Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:39:35 GMT

اقتدار نظام اسلامی مانع فروپاشی دولت سوریه شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۷۲۱۱

اقتدار نظام اسلامی مانع فروپاشی دولت سوریه شد

اراک - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسدارن گفت: اقتدار و عظمت نظام اسلامی و حضور مقتدرانه رزمندگان اسلام در سوریه مانع فروپاشی و سقوط دولت این کشور شد.

به گزارش ایرنا، سرتیپ دریادار پاسدار علی فدوی روز یکشنبه در آیین اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان اراک با عنوان شکوه مقاومت که به مناسبت گرامیداشت روز بسیج در مصلی بیت المقدس این شهر برگزار شد، افزود: آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و اروپا به دنبال فروپاشی دولت سوریه بودند اما، حضور مقتدرانه سربازان اسلام مانع از آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: حمایت مستکبران از گروه های تکفیری برای اعمال نفوذ در منطقه و گسترش سیطره استعمار صورت می گیرد و عظمت و اقتدار نظام اسلامی، این توطئه ها را خنثی کرده است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران بیان کرد: آمریکا تمامی تجهیزات نظامی خود را بر ناوهای جنگی نشانده و در آب های نقاط مختلف جهان اقدام به شرارت و نا امنی می کند و به این واسطه 700 پایگاه نظامی در جهان ایجاد کرده است.
وی گفت: منافع حمایت از امنیت ملی جمله ای است که آمریکایی ها تنها برای کشور خودشان و منطقه خاورمیانه عنوان می کنند که این نشان می دهد آنان همچنان به منافع این منطقه چشم دوخته اند و اصلی ترین عامل شرارت های شیطان بزرگ در جهان اسلام تسلط بر خلیج فارس است.
سردار فدوی، دسترسی به رژیم اشغالگر اسرائیل و تسهیل در کمک رسانی به این کشور و همچنین دستیابی به بزرگترین منابع انرژی را مهمترین دلایل برای تسلط خلیج فارس از سوی آمریکا عنوان کرد.
وی در ادامه سخنان خود به شرایط حضور آمریکا در آب های خلیج فارس اشاره کرد و گفت: در 22 اردیبهشت ماه سال گذشته وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که ما و متحدان منطقه ای و فرامنطقه ای به دنبال توان و ظرفیتی بازدارنده در مقابل جمهوری اسلامی ایران هستیم و این نشان از عظمت و اقتدار ایران اسلامی دارد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسدارن با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران 2 مرحله دفاع و تقویت قوای نظامی را پشت سر گذاشته است، بیان کرد: قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به مرحله ای رسیده است که دشمنان به دنبال عاملی بازدارنده مقابل ایران هستند.
وی یادآوری کرد: با وجود گذشت حدود 30 سال از جنگ تحمیلی، استکبار جهانی حتی جرات دست درازی به ایران اسلامی نداشته و نخواهد داشت چرا که به قدرت نظامی ایران پی برده اند و می دانند کوچکترین اشتباه از طرف آنان پاسخی دندان شکن از سوی ایران را به همراه دارد.
سردار فدوی گفت: جمهوری اسلامی ایران در جایگاه حق و حقیقت قرار دارد و جبهه حق هیچگاه نمی تواند در کنار جبهه باطل قرار گیرد.
وی اظهار کرد: رزمندگان اسلام قسمت ناچیزی از توانمندی های نظامی دریایی خود را مقابل دشمنان به نمایش می گذارند و همواره بر منطقه تسلط کامل دارند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران اضافه کرد: دشمنی نظام استکبار با جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب وجود داشته و هر روز با توطئه ای جدید ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی را نشانه می رفتند اما به لطف خدا و ایثارگری های ملت غیور ایران اسلامی همه توطئه های بهنگام شناسایی و خنثی شده است.
سردار فدوی یادآوری کرد: آحاد جامعه ایران اسلامی در هر لباس و پست و مقامی در برابر ارزش های نظام اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب مسئول هستند و باید با تقوا، انجام تکالیف الهی و پشتیبانی از ولایت فقیه در راستای حفظ این مهم گام بردارند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این آیین گفت: شجره طیبه بسیج مملو از نیروهای جان برکفی است که حاضرند برای حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ایستادگی کنند.
سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم پیروزی را شرطی قرار داده و در صورتی که بندگان مخلص جبهه حق خالصانه وارد میدان شوند پیروزی را نصیب آنان می کند که در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی جبهه مقاومت در سوریه به خوبی مشهود بود.
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه و تنی چند از مدیران دستگاه های اجرایی استان مرکزی در این آیین حضور داشتند.
29 آبان تا پنجم آذرماه با عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
نیروی بسیج پنجم آذرماه سال 1358 به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی*** انتشاردهنده: مژگان حیدری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

 سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی: تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود