Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@06:31:13 GMT

پیام ناجا به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۶۸۵۴

پیام ناجا به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان

نیروی انتظامی با صدور پیامی در گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، تاکید کرد: سیمای تابناک بسیج به عنوان نماد ولایت مداری و مردم یاری در تاریخ دستاوردهای انقلاب اسلامی، همواره خوش می‌درخشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری پلیس، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن 5 آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این پیام آمده است:

پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از جلوه های آینده نگری توام با ژرف‌ اندیشی حضرت امام خمینی(ره) با نگاه به الزامات و مهار تهدیدات فراروی نظام اسلامی، در پنجم آذر ماه 1358 و با صدور فرمان، تشکیلبسیج مستضعفان در قالب ساختار و سازمانی کارآمد و عینی به واقعیتی ملموس تبدیل شد.

تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)، روحیه انقلابی، ایثار، گذشت و ساده زیستی را در کنار تقوای الهی باز تعریف کرد.

این پیام با ترسیم برکات حضور بسیج در عرصه‌های خطیر و سرنوشت‌ساز کشور، اثر‌بخشی فرازمانی و راهبردی اقدام امام را مورد اشاره قرار داه و آورده است: عمق راهبردی فرهنگ و تفکر بسیجی فراتر از مرزهای انقلاب و کشور اسلامی هم اینک در رویکرد و رفتار مستضعفان سایر نقاط جهان تبلور یافته است و آنان با الگو گرفتن از تفکر بسیج در ایران اسلامی برای رفع موانع و چالش‌های موجود در راه دست‌یابی به استقلال و آزادی کشورشان، در مقابل نظام سلطه و استکبار قد علم کرده‌اند.

کارکردها و پیامدهای وجودی بسیج در سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی، این نهاد مردمی را پیشتاز جریان‌سازی‌های دفاع از انقلاب قرار داده است که با بصیرت در زمان‌شناسی، دشمن‌شناسی و موقعیت‌شناسی و حضور بموقع و به اندازه در صحنه‌های نیاز کشور توانسته، فلسفه و نقش خود را در زمره ضروریات انقلاب تحکیم بخشد.

صداقت، شجاعت،عدالت خواهى، استدلال، منطق، تعهد و تقوا ویژگی تفکر بسیجیان است؛ مردان و زنان شیردل و آزاده ای که همواره توانسته اند با همت، بصیرت، تیزهوشی و زمان شناسی امید به آینده را در دل مردمان این سرزمین زنده نگه دارند.

این پیام با اشاره به اینکه بسیج از متن انقلاب و ملت ایران برخاسته و با تعلق به مردم همواره همراه و در کنار آنان بوده است، آورده : بسیج با برخورداری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های بزرگ و شخصیت‌های نجیب، نخبه و برجسته در حوزه‌های مختلف توانسته است از آزمون‌های سخت صداقت و کارآمدی سربلند بیرون آمده و مایه عزت و عظمت کشور و ثبات و ابهت نظام اسلامی گردد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان ولایت مدار و با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن بسیجی و با تاکید بر تاسی از فرهنگ بسیج و با سرلوحه قراردادن آرمان های امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، چون همیشه و در همه جا، می افزاید ؛ نوای دل نشین تفکر بسیجی که هم اینک در جغرافیای منطقه طنین‌انداز شده و راهبرد دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) را با شکست‌های زنجیره‌ای رو به رو کرده، شاداب‌تر و با صلابت‌تر از گذشته روح و جان ملت‌های انقلابی و حق‌طلب را نوازش داده و آنان را در میدان‌های ستیز با استکبار و قدرت‌های سلطه‌گر مصمم‌تر ساخته است.

انتهای پیام/

R34343/P1010114/S2,21/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز و ماندگار کرده  ، ایثارگری، ایمان و عقیده آنهاست.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به مجاهدتهای معنوی شهید مطهری، ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده کشور  ترسیم کنند.
وی  افزود: مربیان عقیدتی سیاسی باید با حضور فعال در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف به شبهات ذهنی نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود