Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در نماز جمعه این هفته تهران، ابتدا فرارسیدن سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) در 8 ربیع‌الاول را به محضر امام زمان(عج) تسلیت گفت.
وی در ادامه فرارسیدن 17 ربیع‌الاول، میلاد نور و طلوع خورشید وجود خاتم انبیاء حضرت محمد (ص) را تبریک و تهنیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صدیقی اظهار کرد: مهمترین مسأله امروز جهان اسلام که نشانه استمرار عنایت خاص خدا و نصرت الهی بر مجاهدان، مخالصان، ایثارگان و ولایتمداران عالم است متلاشی شدن شجره خبیثه داعش است که در واقع شکست ذلت‌بار مادر ناپاک داعش، صهیونیسم بین‌الملل، استکبار امریکا و اسرائیل است. اینها عجب بد مادری هستند و عجب بد تخمی را در رحم عربستان و مزدوران دیگر کاشتند و عجب بد ثمری بود که در عالم بشریت ایجاد تشویش، ناآرامی، اضطراب و ناامنی کرد.
خطیب جمعه تهران عنوان کرد: خوابی که اینها برای جهان اسلام و انقلاب اسلامی دیده بودند تعبیر نشد. بعد از شکست در جنگ‌های 33 روزه، 8 روزه و 51 روزه آنها این توطئه را طراحی کردند. اسرائیلی که شاخ استکبار بود و جهان عرب در 6 روز جنگ همه ورشکسته و عقب رانده شدند و با شعار عربیت هیچ کاری نتوانستند بکنند.
وی ادامه داد: در این میان در ایران انقلاب شد و خداوند پرچم هدایت جهانی را به دست یک دین‌شناس دیندار و ولی فقیه داد و نشان  داد کارهای نشدنی با ولایت‌مداری، انسجام، ایمان، اخلاص و جهاد شدنی خواهد بود و آن قدرتی‌ که جهان عرب 6 روز نتوانست با آن بجنگد در مقابل جمعیت کمی در جنوب لبنان که از ولایت، جهاد و شهادت الهام گرفته بود شکست توام با ذلتی خورد که طعم تلخ ان استخوان‌های استکبار را تحت تأثیر قرار داد و برای انها فراموش نشدنی بود.
صدیقی اضافه کرد: به دنبال آن جریان مقاومت غزه پیش امد که باز هم الهام گرفته از ولایت، جهاد و شهادت بود و عربیت در آن نبود بلکه محوریت دین بود. حرکتی درست و هدایت شده با علم و تقوا بود. دشمنان وقتی دیدند نقش‌های دیرینه‌شان نقش برآب شده است توطئه‌های متعددی را در دستور کار قرار دادند.
وی عنوان کرد: آنها خیال کنند با انقلاب اسلامی و ایران طرفند و برای همین اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی می‌کنند ولی خبر ندارند که ما نیستیم زیرا «و ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی». همانگونه که انقلاب پیامبر(ص) ما را قدرت‌های عصر نتوانستند با تحریم، محاصره و فشار نابود کنند و به تعبیر سردار سلیمانی هر فشاری دیدیم مقدمه یک ولادت جدید بود و اسلام با این فشارها برکت بیشتری می‌دهد.
صدیقی ابراز کرد: دشمنان جنگ، آشوب، مجهز کردن گروهک‌ها و ترور و ... علیه ما اجرا کردند‌ ولی هر چه کردند ما قویتر شدیم و انها ضعیف‌تر شدند و ما پیش رفتیم و انها پس رفتند. در نهایت نقشه شوم دیگری کشیدند و آن هم ایجاد شجره خبیثه ننگین دیگری بود و مجموعه جنایات تاریخ گذشته بشر را در این کانون ظلم و بیرحمی خلاصه کردند و جمعیتی را با عنوان داعش با یک خلافت جعلی اسلامی رقم زدند و صدها هزار کیلومتر از سرزمین‌های دو کشور عراق و سوریه را غصب کردند.
وی ادامه داد: آنها صدها مسجد را با مسجدی‌هایش تخریب کردند و سوزاندند. از جوانان فریب‌خورده بدبخت به عنوان گروه‌های انتحاری هزاران فرد را از خانواده جدا کرده و ضایع کردند و انواع جنایات را که سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی در نامه به اسوه، رهبر و آموزگار خودش نوشته بود انجام دادند؛ نامه‌ای که تاریخ و فلسفه تاریخ بود و هم رمز پیروزی و شکست بود.
صدیقی یادآور شد: هر جنایتی که امکان داشت یک درنده انجام دهد اینها انجام دادند و همه را هم با چراغ سبز مادر پلید و پدر بی‌پدرشان کردند. رئیس جمهور فعلی امریکا در مبارزات انتخاباتی رقیب خود را مورد سرزنش قرار می‌داد و می‌گفت شما داعش را درست کردید اما خودش هم ادامه‌دهنده راه پلید اسلاف ناپاکش قرار گرفت.
خطیب جمعه تهران تصریح کرد: در این معجزه بزرگ که معجزه ایمان است مجاری نصرت الهی اموری بودند؛ اول رهبری توام با اخلاص و الهام و تاییدات غیبی رهبر نهضت جهانی مستضعفان رهبر عزیز انقلاب. دوم مرجعیت عظیم عراق، حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی، نقش خودشان را نشان دادند. سوم فرماندهی بی‌بدیل و بی‌ریای عاشقانه و عارفانه سردار سلیمانی و چهارم ایمان، ایثار، جهاد و شهادت‌طلبی جوانان رشید بسیجی ما بود که از سردار همدانی گرفته تا شهید حججی، همه در یک خط جان ناقابل خود را به کف گرفتند و بدون هیچ ادعا و معطلی و تشریفات اداری به جبهه جهاد روی اوردند و همین‌طور بسیج مردمی سوریه، حشدالشعبی عراق، ارتش دلاور عراق و سوریه و دو دولت مقاوم این دو کشور و دولتمردان و مسدئولان ما که در این امر حمایت‌های خودشان را انجام دادند.          
وی عنوان کرد: دیروز که آمریکا عراق را مقابل ما قرار داده بود امروز مشاهده می‌کند که ایران و عراق در یک صف واحد مقابل دشمنان غدار ایستاده‌اند و این رویه‌ای است که آمدن امام عصر(عج) را نوید می‌دهد.
صدیقی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج گفت: بسیج باید الگو باشد و الگو هست. بسیج شریانی است از آن قله که جامعه را با مکتب و رهبری مکتب مرتبط می‌کند. بسیج؛ یعنی بصیرت، اخلاص، اقدام به موقع و به اندازه. بسیج؛ یعنی تعبد و زینت نماز جمعه و اشداء علی الکفار و رحماء بینهم.
وی تأکید کرد: ما امید آن داریم که رسانه‌ها و اصحاب قلم و هنر در تحکیم این شجره‌ای که به دست امام(ره) غرس شد و نه تنها خلاهایی را در ایران پر کر و بلکه در عراق و سوریه افتخار آفرید نقش آفرینی کنند. امروز در یمن مظلوم هم روحیه بسیج همه کار می‌کند. یمن هیچ ندارد جز ایمان و روحیه بسیجی. این جنایتکار مزدور و عیاش زمان، حکومت سعودی همه چیز دارد از حمایت آمریکا و اروپا و پول و سلحه، اما در این چند سال از این همه جنایت، بیرحمی و قساوت نتیجه‌ای نگرفته و پیروزی از ان یمن است زیرا که یمن بسیج خدا و لشگر مخلص حق است.
صدیقی اظهار کرد: اولین طلیعه بسیج هم که کام جهانیان را شیرین کرد بعد از ایران، حزب‌الله لبنان رهبرش سید حسن نصرالله بود که افتخار جهان اسلام و عرب و خار چشم آمریکا و مزدوران منطقه و محبوب دل‌های همه مسلمانان است.
خطیب جمعه تهران در ادامه به اجلاس محبان اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: مشاور بین‌المللی رهبر معظم انقلاب، آقای ولایتی، این همایش را سامان دادند و چهره‌‌های انقلابی و محب اهل بیت(ع) گرد هم آمدند. تا دنیا عشق علی و اولاد علی را نچشد و زیر پرچم ولایت به معانی مختلفش جمع نشود امام زمان(عج) تشریف نمی‌آورند. این اکسیر را باید در جهان مطرح کرد و دل‌هایی که با این اکسیر ذوب می‌شوند باید به هم متصل شوند تا یک بصیرت، آگاهی و خیزش عمومی جهانی زیر پرچم ولایت و محبت اهل بیت(ع) ایجاد شود.
وی سپس به زلزله کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این زلزله انصافا مصیبت بزرگی بود که جان صدها انسان را گرفت. این زلزله امتحان بزرگ خدا بود.الحق حضور حضرت آقا تسلیتی برای زلزله‌زده‌ها بود. این افراد کاشانه گرم و زندگی آرامی داشتند اما الان در چادرها در سرمای سخت به سر می‌برند و عواطف انسان جریحه‌دار می‌شود.
صدیقی عنوان کرد: در مرحله نجات همه مسئولان اعم از دولت، هلال احمر، ارتش و سپاه مجاهدانه عمل کردند اما در مرحله امداد کارها زیاد است و باید خانه‌های مناسب ساخته شود. مردم هم مثل همیشه سرافراز بودند و همه نوع کمکی را انجام دادند اما مدیریت واحد نیاز جدی است.
وی در پایان ابراز کرد: هنوز مشکلات زیاد است و مردم گرفتارند و مصیبت ادامه دارد و بچه‌ها و بانوان در این چادرها و این سرما در رنج هستند و لذا باید کمک بخواهیم و با مدیریت صحیح مشکلات را حل کنیم.   
   

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ، وزیر کشور ترکیه امروز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با گروهک تروریستی داعش بازداشت کردند.

«علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه در این خصوص اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با این گروهک تروریستی بازداشت کردند.

وزیر کشور ترکیه در ایکس خبر داد که این بازداشت‌ ها طی عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در ۱۲ استان این کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • حزب‌الله اینگونه فعالیت ارتش اسرائیلی را لحظه به لحظه رصد می‌کند! + فیلم
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تحولات اوکراین| سکوت کاخ سفید درباره نابودی ۶ موشک دوربرد
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت