Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیض الله جعفری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کمک های غیر نقدی شامل اقلام امدادی (اقلام موجود در انبارهای جمعیت هلال احمر) و اقلام اهدایی (اقلامی اهدایی مردم) به وزن 190 تن می شود که همگی توسط جمعیت هلال احمر به کرمانشاه ارسال شده است.
وی ادامه داد: اقلام امدادی شامل 2 هزار و چهار دستگاه چادر گروهی، 2 هزار و 200 تخته پتو، پنج هزار و 50 تخته موکت، 980 شعله والور و فانوس، 400 ست ظروف و 10 هزار بطری روغن مایع خوراکی به ارزش 13 میلیارد و 132 میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اضافه کرد: اقلام اهدایی نیز شامل 23 هزار قوطی کنسرو جات، 81 هزار و 300 بطری آب معدنی، 9 تن خرما، یک تن انواع مواد غذایی، 313 تخته تشک، 18 کانکس اسکان، حمام و سرویس بهداشتی، 14 هزار و 150 کیلوگرم نایلون پوششی و یک هزار و 979 تخته پتو به ارزش 9 میلیارد و 545 میلیون ریال می شود.
جعفری بیان کرد: میزان کمک های نقدی جمع آوری شده از طریق 172 ایستگاه جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی در استان نیز تاکنون 6 میلیارد و 174 میلیون ریال بوده است.
وی گفت: از آنجا که با توجه به شرایط جوی و سردی هوا، اولویت فعلی در مناطق زلزله زده بحث اسکان است لذا کمک های نقدی و یا خرید کانکس بیشترین کمک را در این زمینه خواهد کرد.
او افزود: در بحث مواد غذایی نیز اولویت ارسال قند، شکر و ادویه جات است و همچنین در بحث پوشاک، لباس های گرم برای رده های سنی نوزاد، کودک، مردانه و زنانه است.
وی افزود: شماره حساب 99999 جمع هلال احمر کشور نزد بانک ملت همچنان آماده دریافت کمک های نقدی هموطنان است و کمک های غیر نقدی نیز توسط پایگاه های جمعیت هلال احمر در سراسر استان جمع آوری می شود.
زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه روی داد که تاکنون 437 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
در این زلزله حدود 30 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزئی شده است.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز

غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گرانفروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز