Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران از عیادت خادمان این مسجد مقدس همزمان با سالروز امامت امام عصر(عج) در منطقه غرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، احمد حاجی زاده امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به سالروز آغاز امامت امام عصر(عج) گفت: روز نهم ربیع الاول همزمان با سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) است که در این زمینه برنامه ها و جشن هایی را برنامه ریزی کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این برنامه ها در راستای تبیین فرهنگ انتظار و همچنین توجه به امام عصر(عج) و آشنایی با آن امام همام است که امیدواریم بتوانیم به بهترین نحو برگزار کنیم.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران عنوان داشت: در روایات بر ضرورت انتظار امام عصر(عج) تاکید شده و فرهنگ انتظار، امید به جامعه را گسترش می دهد.

حاجی زاده گفت: برای این ایام برنامه های گسترده ای تدارک دیده شده که خادمان این مسجد مقدس در روز 9 ربیع الاول به بیمارستان ‌ها در 23 استان، 40 شهر و 53 نقطه کشور رفته و ضمن عیادت از بیماران تبرکات و هدایایی را بین آنها توزیع خواهند کرد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های دیگر دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم است که با حضور 300 خادم برگزار خواهد شد.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران گفت: در این روز جلسه تقدیر از خیرین مسجد مقدس جمکران نیز برگزار می شود تا بتوانیم به موضوع خیرین نیز بپردازیم.

حاجی زاده تاکید کرد: برای نخستین بار امسال در روز نهم ربیع الاول از خیرانی که برای گسترش فرهنگ مهدویت در مسجد مقدس جمکران مشارکت داشتند، تقدیر به عمل می آید.

وی افزود: دیگر برنامه نهم ربیع الاول تجدید بیعت نیروهای نظامی با امام مهدی(عج) در مسجد مقدس جمکران است که با حضور گسترده برگزار خواهد شد.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران به زلزله اخیر در غرب کشوراشاره کرد و گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته 300 نفر از خادمان این مسجد مقدس به منظور عیادت از مصدومان حادثه راهی مناطق زلزله زده خواهند شد.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد