Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کلینیک دندانپزشکی کلاله گفت: طی ۸ ماه گذشته بیش از ۶ هزار نفر به کلینیک مستقر در شبکه مراجعه کرده اند که از این تعداد بیش از ۳۸۵۰ نفر خدمات دندانپزشکی دریافت کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، دکتر مهیار کلوی رئیس شبکه بهداشت و درمان کلاله در حاشیه خدمات رسانی کلینیک سیار دندان پزشکی به مردم روستاها، گفت: باتوجه به وجود مشکلات، در حوزه بهداشت دهان ودندان در مناطق روستایی محروم؛ کلینیک سیار دندانپزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، در طول هفته بسیج در روستای قرانکی جنگل بخش پیشکمر کلاله مستقر می شود تا دندانپزشک اعزامی با تجهیزات کامل به اهالی۱۵روستای منطقه که حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت دارند؛ ارائه خدمت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر رشید اتا مسئول کلینیک دندانپزشکی کلاله هم گفت: اهمیت بهداشت دهان و دندان مردم در ارتقای سلامتی می طلبد که این گونه خدمات توسعه پیدا کند .

وی اعلام کرد: طی ۸ ماه گذشته بیش از ۶ هزار نفر به کلینیک مستقر در شبکه مراجعه کرده اند که از این تعداد بیش از ۳۸۵۰ نفر خدمات دندانپزشکی دریافت کرده اند.

دکتر اتا گفت: کلینیک مستقر درشهرستان کلاله با دو دندانپزشک و یک نفر دستیار طی روزهای هفته به اهالی شهرستانهای کلاله، مراوه تپه و حتی گاها گالیکش ارائه خدمت می کند که این موضوع برای مراجعین مشکل آفرین است.

وی در پایان مهمترین مشکل را کمبود نیروی انسانی دانست و تاکید کرد: باتوجه به ضرورت توجه به بهداشت دهان و دندان و همچنین رسیدگی به مشکلات جمعیت کثیر منطقه برای پیشگیری از بیماریهای دیگر، تامین نیروی انسانی در این بخش از سوی دانشگاه علوم پزشکی ضروری است.

عبدالخلیل تاقانی دهیار روستای قرانکی جنگل در گفتگویی اظهار داشت: در صورت تامین نیروی انسانی، خیرین منطقه آماده تهیه یونیت دندانپزشکی و تجهیزات کامل آنرا دارند.

گفتنی است؛ روستای قرانکی جنگل در ۴۷ کیلومتری مرکز شهرستان در بخش پیشکمر قرار دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت را به عنوان رییس ستاد برگزاری هفته ملی جمعیت در سال 1403" منصوب کرد.در این حکم آمده است؛

جناب آقای دکتر حسین فرشیدی
معاون محترم بهداشت وزارت بهداشت

با توجه به اینکه کشور عزیزمان در تهدید بحران سالخوردگی جمعیت قرار دارد و در راستای تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر افزایش نسل، جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به عنوان یکی از اصلی ترین اولویت های مسئولان کشور و نیز نقش بی بدیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این زمینه و در آستانه برگزاری دومین رویداد جایزه ملی جمعیت، به موجب این ابلاغ، به سمت «رییس ستاد برگزاری هفته ملی جمعیت در سال 1403» در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می شوید.

ضروری است با برنامه ریزی مناسب و منسجم و همچنین جلب مشارکت همه نهادهای ذیربط و مردمی در امر جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این هفته، برای آگاهی‌ بخشی به عموم اقشار مردم، به ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی سراسر کشور باشیم.

توفیق جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهترین کلینیک‌ های لیزر موهای زائد آقایان در تهران
  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • ارزیابی آمادگی ۴۰۰۰ خانوار قزوینی برای مواجهه با مخاطرات
  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • خدمات رایگان دندانپزشکی در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال