Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد عبیری دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در گفت و گو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: اگر سپاه قدس از ابتدا نبرد با داعش در مناطق عملیاتی سوریه و عراق حضور پیدا نمی‌کرد قطعا تاکنون سوریه و عراق توسط دولت خودخوانده داعش و حامیانش تصرف می‌شد، اما اقدامات سپاه به این 2 کشور محدود نمی‌شود بلکه با حضور سریع در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و امدادرسانی مطلوب به مردم آسیب‌دیده‌  ثابت کرد خدمت به ملت مسلمان تنها هدف این مجموعه انقلابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: از همان روزی که نام خاورمیانه جدید آورده شد، آمریکایی‌ها تلاش خود برای اجرای اهداف شوم در منطقه را آغاز کردند، زیرا رشد بیداری اسلامی و گسترش نفوذ انقلاب اسلامی، آمریکا، رژیم صهیونیستی و عمال آنان در منطقه را تهدید می‌کرد.

عبیری ادامه داد: آمریکایی‌ها که برای نشان دادن چهره‌ای صلح‌طلب از خود در جهان تمایلی به حضور در جنگ به صورت مستقیم ندارند برای پیش‌بردن اهداف خود و مقابله با تهدیدات، جنگی نیابتی را به راه انداختند، جنگی وحشیانه که هزینه سیاسی بین‌المللی سنگینی را در جامعه جهانی بر آمریکا تحمیل کرد.

استراتژی‌ آمریکا مسلح‌کردن داعش به آخرین نسل سلاح‌ها بود

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی افزود: آمریکا در ظاهر خود را مخالف داعش جلوه داد اما مگر ممکن است آمریکا با آن همه ابهت پوشالی که از خود ساخته است، محموله های تسلیحاتی را به اشتباه برای داعشی ها بر زمین بریزد، واضح است که استراتژی‌ آمریکا مسلح‌کردن داعش به آخرین نسل سلاح‌ها بود.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها که مدعی اجرای قانون در جهان هستند، بر خلاف قانون اساسی سوریه بر رئیس‌جمهور آن در صحنه سیاسی حمله‌ کردند و البته از ترامپ متشکریم که اعتراف کرد داعش میراث اوبامای متذور است.

آمریکا در فکر زنده کردن تفکر وحشی‌گری دیگری است

حامد عبیری با بیان اینکه وجود آرامش در منطقه نتیجه‌ای جزء گسترش انقلاب اسلامی و نابودی حکومت‌های سلطنتی منطقه و سپس رژیم صهیونیستی و نهایتا استکبار جهانی ندارد، تاکید کرد: قطعا شیطان بزرگ به همراه عمال خود در منطقه همه تلاش خود را به کار می‌برد تا منطقه ناامن شود، به همین منظور در فکر زنده کردن تفکر وحشی‌گری دیگری است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اینکه قطعا اولین رژیمی که پس از آزادسازی شهر بوکمال، خواب بر آن حرام شد رژیم صهیونیستی است تصریح کرد: اکنون جمهوری اسلامی در بالای سر این رژیم منحوس قرار دارد و جوانان محور مقاومت باید خود را برای اقامه نماز در بیت‌المقدس آماده کنند.

وی ادامه داد: سقوط داعش تصور قطع بازوی مقاومت را در هم شکست، بنابراین آخرین تلاش اسرائیل تمرکز بر لبنان و خلع سلاح حزب الله است، که البته ملت و گروه‌های لبنانی با وحدت خود ثابت کردند مغلوب حیله‌های دشمنان خود قرار نمی‌شوند.

عبیری افزود: به تازگی حرف‌هایی از افزایش احتمال حمله نظامی به لبنان نیز شنیده می‌شود که حرف بیهوده‌ای بیش نیست، زمانی که جمهوری اسلامی ایران کیلومترها از حزب الله فاصله داشت هیچ غلطی نتوانستند بکنند، اکنون که ایران در کنار آنان است می‌خواهند چه کنند؟! البته باید این را در نظر گرفت که هر حیوانی پیش از جان دادن کمی دست و پا می‌زند.

اگر سپاه نبود تاکنون سوریه و عراق توسط داعش تصرف می‌شد

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: به اعتراف تمام برادران و دشمنان نظام‌های اسلامی، اگر سپاه قدس از ابتدا نبرد با داعش در مناطق عملیاتی سوریه و عراق حضور پیدا نمی‌کرد قطعا تاکنون سوریه و عراق توسط دولت خودخوانده داعش و حامیانش تصرف می‌شد و به کوری چشم وابستگان داخلی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خارج از مرزها هم پاسدار مرزهای جمهوری اسلامی است اما اقدامات سپاه به سوریه و عراق محدود نمی‌شود بلکه با حضور سریع در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و امدادرسانی مطلوب به مردم آسیب‌دیده  ثابت کرد خدمت به ملت مسلمان تنها هدف این مجموعه انقلابی است.

وی یادآور شد: مسئولان سیاسی و اقتصادی نباید از وضعیت موجود غافل شوند، اکنون نیاز مردم سوریه کمک به بازسازی کشورشان است و لازمه آن هوشیاری و عمل به موقع مسئولان اجرایی کشورهای مسلمان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

دیگر خبرها

  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا