Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: فریضه نماز صبح در ۴۰ درصد مساجد ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام مهران مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، از اقامه نماز جماعت صبح در 40 درصد مساجد ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد خبر داد و گفت: این ناحیه دارای 370 مسجد است که تلاش ما در آن در این راستا بوده است که مساجدی که در مسیرهای پرتردد و پردسترس هستند، در زمینه اقامه نماز جماعت صبح و دیگر اوقات نماز به مردم خدمات ارایه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: در راستای اجرای مطالبات مقام معظم رهبری در مورد باز بودن درهای مساجد برای اقامه نماز صبح، تلاش کردیم تا ظرفیت مساجد را برای اقامه نماز صبح افزایش دهیم و اقامه این فریضه را در آن‌ها احیا کنیم.

 

مدیر ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد، همچنین با اشاره به اینکه 10 مسجد این ناحیه به دلیل قدمت بالا، نیازمند نوسازی و مرمت هستند، خاطر نشان کرد: با کمک‌های مردمی و مدیریت شهری، بازسازی این مساجد در مرحله اجرا است.

 

بنا بر این گزارش این اظهار نظر حجت‌الاسلام مهران مجیدی در حالی است که سال گذشته مدیر این ناحیه اعلام کرده بود که در ۵۰ درصد مساجد این ناحیه نماز صبح اقامه می‌شود.

 

یادآور می‌شود؛ ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد شامل مناطق شهرداری 10،11،16 و 19 می‌شود.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نهضت امام راحل وارد شصت و دومین سال حیات خود شد، این نهضت با مسجد و نام حضرت زهرا (س) آغاز شده است؛ انقلاب اسلامی فاطمی حدوث است و در طول همه سال‌های بعد با نام حضرت اباعبدالله (ع) مانا شده است و حسینی بقاست و این حرکت در مساجد و حوزه‌های علمیه تفسیر عملی می‌شود.

اسماعیلی گفت: در دولت مردمی این حرکت به نام نهضت بازگشت به مساجد نام گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در برخی مناطق کم برخوردار محدود است، این موضوعات به طور جدی پیگیری می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: برای آموزش هنر آمادگی داریم در مساجد اقداماتی را انجام دهیم. در مناطق محروم کشور نیز در دو سال اخیر بیش از صد هزار نفر را تحت تعلیم آموزش هنری قرار دادیم و آنها را توانمند کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه