Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا؛ هوشنگ بازوند در جلسه شورای معاونین وزارت کشور که به ریاست وزیر کشور برگزار شد، با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مناطق زلزله زده اظهار کرد: اکنون موضوع امداد و نجات و توزیع چادر در مناطق زلزله زده به پایان رسیده، اما کماکان خدمت رسانی به مردم از جمله توزیع غذا و .... ادامه دارد.
 
وی افزود: حدود 84 هزار چادر دولتی و حدود 10 هزار چادر مردمی به ارزش 72 میلیارد تومان در مناطق زلزله زده کرمانشاه توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اکنون بحث اسکان موقت در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: در این ارتباط عملیات آواربرداری به منظور ایجاد اسکان موقت یعنی نصب کانکس‌ها آغاز شده است.
 
بازوند گفت: نصب تعداد 10 هزار کانکس به عنوان اسکان موقت در روستاها با محوریت قرارگاه خاتم الانبیا در حال انجام است. البته مردم ساکن روستا می‌توانند به جای دریافت این کانکس‌ها از کمک سه میلیون تومانی دولت برای اسکان موقت هم بهره‌مند بشوند.
 
وی ادامه داد: در شهرها نیز تاکید بر این است تا مردم با در اختیار گرفتن منازل و پرداخت اجاره بها از سوی دولت تا سقف پنج میلیون تومان اقدام کنند، هرچند دولت در این زمینه نیز آمادگی کامل دارد در شهرها هم در حد نیاز کانکس به منظور اسکان موقت تعبیه کند.
 
استاندار کرمانشاه گفت: دولت در اقدامی بی نظیر طی یک روز بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار شامل 765 میلیارد تومان تسهیلات و 281 میلیارد تومان کمک‌های بلاعوض را برای کمک به مردم مناطق زلزله زده کرمانشاه تصویب کرد و در همان روز هم این اعتبار تخصیص داده شد
 
وی افزود: اکنون 50 درصد کمک‌های بلاعوض دولت یعنی اعتباری بالغ بر 140 میلیارد تومان از سوی دولت به بنیاد مسکن پرداخت شده که از امروز به مردم پرداخت می‌شود. طی روزهای آینده نیز 50 درصد مابقی این کمک‌های بلاعوض از سوی دولت پرداخت خواهد شد.
 
بازوند تاکید کرد: پرداخت این کمک‌های بلاعوض طبق دستورالعمل مشخصی انجام می‌شود که بر این اساس در مجموع مردم ساکن در روستاها تا سقف 9 میلیون تومان و مردم ساکن در شهرها تا سقف 12 میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت می‌کنند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله سید نصیر رئیسی در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: شهدا جان خود را برای حفاظت از جان، مال و خاک نثار کردند تا امروز امنیتی مثال زدنی بر این مرز و بوم حاکم شود و آنها به ما آموختند که چگونه راه عزت و افتخار را در پیش گیریم .  وی با بیان اینکه امروز صدای انقلاب و صدای شهیدان در دانشگاه‌های امریکا به گوش می‌رسد، افزود: مجریان و تریبون های امریکا می‌گوید دانشجویان دانشگاه‌های امریکا شعار اسلام، عدالت، عزت و اخلاق سر می‌دهند.  امام جمعه یاسوج ادامه داد: دیروز فریاد رهایی قدس و مرگ بر استکبار سردادیم اما امروز به برکت مقاومت شهیدان امروز همه شعار‌های که انقلاب داد در تمام کشور‌های جهان از زبان انسان‌های آزاده طنین‌انداز است. نماینده ولی فقیه در استان گفت: هر صدایی ک راه شهیدان را به فراموشی بسپارد صدای شیطان است. هر قلمی، هر بیانی و هر اندیشه‌ای که مردم را به ولنگاری دعوت کند صدای شیطان است و پرچم اسلام به زودی در سراسر جهان برافراشته خواهد شد.  نماینده ولی فقیه در استان احداث سد آبریز را مطالبه مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان کهگیلویه دانست و تاکید کرد: از دولت انقلابی رئیسی انتظار می رود به این مطالبه مردم توجه ویژه داشته باشد تا مردم این شهرستان بتوانند برای خود شغل پایدار ایجاد کنند چرا که احداث سد آبریز انقلابی در کشاورزی کهگیلویه ایجاد می کند. 

دیگر خبرها

  • اخطار به صاحبان خانه‌ های خالی برای پرداخت مالیات
  • اخطار به صاحبان خانه های خالی برای پرداخت مالیات
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • پیشنهاد ۵ ساله شدن سقف قراردادهای موقت به دولت رفت
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • خبر خوش برای کارگران/ شکل قراردادهای موقت تغییر می‌کند؟
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر