Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه گفت: فعالیت پاسداران انقلاب اسلامی در سطح شهرستان فیروزکوه در کوچه پس کوچه های گمنامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری دیمه نیوز، سرهنگ پاسدار یدالله سلیمانی، فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه، در جمع نمازگزاران شهرستان فیروزکوه با اشاره به انجام وظیفه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح شهرستان گفت: خیلی از این فعالیت ها در کوچه پس کوچه های گمنامی است و کسی آن ها را نمی بیند؛ برادران اجرایی شهرستان که به توسعه فرهنگ بسیجی کمک کردند در این راه با ما همکاری داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: کمتر کسی فکر می کرد در سی و هشتمین سال تاسیس بسیج، شاهد پیروزی عملی گفتمان بسیج در جهان اسلام باشیم؛ شاخه و برگ های بسیج امروز در کشورهای لبنان، سوریه، عراق، لیبی و یمن است؛ باید باور کنیم و افتخار کنیم بسیج جهان اسلام شکل گرفته است؛ بسیج در ۴ دهه از عملکرد خود نشان داد در همه عرصه ها مخاطب انقلاب اسلامی و مردم است.

سرهنگ پاسدار سلیمانی اذعان داشت: ما وظیفه ترویج و حفظ و مراقبت از فرهنگ و تفکر بسیجی را داریم؛ بسیج مقتدرتر و توانمندتر از قبل در سطح انقلاب اسلامی و کمک به ملت ایران اسلامی قدم برمی دارد؛ به همین دلیل دشمن از میدان داری سپاه و بسیج و اساسا از تفکر بسیجی ناراحت است؛ شکل گیری بسیج و تفکر بسیجی معادلات مستکبرین را برهم زده است؛ دشمنان از اشاعه تفکر بسیجی و اشاعه تفکر مقاومت ناراحت هستند.

وی با تاکید به ایجاد تمدن نوین اسلامی به شعار هفته بسیج اشاره کرد و گفت: شعار هفته بسیج به این دلیل است که بگوییم می شود؛ تمدن نوین اسلامی اکنون در حال شکل گیری است؛ بسیج برای دوستان نشاط آور و برای دشمنان یاس آفرین است؛ به عنوان حلال مشکلات مردم و عمود انقلاب اسلامی می توان روی بسیج حساب کرد؛ باید برای توسعه و تعمیق این تفکر قدم برداریم.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه با اشاره به فعالیت های بسیج شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: در حوزه فرهنگی برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی با رویکرد ایجاد امید و نشاط در مجموعه شهرستان فیروزکوه را در اولویت قرار دادیم؛ حضور در مناطق گردشگری شهرستان داشتیم که صنعت توریسم در شهرستان باعث رونق و گسترش شهر شود ولی به دلیل سوءمدیریت مناطق توریستی به معضل اجتماعی تبدیل شده است؛  در جهت تربیت نیروهای متعهد و مومن جوان در قالب حلقه های صالحین اقدام کردیم.

وی در ادامه افزود:‌ آسیب های اجتماعی که دغدغه رهبری و بسیج است مورد بررسی قرار گرفته است؛  در چند ماه گذشته بیش از ۵۰ مورد خودکشی در سطح شهرستان داشتیم؛ عمده مشکلات آسیب های اجتماعی است؛  امروز در طلاق و اعتیاد قدم هایی برداشته شده است؛  کارگروه زن و خانواده اقدامات لازم را در جهت مشکل طلاق در سطح شهرستان انجام می دهد؛  متاسفانه در سطح شهرستان اقدام خوبی در جهت مهارت زندگی نداریم؛  در موضوع مواد مخدر با همکاری ناجا اقدامات خوبی پیش بینی شده است؛  دو منطقه مسجدسی و محله دشت ناصر را در این زمینه تحت کنترل داریم؛  روی آوری جوانان به مواد مخدر نگران کننده است.

سرهنگ سلیمانی با تاکید بر لزوم اجرای اقدامات مناسب در ساماندهی محله مسجد سی بیان داشت: چرا تلاش مدیریت شهری در جهت ساماندهی محله مسجد سی شهرستان فیروزکوه نیست؟ اینها مطالبه مردم محله است؛ برای روشنگری در زمینه آسیب های اجتماعی اقداماتی در حال انجام است.

وی تاکید کرد: فضای مجازی اکنون قتلگاه جوانان شده است و چرا باید از ۸۰ مورد طلاق توافقی بیش از ۶۰ مورد ریشه در موضوعات اخلاقی نشات گرفته از شبکه اجتماعی، داشته باشد؟ بسیج این ماموریت را در دستور کار خود قرار داده است تا خانواده ها را با آسیب های فضای مجازی آشنا کند.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه در پایان به وام های زودبازده و مشاغل خانگی مجموعه سپاه در راستای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و میزان شغل ایجاد شده در این طرح را بیش از ۸۰ مورد عنوان کرد.

انتهای خبر/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از زومیت، در چند ماه اخیر موضوع واگذاری سهام بعضی کسب‌وکارهای مطرح حوزه اقتصاد دیجیتال، موجی از نگرانی را بین فعالان اقتصاد دانش‌بنیان به راه انداخت؛ گلرنگ سهام تپسی را خرید و در هفته‌های اخیر هم خبرهایی از احتمال واگذاری عمده سهام دیجی‌کالا به همراه اول مطرح شد. این مسئله در کنار صحبت‌های چندماه پیش مدیرمسؤول روزنامه کیهان، تصوری ایجاد کرد مبنی بر این‌که فشارهایی برای واگذاری سهام استارتاپ‌های بزرگ وجود دارد.

معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با تکذیت این مسئله توضیح داد: «چون پیش‌ازاین، یک عده صحبت‌های نادرستی را بدون دلیل و مدرک درباره واگذاری بعضی کسب‌وکارهای حوزه اقتصاد دیجیتال به نیروهای انقلابی مطرح می‌کردند، این حساسیت به وجود آمد؛ اما در اصل چنین هدفی وجود ندارد».

او در همین خصوص به فروش سهام تپسی اشاره کرد و گفت: «آقای منشی‌پور از ما خواست کمک کنیم که انتقال سهام تپسی حتماً انجام شود. این درخواست ابتدا با مخالفت معاونت علمی روبه‌رو شد اما با اصرار تپسی درنهایت با این موضوع موافقت کردیم».

او چنین واگذاری‌هایی را نه به معنی واگذاری کسب‌وکارها به حاکمیت، بلکه نشان‌دهندهٔ بلوغ این حوزه دانست: «واگذاری سهام این کسب‌وکارها بلوغ آن‌ها را نشان می‌دهد. این یعنی کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال سرمایه‌های بزرگ از سایر شرکت‌ها جذب می‌کنند که درنهایت به بزرگ شدن جدی این کسب‌وکارها منجر می‌شود. یکی از این کسب‌وکارها با سرمایه یک واحدی وارد شده و الان سرمایهٔ ۳۰۰ واحدی دارد. این یعنی هم فرصت رشد در این حوزه وجود داشت و هم سرمایه کلانی به این حوزه بازگشته است».

دهقانی فیروزآبادی در موضع‌گیری نسبت به مسئلهٔ فروش سهام کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال، حمایت خود از این موضوع را اعلام کرد و تنها شرط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور برای موافقت با فروش و واگذاری این سهام را بازگشت سرمایه به حوزه اقتصاد دیجیتال دانست.

بااین‌حال، سال گذشته با بعضی چالش‌ها و مشکلاتی که برای کسب‌وکارهای فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال به وجود آمد، چنین تصور می‌شود که اراده‌ای وجود دارد که مایل است در مدل مدیریتی کسب‌وکارهای این حوزه تغییراتی ایجاد کند.

دهقانی فیروزآبادی وجود چنین موضوعی را کذب دانست و توضیح داد: «هم من هم آقای زارع‌پور دفاع و حمایت همه‌جانبه از کسب‌وکارها داشتیم. وقتی وارد حوزهٔ اقتصاد دیجیتال می‌شویم محیط این فضاها با سایر صنایع متفاوت است و دلیلش این است که بخش عمده‌ای از این اقتصاد از محیط خارجی آمده است؛ اما ما به‌هیچ‌عنوان موافق تعطیلی کسب‌وکارها نیستیم. حرف من این بود که اگر می‌خواهیم کاری در این زمینه انجام بدهیم، باید این باشد که به جریان‌های اصیل و انقلابی فرصت رقابت بدهیم؛ اما اینکه این کسب‌وکارها به نیروهای انقلابی و حاکمیت واگذار شود کاملاً غلط است. حرف ما این است که کسب‌وکارها را نبندیم و به‌جای آن از جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها استفاده کنیم».

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900257 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان