Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شورای امنیت سازمان ملل از دولت سوریه و معارضان خواست که بدون پیش‌شرط در دور جدید مذاکرات ژنو شرکت کنند.

سباستیانو کاردی، رئیس شورای امنیت روز دوشنبه بعد از برگزاری نشستی درباره سوریه، به خبرنگاران گفت: اعضای شورای امنیت سازمان ملل بر حمایت کامل خود از تلاش‌های استفان دی‌میستورا در راستای یافتن راه حل سیاسی بحران سوریه از طریق روند سیاسی فراگیری که مطابق با خواسته‌های عادلانه ملت سوریه است، تأکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استفان دی‌میستورا نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه روز گذشته از دولت و معارضان سوری خواست که بدون هرگونه پیش‌شرطی برای مذاکره به ژنو بیایند.

روز دوشنبه برخی از رسانه‌های خبری اعلام کردند که هیئت نمایندگان دولت سوریه در اعتراض به بیانیه پایانی کنفرانس ریاض 2 در ژنو حضور نخواهند یافت.

خبرنگار المیادین در ژنو گفت که دولت سوریه اعتراض خود به بیانیه کنفرانس ریاض 2 را به معاون استفان دی‌میستورا نماینده سازمان ملل در امور سوریه ابلاغ کرده است.

معارضان سوری در نشست اخیر خود در ریاض خواستار عدم ایفای نقش بشار اسد در مرحله انتقالی شده‌اند و این در حالی است که این درخواست با مخالفت تریبون مسکو که به عنوان ناظر در این کنفرانس حضور داشت، روبه‌رو شد؛ تریبون مسکو اعلام کرد که این پیش‌شرط، اصل روند مذاکرات را نابود می‌کند.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تا همین یکی دو هفته قبل جواد نکونام اصلا در کنفرانس های خبری شرکت نمی کرد که این موضوع اعتراض نمایندگان رسانه ها را در پی داشت تا جایی که سازمان لیگ ادعا کرد پرونده این مربی را به کمیته انضباطی ارسال کرده است اما در سایه حرکت نکونام چند مربی دیگر هم از فرصت استفاده کرده و به قانونی که سازمان لیگ فوتبال آن را سالها است مصوب کرده بی توجهی کردند.

یکی از این مربیان ساکت الهامی است که از روزی که هدایت نساجی را بر عهده گرفته مصطفی صداقت را به جای خود راهی کنفرانس های خبری می کند. البته الهامی دو سه هفته محروم بود اما وی به جز آن چند هفته در نشست های خبری قبل و بعد از بازی ها اصلا شرکت نکرده است. جالب اینجا است که خبرنگاران استانی هم در این شرایط بیشتر جنبه هوادار پیدا می کنند و اصلا ایرادی به عدم رعایت قانون به سرمربیان نمی گیرند و در مازندران هم دقیقا این اتفاق برای الهامی رخ داده است.

دیگر مربی که در این هفته ها در نشست های خبری شرکت نمی کند مسعود شجاعی است. مربی جوان هوادار هم که ظاهرا از بزرگتر های خود در مربیگری غیبت در کنفرانس خبری را یاد گرفته به جای خود محمود شجاعی برادرش را راهی نشست خبری می کند و جالب اینجا است که مدیران رسانه ای باشگاه ها هم نقشی در اجرای قانون سازمان لیگ برای حضور سرمربیان تیم خود در نشست های خبری ایفا نمی کنند. همین عدم بی توجهی باعث شده مربی مثل عنایتی در کنفرانس خبری با عصبانیت اعلام کند او هم منبعد پزشک تیمش را به نشست های خبری خواهد فرستاد.

اینکه مربیانی چون اوسمار ویرا، ژوزه مورایس،ماریوس اوزونیدیس، سعید دقیقی، محرم نویدکیا، محمد ربیعی، مجتبی حسینی، مهدی تارتار و ... در کنفرانس های خبری در هر شرایطی شرکت می کنند ولی بقیه مربیان خود را ملزم به قوانین سازمان لیگ فوتبال ایران نمی دانند نکته ای است که حتما باید توسط کمیته صیانت فدراسیون فوتبال که برای اجرای دقیق و نظارت در فوتبال تشکیل شده، چه در این هفته های آخر و چه از ابتدای فصل آینده مورد بررسی قرار بگیرد چرا که سازمان لیگ اصلا در این زمینه رفتاری  محکم از خود نشان نداده و به نظر خون یکسری از مربیان از بقیه که اجرای قانون می کنند رنگین تر است!

به صحبت های معسود شجاعی در یکی از معدود نشست های خبری که شرکت کرده دقت کنید: او رسما اعلام می کند نیازی نمی بیند هر هفته حرف های تکراری بزند اما ظاهرا شجاعی که مرتب از حرفه بودن حرف می زند  نمی داند حضور در نشست های خبری یکی از قوانین مسابقات لیگ برتر است.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • اسرائیل باید بین رفح و ریاض یکی را انتخاب کند
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • حمایت الجزایر از طرح عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل