Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد – ایرنا – استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:در یک فرایند کارشناسی، بزودی اولویت بندی سرمایه گذاری در شهرستان های 9 گانه استان مشخص خواهد شد.

به گزارش ایرنا، اقبال عباسی شامگاه شنبه در نشست با تعدادی از فعالان احزاب اصلاح طلب چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: پس از اولویت بندی طرح های سرمایه گذاری در استان، دولت تعهد تامین زیرساخت های لازم در این حوزه را اجرایی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: البته در صورت تمایل سرمایه گذاران به منظور سرمایه گذاری در حوزه هایی غیر از اولویت های پیش بینی شده، تامین زیرساخت ها بر عهده متقاضیان است.
عباسی تصریح کرد: مطالعه جامع در قالب یک چارچوب معین، برای سرمایه گذاری در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری باید در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.
وی یادآور شد: برای سرمایه گذاری در طرح های مطالعه شده چارچوب دار، تسهیلات ارزان قیمت ارائه می گردد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تشکیل و تقویت زنجیره های تولید در بخش های مختلف استان مورد حمایت مسئولات دولت تدبیر و امید است.
وی گفت: در نشست های مختلف باید ضمن ارائه مشکلات بخش ها مختلف، راهکارهای علمی و اجرایی رفع این مشکلات نیز ارائه گردد.
عباسی تاکید کرد: تسریع در رفع مشکلات و دستیابی به توسعه همه جانبه و پویا نیازمند اتحاد، وحدت رویه، تفاهم و تعامل است.
وی افزود: تشکیل اتاق فکر برای تسریع در روند جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور سرمایه گذاری در بخش های مختلف و رسیدن به ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و رشد شاخص های توسعه ای باید در دستور کار قرار گیرد.
در این نشست تعدادی از فعالان احزاب اصلاح طلب چهارمحال و بختیاری دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود در بخش های مختلف را ارائه کردند.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7362/2097

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،تیم استان که با هفت بوکسور راهی مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی نوجوانان به میزبانی استان همدان شده بود با کسب دو نشان طلای سید علی ملکوتی و سپهر رحیمی و کسب مقام پنجم تیمی این رقابت‌ها به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • جریمه بار اول و دوم بی‌حجابی را مشخص کردند | زمان‌بندی پرداخت چگونه است؟ | فیلم
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی