Web Analytics Made Easy - Statcounter

تسنیم - مدیرکل روابط عمومی وزارت دفاع گفت: با دستور وزیر دفاع، ۳۰۰ کانکس از طرف وزارت دفاع به مناطق زلزله زده کرمانشاه اهدا شد.

سرهنگ داود عبدی مدیرکل روابط عمومی وزارت دفاع با بیان اینکه خدمات رسانی وزارت دفاع به زلزله زدگان از همان لحظات اولیه وقوع زلزله آغاز شده و هنوز ادامه دارد، اظهار داشت: بعد از وقوع زلزله، قرارگاه مهندسی و مرکز مین زدایی مستقر در قصر شیرین به همراه تعداد 10 دستگاه لودر و بیل مکانیکی، 11 دستگاه آمبولانس و 40 نیروی مهندسی و بهیار به سرپل ذهاب اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل روابط عمومی وزارت دفاع با بیان اینکه وزارت دفاع تاکنون 15 تریلی و 6 کامیون به وزن تقریبی 400 تن شامل اقلام خوراکی، پتو، چادر و دیگر لوازم مصرفی و بهداشتی را برای زلزله زدگان ارسال کرده است، گفت: بیمه کوثر وزارت دفاع نیز از همان روز اول بعد از وقوع زلزله در مناطق اسلام آباد، سرپل ذهاب و جوانرود مستقر شده و تاکنون 3500 پرونده برای حادثه دیدگان دارای بیمه تشکیل و برآورد خسارت نموده است.

سرهنگ عبدی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری (مدظاله العالی) در بازدید از مناطق زلزله زده مبنی بر اسکان سریع زلزله زدگان خاطرنشان کرد: این وزارتخانه در بحث اسکان موقت زلزله زدگان تاکنون 300 دستگاه کانکس در ابعاد 12 در 2.5 و 6 در 2.5 را به همراه 30 دستگاه چادر سرویس بهداشتی، 20 دستگاه کانتینری سرویس بهداشتی سیار، 300 دستگاه سیستم گرمایشی برقی و 4500 متر مربع موکت برای زلزله زدگان ارسال کرده است.

وی در ادامه افزود: طی هماهنگی با بنیاد مسکن این 300 کانکس تا پایان هفته جاری در 23 روستا برای 300 خانواده در محدوده دشت ذهاب نصب خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت دفاع در پایان گفت: خدمات و کمک های این وزارتخانه به مردم مناطق زلزله زده کرمانشاه تداوم و استمرار خواهد داشت تا کمی از تالمات این عزیزان کاسته شود.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ساخت و ساز ساختمان ناایمن در کرمانشاه جلوگیری شد

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : پیرو گزارش‌های شهروندان در خصوص احتمال تخریب منازل مسکونی مجاور یک گودبرداری ناایمن در منطقه ۶ شهر کرمانشاه در محل حاضر و از عملیات ساختمانی جلوگیری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، افشین یگانه امروز _ شنبه پانزدهم اردیبهشت _ در بازدید از یک ساختمان ناایمن در منطقه ۶ شهر کرمانشاه، اظهار کرد: پیرو گزارش‌های شهروندان در خصوص احتمال تخریب منازل مسکونی مجاور یک گودبرداری ناایمن و دستور استاندار کرمانشاه، در راستای پیشگیری و روند رفع خطر از بناهای ناایمن به محل گودبرداری مورد نظر رفتیم.

وی گفت: در رابطه به این گودبرداری از چهار ماه قبل تذکرات مکرری به شهرداری منطقه ۶ اعلام شده که متأسفانه عدم توجه و پیگیری از سوی مرجع مذکور منجر به این وضعیت فعلی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه توجه به رفع موارد ناایمن و بحران‌ساز در سازه‌ها یکی از الزامات است و باید ناایمنی‌ها رفع شود، تصریح کرد: پیرو حادثه قبلی در شهرک ظفر و ورود دادستان و دستورات قضائی در مورد آن موضوع، طی بازدید صورت گرفته از ساختمان ناایمن با همراهی نمایندگان سازمان‌های مرتبط، وضعیت آن بررسی و رفع خطر و نکات الزامی و قضائی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: جلوگیری از حوادث در جهت ایمنی و حفاظت از جان مردم و حفظ حقوق شهر برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است که با همکاری بین دستگاهی قابل پیشگیری هستند.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کرمانشاه اظهار کرد: پس از دریافت گزارش تخلف و ناایمن بودن ساختمان مزبور با صدور دستور فوری به مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری و مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری اقدام به توقیف عملیات ساختمانی تا رفع خطر گردید.

وی گفت: عوامل پیشگیری و رفع تخلفات شهری با حضور در محل ساختمان از ادامه فعالیت ساختمانی جلوگیری کردند.

کد خبر 750462

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • دفاع عجیب خبرگزاری دولت از قلیان پرعارضه اکسیژن
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • حق مسکن افزایش پیدا کرد؟ | توضیحات مهم مدیرکل روابط کار وزارت تعاون
  • از ساخت و ساز ساختمان ناایمن در کرمانشاه جلوگیری شد
  • ادامه بارش ها در کرمانشاه