Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-07@22:51:34 GMT

فرهنگ بسیجی داعش را شکست داد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۰۸۱۲۳

فرهنگ بسیجی داعش را شکست داد

قزوین- دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت:فرهنگ بسیجی رزمندگان اسلام را در برابر این نیروی تا به دندان مسلح شده از سوی آمریکا و آل سعود به پیروزی رساند و موجب شکست این عامل استکباری در جهان شد

جت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی به مناسبت هفته بسیج در گفتگو با امتداد نیوز اظهار کرد: شجره طیبه بسیج که با فرمان رهبر کبیر انقلاب در پنجم آذر ماه ۱۳۵۸ شکل گرفت تا به امروز توانسته است دستاورد ها و خدمات ارزنده ای را برای انقلاب و ملت ایران و دیگر ملت های آزادی خواه به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بسیج ابتدا با اهداف ایفای نقش مکمل برای نیروهای نظامی توسط  رهبر کبیر انقلاب ایجاد شد اما در ادامه با نهادینه شدن فرهنگ بسیجی، نظام جمهوری اسلامی ایران توانست قوام و دوام خود را تضمین کند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: فرهنگ بسیجی همان فرهنگ عاشورایی است که هرساله در ماه محرم آن را مرور می کنیم و درس هایی از جمله ایثار، شهادت، عزت، جوانمردی، استکبار ستیزی را در ذهن خود یادآوری می کنیم.

وی عنوان کرد: بسیج در تداوم انقلاب و مقاومت ۸ ساله دفاع مقدس نقش اساسی ایفا کرد و قوام و دوام انقلاب اسلامی را طی دهه های گذشته برعهده داشته و بعد از جنگ تحمیلی در عرصه های مختلف شاهد تجلی این فرهنگ بودیم.

حجت الاسلام صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: آنچه که در برابر نیروهای تکفیری ایستاد و وحدت نیروهای مردمی در عراق و سوریه را رقم زد، فرهنگ بسیجی بود.

وی اعلام کرد: این فرهنگ بسیجی بود که رزمندگان اسلام را در برابر این نیروی تا به دندان مسلح شده از سوی آمریکا و آل سعود به پیروزی رساند و موجب شکست این عامل استکباری شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین تأکید کرد: امروز فرهنگ بسیجی در برابر سیاست های استکباری کشورهای غربی به خصوص آمریکا در دنیا ایستاده است و این آزادگی بدان جهت است که مختصات فرهنگ بسیج برگرفته از قیام امام حسین (ع) است بنابراین همواره باید در زندگی ما عملیاتی و محور باشد و تنها به شعار فرهنگ بسیجی بسنده نکنیم.

وی اظهارداشت: افتخار دارم از ابتدای تشکیل بسیج به عضویت این نهاد در آمده ام و معتقدم فرهنگ بسیجی انسان را از خطر تلاطم های سیاسی حفظ می کند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی افزود: فرهنگ بسیج روح حماسه و ایثار برای رسیدن به زندگی عزتمند و پاک شدن از آلودگی های کفر، الحاد و نفاق همراه با رشد و بالندگی در تمامی عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و نظامی و … را فرا راه تمامی انسان های آزادی خواه و عدالت طلب قرار می دهد.

وی اظهارداشت: فرهنگ بسیجی فرهنگ پایداری و مقاومت در مقابل ستم و ستمگران، فرهنگ عشق به الله و جهاد و شهادت، فرهنگ ما می توانیم و خداباوری و تکیه بر قدرت لایزال الهی و فرهنگ بندگی و مردم داری است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین یادآورشد: امروز باید فرهنگ بسیجی را در جامعه نهادینه کنیم چراکه بسیج نشان داده است در عرصه های مختلف کلید حل مشکلات است.

true برچسب ها : اسماعیل صادقی نیارکی دادگستری قزوین هفته بسیج true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تازه‌ترین اثر حجت‌الاسلام فخرزاده با سخنرانی محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی می‌شود.

این مراسم عصر دوشنبه 17 اردیبهشت ساعت 16:30 در تالار اندیشه حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان حافظ و سمیه برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند در این مراسم حضور پیدا کنند.«رضای انقلاب» روایتی خواندنی از سال‌ها مجاهدت و تلاش انقلابی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ رضا مطلبی از دلباختگان فکری امام خمینی (ره) در سنگر مسجد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزادی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان/ رهایی در مرز‌های شرقی
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • گسترش فرهنگ جهادی از کار جهادی مهم‌تر است
  • واگذاری مسکن به ۱۱۷ نفر از فعالان واجد شرایط هنر و رسانه استان قزوین
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود