کرد؟   دانلود     توصیه مقام مسئول: در هیچ یک از رستوران‌های سطح شهر کوبیده نخورید
  دانلود  
  ادعای عجیبی که در یک برنامه تلویزیونی در خصوص مهدی طارمی مطرح شد   دانلود    رامبد جوان بالاخره سکوت خود را شکست؛ قصدم تخریب نبود   دانلود   رئیس فدراسیون چوگان برای اولین بار از انتشار عکس‌های خصوصی‌اش سخن گفت   دانلود      گفت و گوی اختصاصی رادیو ۴*۲۴ با معاون سپاه: به هیچ وجه به رسمیت شناخته نخواهد شد   دانلود   مربی ایرانی میانمار به سرنوشت طارمی دچار می‌شود   دانلود    صفر تا صد محرومیت ستاره خبرساز پرسپولیس   دانلود   توضیحات قاضی صلواتی درباره پرونده موسوم به اخلال در نظام اقتصادی کشور توسط گروه برادران ریخته گران   دانلود   توضیحات قاضی صلواتی در مورد احکام متهمان کانال‌های تلگرامی و پرونده گروه ریخته گران   دانلود   چرا سپاه به میانمار نمی‌رود؟ | مصاحبه اختصاصی با فرمانده ارشد سپاه   دانلود   افزایش انتقادات به فصل دوم شهرزاد و پاسخ علی نصیریان   دانلود   بسته رادیو ۴*۲۴ درباره پیکر شهید حججی و آزمایش ژنتیک   دانلود   استفاده از مرز سومار در اربعین، برای مواقع خاص| گفت و گوی اختصاصی رادیو ۴*۲۴ با رئیس ستاد اربعین   دانلود   رادیو ۴*۲۴ حوادث سریالی اخیر اتوبوس‌ها را بررسی کرد| صحبت‌های عجیب مدیرعامل اتحادیه را حتما بشنوید   دانلود   گزارش رادیو ۴*۲۴  درباره پر حاشیه‌ترین سوژه‌های عالم هنر|جراحی زیبایی خانم بازیگر   دانلود   بشنوید؛ از فقر مطلق مهران مدیری تا تکذیب مصرف کوکایین توسط آقای کارگردان   دانلود   رادیو ۴*۲۴|اختلاف مهران مدیری و پیمان قاسمخانی از کجا شروع شد؟ | روایتی از یک دعوای هنری

دانلود   /انتهای پیام

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان

میثم منتشلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از پایان فرصت فراخوان عمومی این رویداد خبر داد و اظهار کرد: تا دهم اردیبهشت‌ماه، تعداد ۳ هزار و ۵۰۰ مورد از سوی مخاطبان عمومی به عنوان قهرمان مدرسه پیشنهاد شده و در پرس‌لاین مربوطه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه، استقبال بالای مخاطبان از این رویداد نشان‌دهنده وجود ظرفیت‌های فراوان در تعلیم و تربیت کردستان است، گفت: معرفی این ظرفیت‌ها کاری مهم و در عین حال سخت و ظریف است.

دبیر ستاد رویداد قهرمان مدرسه کردستان به گام دوم اجرایی این رویداد نیز پرداخت و با اشاره به تشکیل جلسات مختلف از سوی کارگروه‌های اجرایی در گام اول این رویداد، از فعالیت مجدد و با ظرفیت بیشتر این کارگروه‌ها در گام دوم خبر داد.

منتشلو آغاز گام دوم را همزمان با بررسی اولیه قهرمانان پیشنهادی در کارگروه‌های اجرایی شهرستان‌ها و مناطق عنوان کرد و اظهار داشت: این بررسی‌ها همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم در کردستان صورت می‌گیرد.

مسؤول روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان افزود: پس از پایان بررسی‌ها در شهرستان‌ها و مناطق، موارد منتخب به ستاد استانی رویداد معرفی می‌شوند و این ستاد با حضور مدیرکل محترم تشکیل جلسه داده و به بررسی نهایی خواهد پرداخت.

وی همچنین گام پایانی رویداد قهرمان مدرسه را مرحله معرفی قهرمانان منتخب عنوان کرد و با بیان اینکه تمام ظرفیت آموزش و پرورش کردستان را پای کار این موضوع خواهیم آورد، خاطرنشان کرد: معرفی مطلوب الگوهای برتر تعلیم و تربیت و جریان‌سازی از طریق آنان، هدف نهایی رویداد قهرمان مدرسه است.

گفتنی است؛ رویداد قهرمان مدرسه از بهمن ۱۴۰۲ با هدف شناسایی و معرفی الگوهای تعلیم و تربیت کردستان در سه حوزه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا آنان کار خود را در آموزش و پرورش کردستان آغاز کرده است.

کد خبر 6097324

دیگر خبرها

  • کاندیداها در آستانه انتخابات دنبال ارائه دیدگاه‌هایشان باشند
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!
  • مسدودی چند رشته قنات در تفت از پیامد‌های بارش‌های بهاری
  • ببینید | گفت و گوی اختصاصی با وکیل تتلو
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • دیدگاه‌های متعدد در اسلامی‌سازی علوم انسانی بررسی شد
  • فیلم بسیار نزدیک و باکیفیت از قسمت سر یک سنجاقک
  • دیدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم: مردم باید قوی شوند