Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی قوه قضاییه گفت: یکی از صحبت هایی که این روزهای اخیر از سوی احمدی نژاد مطرح شده را دیدم و در این صحبت ها حقیقتا ده ها دروغ، خلاف واقع، گنده گویی و توهین به این و آن بود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در صد و بیست‌ و یکمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه ادامه داد: بر اساس آمار بانک مرکزی و گزارشات دادسرا، با این اقدام تعداد کثیری از سپرده گذاران تعیین تکلیف و تسویه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این به معنای 98 درصد سپرده ها نیست. این 98 درصد یا بالاتر ، سپرده گذاران هستند؛ یعنی نفرات سپرده گذار تعیین تکلیف می شود نه مجموعه سپرده آنها.

وی افزود: تا زمان انحلال سود تعلق می گیرد اما از زمان انحلال به بعد، سودی تعلق نمی گیرد. البته نحوه اطلاع رسانی انحلال پیش بینی و درنظر گرفته شده است.

اژه‌ای در خصوص توهین های احمدی نژاد به رییس قوه قضاییه گفت: من با پرسش این سوال یاد یک داستانی افتادم.

یک لاتی یک مدت از چشم ها افتاده بود و رنج می برد که کسی محل نمی دهد. این فرد یک روزی آمد در یکی از میادین نسبتا شلوغ شهر، داد و هوار کرد و به زمین و آسمان مثل آدم های عقده ای فحش می داد که چرا کسی دیگر تحویلش نمی گیرد و برخی مردم ایتساده بودند که ببینند چه می گوید. حکیمی رد می شد و همراهان حکیم گفتند بایستیم که چه می گوید. حکیم گفت که این همه این کارها را می کند که دیده شود.

برخی افراد زبانش هرز شده و هرچیزی می گویند، یک خودخواهی و خودبزرگ بینی دارند و هرچه به ذهنشان برسد فکر می کنند حق مطلق است.

اژه‌ای ادامه داد: این آقایی که اسم بردید من فقظ یکی از صحبت هایی که این روزهای اخیر در پاسخ به یک مجری نگاه می کردم دیدم که حدود ٤٠ دقیقه بود در این صحبت ها حقیقتا ده ها دروغ، خلاف واقع، گنده گویی و توهین به این و آن بود.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی

نتایج آزمون آموزگاری سوم اردیبهشت اعلام شد، اما موضوعی که پذیرفته شدگان و متقاضیان را نگران کرده است نحوه محاسبه نمره این آزمون است. به گفته شهروند خبرنگار ما نمره بومی فقط شامل حیطه اختصاصی و تخصصی است، اما در نتایج امسال نمرات عمومی را نیز محاسبه کرده اند که بر خلاف دفترچه آزمون است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام و تصویر از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شده است طبق دفترچه مجموع نمرات اختصاصی و تخصصی ضربدر ۴۰ درصد می‌شود نمره بومی، ولی سازمان سنجش نمرات عمومی را هم اضافه کرده که این خلاف دفترچه است.  در حـالـی کـه قـرار بـود نـمـره بـومـی فـقـط حیـطـه «اختصاصـی و تـخصصی» اعـمـال شـود ولی هر سه حیطه اعمال شده که این خلاف دفترچه ثبت نامی است.  طبق دفترچه راهنما امتیاز بومی شامل نمرات عمومی نمی‌شود.
آزمون قبلی آموزش و پرورش امتیاز بومی مجموع هر سه نمره بود گویا سیستم سازمان سنجش به روز نشده است خواهش می‌کنم اگر امکان دارد پیگیری کنید. نمرات لب مرزی زیادی جابه جا خواهد شد.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل / موضع قوه‌قضاییه درباره محتواهای خلاف قانون پلتفرم‌های داخلی
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست