Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@07:23:41 GMT

راهیان نور مسیری به سوی بهشت است

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۸۷۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مراسم تجلیل از خادمان و عوامل اجرایی راهیان نور دانش آموزی سال ۹۵ صبح امروز در سالن اجتماعات آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.

در لین مراسم حجت الاسلام علی معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر بیان کرد: خداوند در قرآن مومنان را مثال می زند و می فرماید این گروه اهل اقامه نماز هستند یعنی خود نماز می خوانند و دیگران را نیز به اقامه نماز دعوت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اینها از هیچ چیزی نمی هراسند و نهایت ترس آنها از روزی است که دلها منقلب می شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر اظهار کرد: امروز با اطمینان خاطر می توان گفت که بسیج مصداق واقعی این آیه شریفه است و همین امر موجب شد تا بسیج به عنوان یک نیروی قدرتمند در جهان شناخته شود.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: در بحث راهیان نور باید این نکته مورد توجه قرار گیرد که هماهنگی میان عوامل اردویی در تمام مراحل کاری بسیار سخت و دشوار است که در سال بیش از ۲۰ هزار نفر به مناطق جنگی اعزام شوند.

وی افزود: انجام تمام این امور با روحیه بسیجی انجام می شود که اگر این روحیه نبود تدارک و حمل و نقل این جماعت کار آسانی نبود.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر اضافه کرد: در حوزه هایی که بسیج ورود پیدا می کند ثابت شده که در خر حوزه ای توانسته به خوبی به وظیفه خود عمل نماید.

حجت الاسلام معبودی یادآور شد: نمونه بارز این امر در بحث کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه است که اگر حضور به موقع بسیج در این مناطق نبود شاید آمار تلفات کشته شدگان و آسیب دیدگان بیش از آمار موجود بود.

وی اضافه کرد: در حوزه فناوری نیز طبق فرمایشلت مقام معظم رهبری٬ نخبگان ما بسیجیانی بودند که خدمات شلیسته و ماندگاری را به جامعه ارائه دادند و حتی برخی از آنان همچون شهید مقدم٬ شهید رضایی و غیره شهید این مسیر بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر استان قزوین ادامه داد: فکر بسیجی به این دلیل که با یاد خدا زندگی کرد بسیاری از گره های کور را باز می کند و نمونه بارز این مورد شکست فتنه داعش به دست پرتوان فرزندان بسیجی ما در جبهه های برون مرزی است.

حجت الاسلام معبودی در پایان گفت: ما باید تلاش کنیم تا جوانان از طریق کاروان های راهیان نور با قطعه ای از بهشت که یادمان های شهدای گرانقدرمان در مناطق جنگی است آشنا کنیم.

1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل و کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی امروز در دیدار با شماری از معلمان مناطق ۱۵ گانه استان مرکزی گفت: آموزش و پرورش وظیفه دارد در جهت تضمین آینده نظام اسلامی نخبه‌پروری در تراز انقلاب را در دستور کار خود قرار دهد. زیرا هر جامعه‌ای باید برای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه و واقعی، توجه به آموزش و پرورش را جزو اولویت‌های برنامه‌های کلان خود قرار دهد.

او افزود: منشاء تحول در هر جامعه‌ای نیروی انسانی است و متولیان امر از جمله آموزش و پرورش وظیفه دارند با سرمایه‌گذاری در این بخش زمینه توسعه و تحول کشور را فراهم کنند. اساس آموزش و پرورش معلم است و گزینش معلمان باید طوری باشد که توانمندترین و شایسته‌ترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت اصلاح نظام پرداختی کشور پرداخت و افزود: تعدد نظام‌های پرداختی در کشور یکی از مشکلات ریشه‌ای است و تجمیع قوانین پرداختی باید در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی