Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۳۷ طرح و پروژه جدید و نیمه تمام دارای قابلیت واگذاری به بخش خصوصی در این استان شناسایی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازیاسوج، حسن نوروزی در نشست اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هم اکنون 1800 طرح و پروژه جدید و نیمه تمام در این استان در دست اجرا بوده که از این تعداد 537 طرح و پروژه با هزینه 69 میلیارد تومان دارای قابلیت واگذاری به بخش خصوصی در این استان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی برخی از پروژه‌هایی دارای بازده اقتصادی برای بخش خصوصی را با در نظر گرفتن شرایط مختلف و رعایت آئین نامه‌ها و ضوابط قانونی در دستور کار واگذاری قرار دهند.

نوروزی ابراز کرد: در راستای بسته‌های حمایت از تولید و اشتغال با توجه به نامگذاری سال پنج بسته کلی در سطح کشور ابلاغ شده که ما در سطح استان کارگروه‌های مختلف تشکیل داده تا در زمینه رونق تولید و اشتغال هم بتوانیم همگام با سایر استان‌ها و کشور پیش برویم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دو کتابچه در زمینه اقتصاد مقاومتی در استان تهیه شده که یکی از آن‌ها شامل تعاریف و مفاهیم کلی اقتصاد مقاومتی و کتابچه دوم طرح‌های اولویت دار سال 95 است.

نوروزی با اشاره به اینکه کتابچه سوم که شامل طرح‌های اولویت‌دار حوزه اقتصاد مقاومتی در سال 96 است، ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی در ارائه آمار و ارقام پروژه‌ها دقت داشته باشند زیرا پس از جمع بندی در استان به ستاد اقتصاد مقاومتی در کشور ارسال می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این آمار و ارقام باید شامل نام طرح، اهداف اجرا، برآورد منابع مالی و زمان بندی اجرا باشد تصریح کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی طرح‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی مربوط به نهاد خود را تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری برسانند.

انتهای پیام/

R41452/P1377/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏