Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در آئین بهره برداری از این پروژه‌ها اظهار داشت: احداث پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهری و روستائی از طریق منابع داخلی سپاه و همچنین با مشارکت خیرین در دست اقدام است که تاکنون در چهار سال گذشته پروژه‌های عمرانی با کاربری مختلف در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  علی نیک یاد افزود: امروز و همزمان با چهارمین روز از هفته گرامیداشت بسیج ۷ پایگاه مقاومت بسیج شهری و روستائی در تربت حیدریه و روستا‌ها با هزینه بری یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد که ۷۰۰ میلیون ریال آن از منابع داخلی سپاه و ۴۰۰ میلیون ریال با مشارکت خیرین تربت حیدریه احداث شده است.   وی به محل احداث این پروژه‌ها اشاره و بیان داشت: سه پایگاه مقاومت شهری در شهرک، ولی عصر (عج) ” پایگاه‌های بنت الهدی، اباصالح (عح) و علی اصغری (ع) و همچنین پایگاه‌های مقاومت بسیج شهید گیلکی روستای رودمعجن از توابع بخش بایگ، بنت الهدی جوادیه از توابع جلگه رخ، دو پایگاه برادران و خواهران شهید کاوه در محله رضا شهر به بهره برداری رسیده است.   فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: تکمیل دو پروژه عمرانی پایگاه مقاومت بسیج در بخش مرکزی نیازمند ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار است. نیک یاد در عین حال تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بسیج در سطح شهرستان را نیازمند ۲۷ میلیارد ریال اعتبار دانست و افزود: پروژه بهداری سپاه که فاز نخست آن پارسال به بهره بردار رسید برای تکمیل و تجهیز چهار طبقه باقیمانده نیازمند ۱۷ میلیارد ریال اعتبار است.   وی همچنین افزود: استخر و سونای شهدای غواص در حال ساخت جنب سپاه ناحیه که با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی مواجه و ساختمان آن به اتمام رسیده برای تجهیز و تاسیسات آن باید ۱۰ میلیارد ریال هزینه شود و با توجه به مطالبه مهم مردم تربت حیدریه از سپاه برای تسریع در روند اجرای این پروژه نیازمند کمک خیرین هستیم.   سپاه ناحیه تربت حیدریه در چهار سال گذشته ۱۵ سالن ورزشی در سطح شهرستان با هزینه بری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال راه اندازی کرده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، علی یوسف‌زاده ظهار کرد: امسال تکمیل آخرین ابنیه فنی شامل نصب یک دستگاه پل خاص با یک دهانه ۴۴ متری ، آسفالت لایه دوم و نصب علایم ایمنی و خط‌کشی ۲۰ کیلومتر اول از مسیر سه‌راهی سربند - مشگین‌شهر با تامین منابع مالی مورد نیاز جزو برنامه کاری این اداره کل می‌باشد.
وی با اشاره به احداث ۲۰ کیلومتر دوم سربند –مشگین‌شهر افزود: در ۲۰ کیلومتر دوم این مسیر همزمان با عملیات خاکی ، ابنیه فنی در سطح ۶.۵ کیلومتر اول اجرا می‌شود.
معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های پیمانکار و عوامل اجرایی این طرح اظهار کرد: با وجود بدهی اداره کل راه و شهرسازی به پیمانکاران ، عملیات اجرایی پروژه سربند- مشگین‌شهر با یک هزار میلیارد ریال فعال بوده و در صورت تامین منابع مالی و تخصیص اعتبار لازم ، با تکمیل و بهره‌برداری این طرح شاهد افزایش ایمنی تردد در این مسیر خواهیم بود.
یوسف‌زاده با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۱۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین با ۱۷۸ نفر نیروی انسانی در این طرح فعالیت دارند ، افزود: جاده سربند – پارس‌آباد و سربند- مشگین‌شهر از جاده‌های حادثه‌خیز استان است که با تلاش پیمانکاران در مراحل اجرا و تکمیل قرار گرفته و انتظار می‌رود با اختصاص اعتبارات به‌موقع تمام طرح‌های بزرگراهی شمال استان شتاب بیشتری بگیرد.
وی هزینه احداث هر کیلومتر بزرگراه را ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برنامه اصلی احداث ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در جاده‌های پرتردد و حادثه‌خیز استان است تا با تکمیل آنها ایمنی جاده‌ها ارتقا یافته و از میزان تصادفات جاده‌ای کاسته شود.

دیگر خبرها

  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار