Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: طی 2 ماه از فصل پاییز امسال تخصیص سوخت نفتگاز برای تراکتورها در شهرستان طارم بیش از 67 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

محمود آقامحمدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به گلایه برخی از کشاورزان فعال شهرستان طارم در باره مشکل تامین نفتگاز ادوات کشاورزی در فصل پاییز امسال، میزان توزیع این فرآورده نفتی در بخش کشاورزی این شهرستان طی مهر و آبان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 67 درصد رشد یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: این رشد در تخصیص سوخت به تراکتورها نشان دهنده اهتمام جدی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان در تامین به موقع نفتگاز مورد نیاز در این بخش است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: براساس بررسی های انجام شده، با کاهش بارندگی مهر و آبان سالجاری بیشتر کشاورزان شهرستان طارم نسبت به استفاده از آب چاه های غیرمجاز برای تامین آب کشاورزی مورد نیاز اقدام کرده اند.
آقامحمدیان یادآورشد: بخش قابل توجهی از سهمیه ادوات کشاورزی در کشت محصولات استفاده و منجر به برخی گلایه ها درباره کمبود نفتگاز شده است.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت فعالیت کشاورزی در شهرستان طارم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان تمهیدات لازم را برای تامین نیاز بخش کشاورزی با تعامل سازمان جهاد کشاورزی به عنوان سازمان متولی از جمله تغییر الگوی تخصیص سهمیه ها در ماه های مختلف سال و نیز تامین نیاز مازاد کشاورزان با استفاده از سهمیه های غیر حمایتی اتخاذ کرده است.
به گزارش ایرنا، مالکان تراکتورها در شهرستان طارم در زمان حاضر مشغول کشت سیر، باقلا، نخود فرنگی و کلزا هستند که سهمیه اختصاص یافته از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان برای هر تراکتور در فصل پاییز 1200 لیتر است.
با توجه به این میزان سوخت تخصیص یافته، بیشتر مواقع صاحب یک تراکتور اقدام به شخم زمین های کشاورزی چند روستا می کند که با توجه به این حجم کاری سوخت تعداد زیادی از تراکتورها تمام شده و کشاورزان برای کشت محصول در زمین های خود با مشکل اتمام سوخت مواجه شده اند و سهمیه سوخت آزاد نیز به آنها تعلق نمی گیرد.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارم، نگین سبز زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  شهر خوش آب‌و‌هوای طارم، که مانند نگینی سرسبز است، در استان زنجان قرار دارد.

طبیعت این شهر بکر و دست‌نخورده است و با وجود دریاچه‌ها، غار‌های طبیعی، آبشارها، روستا‌های باستانی و آثار متعدد تاریخی به بهشتی برای گردشگران تبدیل شده است.

سفر به شهر طارم به دلیل داشتن طبیعت دلنشین، زمین‌های حاصلخیز و شرایط اقلیمی منحصر‌به‌فرد مانند سفر به هندوستانی در دل ایران است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • طارم، نگین سبز زنجان
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی