Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@03:22:50 GMT

واردات برنج هیچ سنخیتی با تدبیر ندارد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۸۱۳۱۲

واردات برنج هیچ سنخیتی با تدبیر ندارد

خبرگزاری شبستان: امام جمعه اسالم از دستور به آزادسازی واردات برنج ابراز ناراحتی کرد و گفت: واردات برنج هیچ سنخیتی با تدبیر ندارد بلکه اوج بی‌تدبیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم، حجت الاسلام اصغر جدایی، امام جمعه اسالم در خطبه های نماز جمعه این شهرستان بعد از توصیه به تقوا گفت: تقوا، چشم فرو بستن از بسياری از لذت های گناه آلود دنيوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به دیدارمقام معظم رهبری با شرکت‌ کنندگان در اجلاس «محبان اهل‌بیت(علیه الاسلام) و مسئله تکفیری‌ها» اشاره کرد و به تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب پرداخت.

 

امام جمعه اسالم با اشاره به زلزله کرمانشاه، گفت: با توجه به این که کشورمان روی گسل قرار گرفته تدبیر حکم می‌کند که ستاد بحران کشورمرکز بزرگی برای تولید کانکس ایجاد کند و هزاران کانکس یا خانه های پیش ساخته به صورت آماده داشته باشد تا در مواقع این چنینی به سرعت به صورت موقت مشکل اسکان زلزله دیدگان را حل کنند و بعد در طی دو سال، مسکن آسیب دیدگان آماده شود.

 

حجت الاسلام جدایی گفت: خبرهای بسیار بدی از اوضاع زلزله زدگان می‌رسد که نشان می‌دهد علی‌رغم گزارش های صدا و سیما مردم مظلوم زلزله زده، در وضعیت بدی هستند.

 

وی با بیان اینکه زلزله کرمانشاه سراسر درس عبرت است، تصریح کرد: مردم ایران در این زلزله بار دیگر وحدت و همبستگی شان را به صورت عملی نشان دادند.

 

خطیب نماز جمعه اسالم با اشاره به اینکه عواطف انسانی مردم ایران در دنیا بی‌نظیر است، اظهارکرد: کمک های مردمی از سراسر کشور به زلزله زده ها انرژی، امید و روحیه داد.

 

حجت الاسلام جدایی گفت: عمق فاجعه و خسارت بالاست و باید با سرعت بیشتری کار امداد ادامه پیدا کند.

 

وی با بیان اینکه سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه و حضور گرم و صمیمی در میان مردم و حضور در چادرها و چند روستای زلزله زده، به صورت چهره به چهره موجی از نشاط و امید را در مردم ایجاد کرد، افزود: شیرینی حضور رهبر محبوب مان در میان مردم زلزله زده به قدری زیاد بود که مردم زلزله زده تمام غم و غصه های خودشان را فراموش کرده بودند.

 

امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه متخصصین منصف و کارشناسان مسکن در نظراتشان بیان کردند که اگر مسکن مهر در سرپل ذهاب ساخته نشده بود آمار تلفات خیلی بالا می‌رفت، گفت: معاون اول رییس جمهورکه بلافاصله بعد از زلزله، بحث مسکن مهر را مطرح کردند باید به خاطر تشویش اذهان  ۱۲ میلیون ایرانی ساکن در مسکن مهر، پاسخگو باشند.

 

حجت الاسلام جدایی خاطرنشان کرد: امیدوارم بعضی از دولتی ها دست ازغرض ورزی و کینه توزی بردارند و فقط به فکر خدمت به مردم باشند.

 

وی در ادامه به پیروزی اخیر جبهه مقاومت اسلامی اشاره کرد و ضمن تبریک نابودی داعش گفت: یکی از نشاط بخش ترین و بهترین اخبار هفته گذشته خبر نابودی شجره خبیثه داعش، مولود مثلث شوم آمریکا، صهیونیست و آل سعود وهابی بود.

 

خطیب نماز جمعه اسالم با اشاره به اینکه پایان داعش ثمره شش سال مقاومت، سازش ناپذیری و روحیه جهادی و انقلابی بود، افزود: داعش امروز همان خوارج زمان امیرالمومنین بود و گرچه با رشادت و سلحشوری سردار سلیمانی و مدافعین حرم منهدم شد ولی تا زمانی که آخرین نفرشان زنده است مبارزه ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام جدایی پیروزی غرور آفرین رزمندگان مخلص اسلام بر علیه خوارج زمان، داعش جنایت کار را به امام امت، سردار سلیمانی ، سید حسن نصرالله ، آیت الله سیستانی ، خانواده معزز شهدای مدافع حرم و جانبازان عزیز این راه و همه مردم و دست اندرکاران تبریک و تنهیت گفت و تصریح کرد: جهاد و مبارزه ما تا زمانی که ظلم و ستم در جهان وجود دارد ادامه خواهد داشت و هیچوقت این جهاد مقدس تعطیل نمی‌شود.

 

وی با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن عسگری(علیه الاسلام)، افزود: امام حسن عسکری (علیه الاسلام) همانند سایر امامان وجودشان سراسر خیر و برکت و زیبایی های اخلاق و معنوی بود.

 

امام جمعه اسالم با اشاره به 8 ربیع الاول آغاز ولایت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) گفت: شام شهادت امام حسن عسکری (علیه الاسلام) به یک معنا شب جشن و سرور است چون شبی است که ولایت و امامت آقا و مولای مان، حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) آغاز شده است.

 

حجت الاسلام جدایی با ابراز ناراحتی از دستور به آزادسازی واردات برنج، افزود: این روزها خبری پخش شده در مورد واردات برنج ، که موجب ناراحتی و نگرانی بسیاری از برنج کاران و برنج فروشان شده است.

 

وی ادامه داد: در حالی که هنوز برنج های زیادی در انبارها انباشته است و هیچگونه احساس نیازی به واردات برنج احساس نمی‌شود اتخاذ چنین تصمیمی تعجب برانگیز است.

 

حجت الاسلام جدایی گفت: واردات برنج هیچ سنخیتی با تدبیر ندارد بلکه اوج بی‌تدبیری است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خاش پیش از ظهر شنبه در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز جمعه که با حضور مسؤولان شهرستان خاش، فعالان خواهر و برادر عضو این ستاد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی دره گل شهرستان تفتان برگزار شد، گفت: جامعه و مردم در سه چیز یعنی شرکت در نماز جمعه، جهاد و مناسک حج با رهبران و پیشوایان خود مخالفت نکنند که هلاک می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید مسلمانان به نماز جمعه که یک محفل معنوی، عبادی و سیاسی بوده و مسائل جهان و عزت اسلام بیان می‌شود، بیش از پیش اهمیت بدهند، زیرا هم به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و هم وحدت، انسجام و شکوه و همبستگی و عظمت و ابهت اسلام برای دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم در این مراسم گفت: نماز جمعه در حقیقت حج مساکین و محلی باشکوه برای نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شد.

کد خبر 6089950

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم