Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین و رئیس سازمان بسیج جامعه عشایری کشور گفت: این امنیت مثال زدنی در کشور را مدیون رشادت های و جان فشانی های شهدا هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سردار علی پاشا محمدی عصر شنبه در چهارمین یادواره 18 شهید عشایری شهرستان پاکدشت اظهار کرد: در زمانی که اوضاع منطقه و کشورهای همسایه کشورمان در حال جنگ و درگیری هستند اما به برکت خون شهدا کشورمان در امنیت کامل به سر می برد و حقیقتا ما به شهیدان والامقام بدهکار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون و مرهون خون پاک شهیدان و ایثارگران است که اگر نبود 240 هزار شهید از 15 خرداد سال 1342 تا به امروز این امنیت و این موفقیت برای کشورمان بدست نمی آمد.
رئیس سازمان بسیج عشایری کشور ادامه داد: جامعه عشایری تاکنون 10 هزار شهید تقدیم به نظام کرده است که استان تهران حدود 150 شهید عشایری دارد.
وی با تاکید بر اینکه باید نسل سوم را با این فداکاری ها و رشادت ها آگاه کرد افزود: باید رشادت ها و فداکاری های رزمندگان را در طول هشت سال دفاع مقدس و شهیدان مدافعان حرم را برای نسل سوم تبلیغ و ترویج کرد.
سردار پاشا محمدی تاکید کرد: به برکت خون شهیدان و به فرماندهی مقام معظم رهبری مرزهای جغرافیایی کشور وسعت پیدا کرد و در جنگ با دشمنان اسلام (داعش) رزمندگان کشورهای مختلف اسلامی به فرماندهی سرباز فداکار ایران اسلامی سردار قاسم سلیمانی این دشمن بزرگ نابود شد.
وی ادامه داد: داعش به وجود نیامده بود که در زمان کوتاه از بین برود بلکه آمده بود با حمایت استکبار جهانی، وهابیت و تکفیری با مردم کشورهای اسلامی از جمله سوریه، عراق و ... جنگ کند.
سردار پاشا محمدی خاطرنشان کرد: جامعه عشایری با 500 هزار بسیجی یکی از جامعه مولد، کم هزینه، فعال و پربازده برای کشور است و در حالی که 13 وزارتخانه باید به این جامعه تولید کننده خدمات ارائه کنند اما این عشایر در مناطق محروم استان های کشور با کمترین امکانات زندگی می کنند.
وی یادآور شد: 25 درصد گوشت قرمز و 35 درصد صنایع دستی کشور توسط جامعه عشایر تولید می شود و باید تمامی مسئولین به این افراد کم توقع کشور توجه بیشتری کنند.
در این مراسم همچنین امام جمعه شهرستان پاکدست در سخنانی افزود: در این سالها کشور به برکت خون شهدا به پیشرفت ها و موفقیت های زیادی دست یافته است.
حجت الاسلام حسن لزومی اظهار کرد: در بسیاری از حوادث از جمله جنگ هشت ساله دفاع مقدس و جنگ با داعش به برکت خون شهدا و مجاهدت های رزمندگان به پیروزی های بزرگی دست یافته ایم.
وی خاطرنشان کرد: خون شهدا این نظام و کشور را بیمه کرده است و باید گفت این خون شهدا معجزات بزرگی برای کشور داشته است.
همچنین مدیرکل امورعشایر استان تهران نیز در سخنانی اظهار کرد: جامعه حدود 3 هزار خانواری عشایر استان تهران بیش از یکصد شهید تقدیم به انقلاب اسلامی کرده است که شهرستان پاکدشت نیز دارای 18 شهید عشایری است.
هاتف ممیزی افزود: جامعه عشایری در کنار تولید در صحنه های مختلف نظام از جمله جنگ با دشمنان انقلاب اسلامی حضوری فعال داشته و در حالی که جامعه عشایری کمتر از 2 درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند اما این جامعه 10 هزار شهید تقدیم به این نظام اسلامی کرده است.
چهارمین یادواره 18 شهید عشایری شهرستان پاکدشت در روستای حمامک این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم از خانواده 18 شهید عشایری شهرستان پاکدشت تقدیر شد.
خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه پزشکی با حضور رئیس کل سازمان نظام پزشکی و رئیس سازمان بازرسی کل کشور، روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس سازمان نظام پزشکی برگزار شد.

در این جلسه، ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، ضمن اشاره به جایگاه مهم جامعه پزشکی در حفظ سلامت جامعه و خدمت به مردم، بر حفظ کرامت جامعه پزشکی و پاسداشت نیروی انسانی در حوزه سلامت تاکید کرد.

وی با اشاره به وضعیت دستیاران رشته‌های تخصصی و متخصصین طرحی ضریب K، گفت: جامعه پزشکی کشور جزو قشرهای تخصصی مرجع و خدمتگذار کشور است که لازم است ضمن رعایت اخلاق پزشکی و حرفه‌ای و ارتقای توان علمی خود، همچنان در منطقه و دنیا افتخار آفرین باشد.

خدائیان افزود: رسیدگی‌به وضع دستیاران رشته‌های تخصصی و متخصصین طرحی ضریب K باید از اولویت‌های حوزه بهداشت و درمان کشور باشد.

وی همچنین نسبت به پیگیری جدی مطالب مطرح شده توسط رئیس کل سازمان نظام پزشکی تاکید کرد.

در ادامه این جلسه، محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جامعه پزشکی و چالش‌های پیش روی آن در آینده، وضعیت نیروهای تخصصی و طرحی را تشریح کرد و خواستار رسیدگی به نارسایی‌های مرتبط با این حوزه به ویژه در زمینه اقتصاد سلامت، زیرساخت‌های تأمین و آموزش نیروی تخصصی برای کشور به خصوص شرایط رزیدنتی و نیروهای طرحی شد.

وی همچنین نسبت به پیگیری ویژه پرونده‌های اخیر و نیز برخی برخوردهای صورت گرفته با اعضای جامعه پزشکی در برخی استان‌ها و مطب‌ها تاکید کرد.

کد خبر 6092115 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد