Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@03:22:40 GMT

بسیج قدرت‌های جهانی را زمین‌گیر کرد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۷۳۴۱

بسیج قدرت‌های جهانی را زمین‌گیر کرد

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج مجموعه‌ای سرنوشت ساز است که در طولانی‌ترین جنگ قرن قدرت‌های مسلط جهانی و دشمنان داخلی را زمین‌گیر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میناب، سردار علیرضا تنگسیری پیش از ظهر امروز در اجتماع بسیجیان این شهرستان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج از الطاف معجزه گونه‌ای است که خداوند به دست امام راحل به ملت ایران ارزانی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تشکیل بسیج 11 ماه پیش از شروع جنگ تحمیلی و آغاز دفاع مقدس را تدبیری از جانب بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و گفت: امام عظیم‌الشان پس از جنگ تحمیلی با تشکیل بسیج دانشجویی و بسیج طلاب عرصه فعالیت بسیج را از نظامی به فرهنگی گسترش داد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که بسیجیان هم اکنون در تمام اقشار از نخبگان جامعه هستند، به ذکر ویژگی‌های بسیجی پرداخت و افزود: دشمن شناسی از مهمترین ویژگی‌های بسیج است.

تنگسیری در ادامه با بیان این مطلب که در آخرالزمان عده‌ای آیات قرآن کریم را بر عکس معنا می‌کنند، گفت: مفتی‌های عربستان مقابله با رژیم کودک‌کش صهیونیستی را حرام تلقی می‌کنند در حالی که قتل عام کودکان بی‌دفاع یمنی را جایز می‌دانند.

وی گم کردن راه و مسیر را مهم‌ترین مشکل برخی کشورها و جوامع دانست و اظهار داشت: بیش از سه سال است که کودکان مظلوم یمن به طرز بی‌رحمانه کشته می‌شوند ولی بسیاری از کشورها حتی حرفی از آنها نمی‌زنند.

تنگسیری گفت: جای سوال است که چرا دنیا در قبال جنایات در سوریه و یمن سکوت کرده است ولی در سال 88 که عده‌ای مزدور در ایران بانک‌ها و مساجد را به آتش می‌کشیدند با حمایت از آنها فریاد حقوق بشر سر می‌دادند.

وی ادامه داد: آمریکا نخستین بمب اتم را آزمایش کرد، سرخ‌پوستان بی‌گناه را کشت و مادر بمب‌ها و تسلیحات کشنده جمعی و مرگبار را برای نابود کردن نسل‌ها تولید و به فروش می‌رساند و بیش از پنج هزار کلاهک اتمی دارد ولی همچنان دم از حقوق بشر می‌زند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آمریکا القاعده را با هدف مقابله با اسلام‌گرایی، طالبان را با نیت به خاک و خون کشیدن افغانستان و داعش را برای ایجاد نفرت از اسلام تشکیل داد.

وی تصریح کرد: تضعیف اسلام و ایجاد خاکریز تاخیری برای مقابله با صهیونیست‌ها از دیگر اهداف تشکیل داعش توسط آمریکا بود.

تنگسیری با بیان این که سرعت اسلام‌گرایی در اروپا بسیار بالا بود، اضافه کرد: در این شرایط داعش با سواستفاده از نام پیامبر و شعار لااله الاالله جنایاتی کرد که صفحات تاریخ به خود ندیده است و این هم از کارهای آمریکاست.

وی افزود: تشکیل و حمایت از گروهک تروریستی ریگی و پژاک نیز از دیگر اقدامات آمریکا برای خاموش کردن نور الهی در منطقه بود که با الطاف خداوندی ناکام ماند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شناخت مسیر درست و فریاد در مقابل ظالم را لازمه زندگی آحاد مردم جامعه دانست و با بیان این که گم کردن مسیر هزینه‌های زیادی دارد، گفت: مسیر درست یعنی تبعیت از رهبری و ایستادگی در مقابل زر و زور و تزویر.

وی پروژه ایران‌هراسی و فتنه در کشورهای مسلمان به ویژه در غرب آسیا و ایجاد شکاف و اختلاف بین شیعه و سنی را از برنامه‌های استکبار در حال حاضر عنوان کرد و اظهار داشت: امروز تاکید رهبری بر وحدت و همدلی است و باید هوشیار بود هر حلقومی که ندای نفاق و تفرقه از آن خارج می‌شود متعلق به آمریکا است.

تنگسیری فروش اسلحه و غارت منابع کشورهای مسلمان و گرفتن فرصت مقابله با رژیم پلید صهیونیستی را از دیگر اهداف دشمنان و در راس آنها آمریکا دانست و افزود: ما باید با اتحاد و همدلی و حفظ بصیرت و دشمن شناسی نگذاریم رویای نیل تا فرات دشمن محقق شود.

انتهای پیام/

R7720/P1357/S6,58/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است

ایسنا/گیلان امام جمعه رشت با بیان اینکه امروز شاهد فراگیر شدن گفتمان انقلاب اسلامی در سراسر دنیا هستیم، گفت: رهبر انقلاب حدود یک دهه قبل برای جوانان غربی نامه نوشتند و از آنها خواستند شناخت خود را نسبت به استکبار بالا ببرند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه های نماز جمعه رشت، از مسؤولان سه قوه خواست در کنار توجه به تولید و رشد اقتصادی، از رشد قیمت کالاها جلوگیری کنند و افزود: جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و بهترین شرایط برای توسعه و پیشرفت فراهم شده است.

وی با اشاره به دغدغه مردم نسبت به بی‌ثباتی بازار، اظهار کرد: برخی کوتاهی‌ها در عرصه‌ واردات، صادرات، تولید، صنعت و ... موجب برخی بی‌ثباتی‌ها می‌شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه برخی مدیران ناکارآمد اجازه نمی دهند اقدامات مثبت دولت کام مردم را شیرین کند، گفت: از دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی انتظار داریم با تخلفات در بخش‌های اقتصادی مقابله کنند.

وی با بیان اینکه ۱۸ اردیبهشت سالروز خروج آمریکا از برجام است، تاکید کرد: آمریکا خود را ابرقدرت می‌داند و به‌دنبال سلطه بر جهان است، اما ایران نشان داد که تکیه کردن به آمریکا خسارت می‌آورد.

فلاحتی با اشاره به جنایت‌های آمریکا در حق ملت‌ها، گفت: همه ملت‌ها از سیاست‌های آمریکا و اروپا آسیب دیده‌اند و خیری از آنها به دیگر کشورها نرسیده است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد فراگیر شدن گفتمان انقلاب اسلامی در سراسر دنیا هستیم، بیان کرد: رهبر انقلاب حدود یک دهه قبل برای جوانان غربی نامه نوشتند و از آنها خواستند شناخت خود را نسبت به استکبار بالا ببرند و امروز شاهد این آگاهی هستیم.

امام جمعه رشت مخاطبان نامه رهبر انقلاب را جوانان بویژه دانشجویان دانست و ادامه داد: رهبری مخاطب‌شناس و روان‌شناس و جامعه‌شناس هستند و این پیام عقلانی را به مخاطبان آمریکایی و اروپایی رساندند، یعنی باید واقعیت‌های غرب را دید و درباره جنایت‌های انجام‌شده داوری کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تلاش دشمن برای اسلام‌هراسی، شیعه‌هراسی و ایران‌هراسی، تاکید کرد: امروز جوانان دنیا این واقعیت‌ها را درک کرده‌اند و تصویر درستی از اسلام و ایران و پیام انقلاب اسلامی دارند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته همواره اهمیت حمایت از آرمان فلسطین و پشتیبانی آمریکا از رژیم جعلی صهیونیستی را گوشزد کرده است، افزود: امروز حقانیت جمهوری اسلامی ایران ثابت شده است و شاهد افول رژیم صهیونیستی هستیم.

فلاحتی بیداری جهانی درباره فلسطین را به برکت انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: استکبار همواره از بیداری ملت‌ها وحشت دارد، زیرا موجودیت خود را در خطر می‌بیند، در طول هفت ماه گذشته، بیش از ۳۴ هزار انسان بی‌گناه در غزه قتل عام شدند، آمریکا و اسرائیل پشت این جنایت بودند، اما بیداری جهانی موجب شده است که انسان‌های آزادیخواه به بیان واقعیت‌ها بپردازند و پیام اسلام و انقلاب را درک کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا نشانه بیداری جهانی است
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا به چه معناست؟
  • مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش آفرین در ارتقای قدرت نرم است