Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ، همزمان با شب شهادت امام حسن عسکری (ع) ، مراسم بزرگداشت جانباختگان زلزله غرب کشور که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود به صورت زنده به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود .

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد و مدیحه سرایی حاج سید مهدی میرداماد از بخشهای در نظر گرفته این مراسم می باشد که امشب یکشنبه 5 آذر از بعد از اذان مغرب از شبستان حضرت امام خمینی (ره) حرم مطهر پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین ویژه برنامه زنده «اشراق» با کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین سید رضا طباطبایی به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) از مسجد مقدس جمکران در ساعت 19 به روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی، در جمع طلاب مدرسه علمیه حاجی آباد با اشاره به روایت از حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: فرصت همان طوری که ابر می‌گذرد، به سرعت می‌گذرد؛ پس از فرصت‌های نیکو بهره ببرید. همانند این فرصت در روایت مذکور «فرصت سربازی امام زمان(عج) و فرصت جوانی است» که ما باید قدر آن را بدانیم و ارزش آن را بفهمیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین حقیقی با اشاره از هدف اولیه ورود طلبه به حوزه علمیه، این هدف را شناخت خداوند متعال، خودسازی و خدمت به خلق عنوان کرد.
 
وی با بیان اینکه طلبگی، شغل نیست و ما از به کاربردن این تعبیر، پرهیز و احتراز داریم، اضافه کرد: شغل در عرف انصراف به منبع و محل درآمد دارد، طلبگی مسیری برای پول در آوردن نیست، بلکه نقش ویژه‌ای است که روزی پیامبران به آن اهتمام داشتند. از طرف دیگر طلبگی کاری فوق‌العاده جدی است و باید برای آن سرمایه خاص وضع شود در حالی که شغل، زمینه‌ای برای مشغولیت و صرف وقت است.
 
مدیر حوزه علمیه هرمزگان تأکید کرد: پس آینده شغلی طلبه، تداوم کاری است که انبیاء انجام می‌دادند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین