Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه‌ ملایر گفت: مجاهدت مخلصانه شهدای مدافع حرم باعث برچیده شدن بساط داعش و اربابانشان از روی زمین شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملایر، حجت‌الاسلام ‌محمد باقر برقراری عصر امروز در همایش مدافعان حرم با بیان اینکه شهدای مدافع حرم راه صد ساله را یک شبه طی کردند چرا که تربیت یافته مکتب امام راحل ‌و مقام‌معظم رهبری بودند اظهار داشت: آنها تمام دوره‌‌های آموزشی معرفت و بصیرت را آموختند تا به‌جایگاه رفیع دفاع ار حرم امامت و ‌ولایت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم با ایثار جان‌ و مال خود با خدا معامله کردند گفت: شهدای مدافع حرم درس ایثار و شهادت را از سید الشهدا (ع) آموختند و‌ همین اعتقاد، بصیرت و ولایت مداری سبب شد که به سعادت ابدی دست یابند.

امام ‌جمعه ‌ملایر با تاکید بر اینکه مجاهدت مخلصانه شهدای مدافع حرم باعث برچیده شدن بساط داعش و اربابانشان از روی زمین شده است عنوان‌کرد: ایستادگی و ‌مقابله یگانه سلاح در مقابل تجاوز دشمن به نطام اسلامی است.

وی با اشاره به سخنان برخی افراد‌ که‌ می‌گویند شهدای مدافع حرم برای به دست آوردن پول و مقام به این راه رفته‌اند ‌گفت: کسانی که‌ می‌خواهند جایگاه ارزشمند شهدای مدافع حرم را پایین بیاورند شریک داعش هستند و هرگز از سوی این ملت بخشیده نمی‌شوند.

برقراری عنوان کرد: اگر فداکاری شهدای مدافع حرم در مقابل گروه‌های تکفیری و وهابی در سوریه و عراق نبود امروز باید در داخل کشور با دشمنان مقابله‌ می‌کردیم. شهدای مدافع حرم حق بزرگی بر گردن مسئولان و این ملت دارند و برای همیشه تاریخ باید قدردان آنها باشیم.

امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه شهدای مدافع حرم الگوی شایسته‌ای برای جوانان غیرتمند نظام اسلامی هستند تصریح کرد: شهدای مدافع حرم و خانواده‌های آنها شخصیت‌های قرانی و قران ‌منسجم در کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه خون شهدای مدافع حرم نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر هجمه‌های دشمنان بیمه‌کرده است گفت: این شهدا با خدا معامله کردند و سیمای واقعی اسلام را درک کردند و زن و فرزند و مادیات دنیوی برایشان غل و زنجیر نشد.

به گزارش تسنیم در این مراسم از خانواده‌های شهدای مدافع حرم شهید حیدر ابراهیم‌خانی، شهید شاملو، شهید فانوسی، شهید عسگری و شهید نبی‌لو تجلیل شد.

انتهای پیام/

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای شهرستان خوروبیابانک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ این مراسم صبح امروز با حضور خانواده شهدا، مسئولان، برگزار شد.


شهرستان خوروبیابانک ۱۲۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد ۵ شهید معلم هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان
  • با اجرای مالیات برعایدی سرمایه بساط سفته بازی جمع می‌شود
  • غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای شهرستان خوروبیابانک
  • مطهری؛ مدافع کیان سیاسی قرآن کریم