Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه – فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: پیشرفت و عقب ماندگی هر کشور در گرو آموزش و پرورش است.

به گزارش امتداد نیوز، سردار عابدین خرم بعد از ظهر شنبه در اجلاس فرهنگ و آموزش که به عنوان یکی از برنامه‌های کنگره گرامیداشت ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد با اشاره به نقش دستگاه تعلیم و تربیت در سعادت جامعه اظهار داشت: پیشرفت و توسعه و تعالی هر کشوری در گرو نقش آفرینی دستگاه آموزش و پرورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بسیجیان در سیستم آموزش و پرورش نقش تأثیرگذاری در ترسیم آینده کشور دارد و معلم و دانش آموزان و فرهنگیان نیز باید پیوسته بدانند که دفاع همیشه ادامه دارد و باید بصیرت همیشگی به مسائل پیرامونشان داشته باشند.

خرم گفت: به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست بنابراین فرهنگیان و دانش آموزان باید با سلاح قلم و با افزایش بصیرت انقلابی در پی بازشناسی شهدا و معرفی آنان به نسل‌های جدید باشند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: امروز علم اسلام ناب محمدی همچنان در ایران و با هدایت رهبری فرزانه انقلاب اسلامی آیت الله خامنه‌ای برافرشته است.

وی با بیان اینکه قشر دانش آموز در دفاع مقدس بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده است گفت: در استان آذربایجان غربی ۷۷۷ شهید دانش آموز در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی شده است.

خرم گفت: در دوران جنگ تحمیلی ۱۴۳ شهید نیز از قشر فرهنگیان و آموزش و پرورش جان شیرین خود را فدای این آب و خاک و نظام اسلامی کرده‌اند.

وی افزود: امروز قشر فرهنگی و دانش آموزان همچون دیگر اقشار جامعه با شهدای خود تجدید پیمان کرده و بر صراط برحق شهدا تاکید می‌کنند و برای ادامه این مسیر همگی شعار محوری کنگره ۱۲ هزار شهدای آذربایجان غربی که آذربایجان جانباز؛ خامنه‌ای دن آیریلماز انتخاب شده است را سر می‌دهند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم

اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان در راستای گرامیداشت هفته معلم طی برنامه‌ای از معلمان بالای ۸۰ سال زنجان در دبیرستان ماندگار شریعتی تقدیر و تجلیل کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، شامگاه یکشنبه آموزش و پرورش استان زنجان طی برنامه‌ای از معلمان بالای 80 سال در دبیرستان ماندگار و قدیمی شریعتی واقع در چهارراه سعدی تقدیر و تجلیل کرد.

آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این برنامه اظهار داشت: توجه به وزارت آموزش و پرورش باید بیش از پیش جدی گرفته شود چرا که صاحبان آینده انقلاب همین دانش‌آموزان فعلی هستند.

.

وی با بیان اینکه باید به تربیت دانش آموزان در کنار آموزش آن‌ها جدی گرفته شود، گفت: هرچقدر به وزارت آموزش و پرورش بها بدهیم قطعاً در خصوص تربیت نسل جدید موفق خواهیم بود. اگر چه دشمنان در تلاش هستند که نسل جدید را نسبت به آینده ناامید کنند ولی قطعاً در این توطئه هم ناکام خواهد ماند.

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام والای معلم گفت: بنده افتخارم این است که شاگرد شما هستم. شما که یک عمر زندگیتان را در زمینه معلمی گذراندید.

وی گفت: ما همانند شاگرد قدر شما را می‌دانیم و یقین داریم امروز در حضور قرنی از تجربه، صداقت، فداکاری و تلاش مقدس هستیم و تمامی فرهنگ و اخلاق و تدین را مدیون شما اساتید هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش در تبریز
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • هویت‌سازی جز اولویت‌های آموزش و پرورش برای آینده دانش‌آموزان است
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • دانش‌آموزان و کودکان قربانیان اصلی جنایات اسرائیل هستند
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند