Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج سازندگی با تمام همت و تلاش خود هم اکنون پل ۱۰ تنی بتنی را برای مردم روستانشین اهل سنت در نوار مرزی ارومیه به اتمام رسانده و اهالی راضی از تمامی دست اندرکاران سپاه و بسیج منطقه در راستای خدمت رسانی و محرومیت زدایی تشکر می کنند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیلوانا نیوز، پل روستای "قصریک صومای برادوست" ارومیه در نقطه صفر مرزی ایران با کشور ترکیه نمونه ی از عزم جدی بسیج در راستای خدمت رسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلی که هیچ سازمانی با توجه به بعد مسافت و سختی کار آن را نمی ساخت ولی عزم و اراده ی جهادگران بسیج آن را ساخت .

روستای قصریک صومای برادوست ارومیه در نقطه ی صفر مرزی قرار دارد . همه ساله با شروع فصل بارندگی در بهار و پاییز سیلاب سهمگین از وسط این روستای زیبای کوه پایه ای می گذرد .

سیلاب تا کنون در قصریک صومای جان چندین کودک خردسال و حتی بزرگسالان را نیز گرفته است .

چندین سال مردم در راستای ساخت پلی مستحکم و مقاوم  ، نامه به دست از این  اداره به ادره دیگر ، سازمان ، نهاد ، موسسه و  …. رهسپار بودن ولی هیچ کسی با توجه به راه های ناهموار و دور افتاده رستایی بخصوص شرایط جوی حاظر به همکاری نبود ولی هنگامی که دهیار روستا سال ۱۳۹۱ هجری شمسی به سپاه و بسیج مراجعه کرد .

بسیج منطقه جهادی وارد میدان عمل شد و مشکل مردم را مشکل خود احساس نمود .

بسیج سازندگی با تمام همت و تلاش خود هم اکنون پل ۱۰ تنی بتنی را برای مردم روستانشین اهل سنت در نوار مرزی ارومیه به اتمام رسانده‌اند. اهالی از تمامی دست اندرکاران سپاه و بسیج منطقه در راستای خدمت رسانی و محرومیت زدایی تشکر می کنند .

بسیج استوره خدمت است

در همین راستا روحانی محبوب منطقه صومای برادوست ماموستا حاج احمد پور محمد حلج در گفتگویی گفت: ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج از این نهاد انقلابی به عنوان استوره خدمت یاد می کنم .

وی ادامه داد: بسیج به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای دولتی و مردمی موجود در کشور است که ظرفیتهای فراوانی برای حضور در عرصه‌های مختلف برخوردار است، زیرا نه‌تنها تمام جغرافیای کشور را در کلیه نقاط شهری و روستایی تحت پوشش قرار داده، بلکه از تنوع مأموریت و تعدد و گستردگی فراوان رده‌های وابسته در اقشار و صفوف مختلف و در موضوعات گوناگون نیز برخوردار است و این ظریفیت تنها در خدمت بسیج معنا پیدا می کند .

ماموستا حاج احمدپور تاکید کرد: هر جا در مشکلات مختلف کشور بسیجی وار عمل شد آنجا به موفقیت رسیدیم .

امام جمعه روستای قصریک خاطر نشان شد : ساخت و احداث پل ده تنی قصریک توسط بسیج سازندگی سپاه از جمله پروژه های این نهاد مردمی بود که مشکل چندین ساله مردم این روستا را برطرف کرد زیرا در سالیان گذشته درخواست های متعددی برای احداث پل در این روستا از سایر سازمانها صورت گرفته بود ولی متاسفانه به دلیل هزینه های بالا هیچ کدام از این سازمانها حاظر به همکاری نشده بود .


ماموستا حاج احمد پور در پایان از بسیج به عنوان نیروی مردمی یاد کرد و افزود : بسیج یک نیروی مردمی بوده و برای رفع و تقویت نقاط ضعف نیازمند حضور موثر مردم و نیروهای بسیجی است تا بتواند در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام بردارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی

  غلامرضا ملایی اظهار کرد: بسیج سازندگی همواره برای رفع مشکلات مردم در زمینه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، مسکن، فرهنگی و در همه بحران‌ها و شرایط در کنار مردم است.

وی ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و نیز هفته بزرگداشت بسیج سازندگی افزود: اهم برنامه‌های این هفته در دو سطح استانی و شهرستانی، برنامه‌ریزی شده است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان، گفت: دیدار با امام جمعه، اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی و همچنین غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای جهادگر، حضور جهادگران و بسیجیان در نماز جمعه و همچنین برپایی میز خدمت از ویژه برنامه‌های استانی در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت امسال بود.

وی ادامه داد: ۱۵ اردیبهشت نیز به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در سطح استان موکب عزاداری نیز برپا می‌شود.

ملایی از سایر اقدامات این هفته به اهدای فرش سجاده‌ای به مساجد مناطق محروم منطقه سیستان در ۱۵ اردیبهشت ماه اشاره و خاطرنشان کرد: توزیع پانزده هزار بسته معیشتی و تهیه و توزیع ۲۰ سری اقلام و اثاث به منزل محرومان در ۱۶ اردیبهشت در سطح استانی انجام می‌شود.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، عیادت از بیماران خاص در ۱۶ اردیبهشت ماه را یکی از برنامه‌های ویژه شهرستان زاهدان اعلام کرد و افزود: اجرای طرح «هر گروه جهادی، یک خدمت بی‌منت» و اهدای خون توسط جهادگران در ۱۷ اردیبهشت گامی دیگر در راستای خدمت‌رسانی به هم نوعان در استان است.

وی ادامه داد: افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی، اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان، برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین افتتاح ۱۵ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردمیار در سطح استانی و نیز برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان زاهدان در ۱۸ اردیبهشت برنامه‌ریزی شده است.

ملایی از سایر فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی در ۱۹ اردیبهشت در سطح استانی به افتتاح ۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی شامل ۱۰۰ باب احداث و مرمت مسکن محرومان، ۳۰ مورد گازکشی منازل، ۱۲۰ مورد احداث چشمه سرویس بهداشتی اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه توانمندسازی جهادگران، تجلیل از جهادگران برتر در ۲۰ اردیبهشت از برنامه‌های مهم و پایانی این هفته است که در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود