Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

 

به گزارش خبرنگار بسیج از میناب حجت الاسلام اربابی در جمع فرماندهان پایگاههای مقاومت حوزه شهید عمرانی و حضرت زهرا (س) بسیج را به عنوان شجره طیبه خواند و گفت:بسیج این نهاد مقدس همیشه یار و پشتیبان این نظام و انقلاب بوده و هست و تا این پشتوانه محکم در کنار بسیج قرار دارد هیچ گاه دشمن نمی تواند صدمه ای به این نظام وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعیم اربابی محکم و راسخ بودن بسیج در برابر هر گونه تهدید و توطئه را اعتقاد قوی بسیج دانست و افزود:سردار رشید اسلام این شهید زنده، سردار سلیمانی جزء افرادی است که خداوند اوصاف آنان را در قرآن کریم ذکر کرده است و در راه حفظ دین استوار ایستاده اند و تبعیت محض از مولا و رهبر خود دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب داعش را زائیده آمریکا و اسرائیل دانست و گفت: آمریکا و غرب در فکر تسلط بر کشورهایی هستند که تهدیدی برای اسرائیل در منطقه هستند زیرا با این کار هم منابع آن کشورها را به غارت می برند و هم مسلمانان را قتل عام می کنند زیرا این هدفی است که اسرائیل آن را دنبال می کند و حمایت بی چون و چرای آمریکا و متحدانش از گروه تروریستی داعش به خاطر همین موضوع است.

حجت الاسلام اربابی تفکر داعش را تفکری شوم و پلید خواند و گفت: متاسفانه رژیم منفور و پلید عربستان یکی از حامیان اصلی گروه تروریستی داعش بود که با القاعات دروغ اذهان عده ای مردم ساده و برخی معاند را شستشو می دادند و آنان جنایاتی را رقم می زدند که در طول تاریخ بی سابقه بوده است.

اربابی خبر شکست گروه تروریستی داعش را توسط سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی بهترین خبر برای امت اسلامی دانست و گفت:هدف اصلی داعش نابودی اسلام بود که با جانفشانی رزمندگان اسلام و شهادت بهترین یاران خدا عمر این گروه تروریستی به پایان رسید ولی باید همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند از مکر دشمن غافل نبود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هرند در این مراسم گفت : یکی از رسالتهای بسیج و سپاه صیانت از اعتقادات مردم و ارزشهای انقلاب و اسلام است.


سرهنگ محمد رحیمی افزود برگزاری یادواره شهدا،دیدار از خانواده شهدا،برگزاری نشست های بصیرتی از برنامه های در دست اقدام کنگره شهدای شهرستان است.


اجرای سرود،روایت گری دوران دفاع مقدس،سخنرانی از جمله برنامه های این یادواره بود.


در حاشیه این یادواره نمایشگاهی با ٣٠ غرفه از دست آوردهای مهارتی و هنری دانش آموزان گشایش یافت.


شهرستان هرند ١٨١ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که از این تعداد سه شهید ،زنانی هستند که به قصد زیارت در اماکن زیارتی به شهادت رسیده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • خواب جدید داعش برای طرفداران ؛ به افغانستان بیایید !
  • داعش فراخوان داد/ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید!
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید