Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، محمدرضا عارف در آیین افتتاحیه کنگره سراسری حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی ضمن تبریک برگزاری این کنگره و  پیروزی جبهه مقاومت در سرنگونی گروهک داعش گفت: از برادر عزیزم سردار قاسم سلیمانی تشکر می‌کنم و یاد و خاطره همه شهدا را گرامی می‌داریم.

وی با بیان این‌که «خردادماه سال  ۹۲ پیام اصلی ما مشارکت و حضور جدی جریان اصلاحات بود» ادامه داد:  باتوجه به اتفاقات سال ۸۸ و انتخابات مجلس ۸۶ یک فضای ناامیدکننده‌ای به جبهه اصلاحات القا شده بود و  ما در یک فضای ناباورانه پیروز شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های رقیب قبل این پیروزی میخ را به تابوت جریان اصلاحات کوبیده بودند و گفتند که اصلاحات مرده است. با هدف‌گذاری که انجام دادیم چند کار را باید انجام می‌دادیم که نخستین آن انسجام و هماهنگی بود که با شعار امید، حرکت و رونق اقتصادی محقق شد.

وی افزود:  برخلاف تصور رقبای ما لیست امید به طور کامل در تهران رأی آورد و بعد از آن برخی تلاش کردند که آن  را از بین ببرند. از بیرون و داخل تلاش شد انسجام و هماهنگی ما را از بین ببرند و گفتند که فراکسیون امید ناکارآمد است.  

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در اردیبهشت ۹۶ مردم مسیر ما را تایید کردند و آقای  روحانی،با حمایت مردم برای دور دوم انتخاب شدند و مردم نشان دادند که ما را قبول دارند. اگر در مجلس اختلاف رأی نفر اول لیست امید با نفر سی و یکم حدود ۷۰ هزار رای بود، در شوراهای شهر و روستا به بالای ۴۰۰ هزار نفر رسید. ظاهرا هجمه این بار به شورا عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است اما در باطن به مردم است. این سیستم غیرخطی نشان داد بهینه و کار آمد است. حال سوال اینجاست که چرا این هجمه وجود دارد؟

وی افزود: جرات ندارند به مردم بگویند که چرا به اصلاح‌طلبان رای داده‌اید به بانیان این جریان ایراد می‌گیرند. طوری عمل نکنیم که ایرادات متوجه خالقین حماسه یعنی مردم شود.

وی تاکید کرد: ما وارد گام چهارم شده‌ایم و گام مهم بعدی ما اسفند ۹۸ انتخابات مجلس  است. باید برای مردمی که برای ما سنگ تمام گذاشته‌اند، کار کنیم. حال باید چه کار کنیم؟ باید ابتدا نهایت همکاری را با دولت داشته باشیم که کارهای خود را به سرانجام برساند، دیگری فراکسیون امید است که باید کارنامه قبولی را ارائه کنیم. دغدغه اصلی دولت باید پاسخگویی به مطالبات مردم باشد.

رئیس فراکسیون امید با بیان این‌که «شوراهای شهر و روستا نهادهای مردمی بسیار مهمی هستند» گفت: مردم در زمان کوتاهی اثر این شوراها را درک می‌کنند. جفاست اگر کوتاهی کنیم. یکی از دستاوردهای مهم دولت اصلاحات برگزاری انتخابات شوراهاست.

وی ادامه داد: شورای کلان شهرهارا تشکیل دادیم و در تهران ۴ نهاد مسوؤل در توسعه و پیشرفت  هماهنگ هستند. شورای شهر، شورای امید است، شهردار و استان‌دار اصلاح‌طلب هستند و حقیقتا این یک فرصت طلایی برای ما است. بعداز انتخابات ما یک آسیب‌شناسی کردیم و از حدود ۶۰ نفر از نخبگان سیاسی که نقدهایی را داشتند نظرسنجی کردیم که نتایج تقریبا آماده است.

وی خاطرنشان کرد: باید به سمت حزب‌محوری گام برداریم و با محوریت احزاب در رویدادها حضور داشته باشیم و از منافع خودمان عبور کنیم، مهم برای ما اهداف ملی است.

عارف در پایان گفت: شوراها موظفند در چارچوب برنامه عمل کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: زنجیره افتتاح پروژه‌های شهرداری آغاز می‌شود و جز این اگر باشد، حق مطلب و حق مردم ادا نمی‌شود، زیرا فصل پاسخگویی و عمل به وعده‌ها و تعهداتی است که شهردار به شورا و شورا به مردم داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نطق خود در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان به زبان انگلیسی آغاز و اظهار کرد:

"In the name of the only merciful Lord and preserver of the persecuted people. This is a short but heartfelt message from a former student activist and current member of the city parliament of Isfahan metropolis in Iran to freedom-loving students, defenders of humanity and exhausted of long and hard crimes against the oppressed children and women of Gaza.

We respect your right to protest and freedom of speech as the basic right for academic assemblies and we expect international associations to handle this intense suppression of your basic rights, as , silence in the face of the tragedy in the US universities means a great shame for any international assemblies.

We honor your humanity and nobleness and we are proud of your heroic and tall spirit. Know that we are attentively following your great effort and achievement and we will be aside you with all our strength until the goals is achieved.

Hoping for great days without war and contravention of the rights of nations, blessing humanity and the emergence of a worldwide revisionist and rescuer of the humanity next to Jesus Christ. "

«به نام یگانه پروردگار مهربان و حامی مظلومان

این پیامی است کوتاه اما از صمیم قلب از یک فعال دانشجویی سابق و عضو کنونی پارلمان شهری کلان‌شهر اصفهان در کشور ایران به دانشجویان آزادی‌خواه، مدافع انسانیت و خسته از جنایت‌های سخت و طولانی علیه کودکان و زنان مظلوم غزه…

ما حق اعتراض و آزادی بیان شما را حداقلی‌ترین حق برای محافل آکادمیک می‌دانیم و از مجامع بین‌المللی در برابر این سرکوب شدید شما در برابر حقوق اولیه انتظار رسیدگی داریم چون سکوت در برابر فاجعه در دانشگاه‌های ایالات متحده به معنای ننگ بزرگ برای همه نهادهای بین‌المللی است.

انسانیت و شرافت شما را می‌ستاییم و به روح قهرمان و بلند شما افتخار می‌کنیم. بدانید که با دقت پیگیر تلاش و دستاورد بزرگ شما هستیم و با همه وجود و توان تا حصول نتیجه در کنارتان خواهیم بود.

به امید روزهایی خوب بدون جنگ و تجاوز به حقوق ملت‌ها، تکریم انسانیت و ظهور مصلح جهانی و منجی بشریت در کنار حضرت عیسی بن مریم.»

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه نطق خود گفت: ۹۹۷ روز از دوره خدمت شورای ششم گذشته و نصف همین میزان تا پایان دوره فرصت باقی است، بر خلاف برخی که عجولانه به استقبال پایان می‌روند، معتقدم در مهم‌ترین دوره از فعالیت شورای ششم هستیم که برای تصمیم‌ها و اقدامات مهم، فرصت، کافی به‌نظر می‌رسد.

صالحی افزود: اشراف بر مسائل، عبور از دوره لازم برای هماهنگی میان اعضا و شهرداری، فراهم‌شدن مسیرهای اجرایی بر اساس برنامه‌های راهبردی طراحی شده و تطبیق یافتن نیازها و اولویت‌ها جز ویژگی‌های این زمان است که باید آن را غنیمت شمرد و کمر همت را بیش از پیش بست.

وی یادآور شد: ۱۴۰۳، سال سرعت و سال طلایی به ثمر نشستن و چیدن میوه‌هایی است که در این سه سال چیده نشده است؛ سال جاری باید موعد رسیدن باشد و زنجیره افتتاح پروژه‌های شهرداری آغاز می‌شود و جز این اگر باشد، حق مطلب و حق مردم ادا نمی‌شود، زیرا فصل پاسخگویی و عمل به وعده‌ها و تعهداتی است که شهردار به شورا و شورا به مردم داده است.

صالحی یادآور شد: انتظار داریم با نصب روزشمار بر تعهدات به صورت علنی، برقراری منظم و جدی جلسات هفتگی کنترل پروژه، بتوانیم سال طلایی را با خدمت همکاران شهرداری با بهترین و والاترین دستاوردها که رضایت اللهی و مردم است به‌دست آوریم و شرمنده آن‌ها نباشیم.

کد خبر 748715

دیگر خبرها

  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!