Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج ، دو اکیپ خدمات درمانی بسیج جامعه پزشکی شهرستان بانه به مناطق محروم این شهرستان اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مصطفی ‌پیرزاد معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان بانه در حاشیه این اعزام در گفت و گو با آرباباخبر، اظهار داشت: بسیج جامعه ‌پزشکی سپاه شهرستان بانه در طول ایام مختلف سال و به بهانه مناسبت های ملی و مذهبی اقدام به اعزام اکیپ های پزشکی برای ارائه ویزیت رایگان مردم به مناطق محروم روستایی این شهرستان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امسال نیز به روال سال های گذشته در هفته بسیج ، دو اکیپ پزشکی مجهز همراه  با دارو و پزشک برای ویزیت رایگان به روستاهای "نیروان"، "سر برد" و"گرماب" از توابع بخش آرمرده بانه اعزام شدند تا روستاییان عزیز را ویزیت رایگان کنند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه خدمت به بیماران و افراد نیازمند خصوصا درمناطق صعب العبور و کمتر برخوردار را ایثار و افتخاردانست وگفت :بسیج جامعه پزشکی بانه دارای اعضای فعال وآماده برای خدمت به عزیزانمان در مناطق مرزی و روستاهای محروم است .

وی خدمت‌رسانی به اقشار محروم جامعه در راستای محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت و بهداشت را از اهداف اصلی بسیج جامعه پزشکی از اجرای برنامه دانست و خاطر نشان کرد ، ویزیت رایگان در مناطق محروم و مرزی  از ابتکارهای بسیج جامعه پزشکی می باشد که  در این طرح پزشکان و کارشناسان بهداشت و درمان واحد بهداری ‌سپاه بانه در روستاها و مناطق محروم حضور یافته و به ویزیت بیماران می‌پردازند.
 

پیرزاد افزود :تیم های بسیج جامعه پزشکی شهرستان بانه علاوه برارائه خدمات درمانی رایگان توصیه های بهداشتی و آموزش های بهداشتی لازم را نیز در دستور کار خود دارند .



سرهنگ پیرزاد همچنین از ویزیت رایگان بیش از 150 نفر از شهروندان بانه از ابتدای آغاز هفته بسیج تا به امروز توسط بسیج جامعه ‌پزشکی و بهداری شهید نصرالهی ‌سپاه  این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای این برنامه نیز در راستای ارتقای بهداشت و سلامت همشهرسان بمناسبت  هفته بسیج است.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران

مسئول گروه جهادی گفت: در این اردوی جهادی ۶۰ پزشک، دندانپزشک و مشاورین از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به مردم بخش لاران خدمات دهی کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان لردگان همزمان با دهه فجر

وی افزود: در این اردو خدمات پزشکی در زمینه اطفال، داخلی، پوست، چشم، اعصاب و روان، دندانپزشکی و مشاوره‌های فرزندآوری قبل از ازدواج ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند