Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- همدان -رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان با اشاره به انتخاب استان همدان به عنوان پایتخت گردشگری 2018 آسیا، گفت: مشارکت سمن ها در برگزاری باشکوه این رویداد بین المللی ضروری است.

رضوان سلماسی روز سه شنبه در جمع سازمان های مردم نهاد امور جوانان، اظهار کرد: مسئولیت این رویداد با میراث فرهنگی و گردشگری استان است، اما با توجه به اینکه این موضوع به شهر همدان نیز مرتبط می شود از سمن ها می خواهم در این رویداد مهم مشارکت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: از سمن ها خواسته شده تا برنامه های خود در این زمینه را از هم اکنون به شورای شهر همدان ارائه کنند؛ چرا که از نظر برنامه ریزی برای این رویداد نسبت به زمان باقی مانده عقب هستیم.
سلماسی بیان کرد: تجربه و حضور موفق سمن ها در عرصه های متعدد بیانگر توانمندی و نقش آفرینی موثر آنها برای اجرای مطلوب برنامه های مهم و رفع آسیب ها و موانع در تمامی حوزه ها است و مسئولان باید از این ظرفیت بالقوه کمک لازم را بگیرند.
وی افزود: باتوجه به اهمیت این رویداد بین المللی، باید از ظرفیت تشکل های مردمی متناسب با تخصص آنها در حوزه های مختلف استفاده شود تا شاهد برگزاری باشکوه این مراسم در شهر همدان باشیم.
وی انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری 2018 آسیا را فرصت بسیار مهمی در راستای معرفی هرچه بهتر تاریخ و تمدن این شهر عنوان و اضافه کرد: برگزاری این رویداد مهم بین المللی در سال 2018 به میزبانی همدان، بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت بالای حوزه گردشگری استان در عرصه بین الملل است و می تواند زمینه ساز افزایش آمار گردشگران خارجی و شتاب گیری روند توسعه همه جانبه این استان باشد.
وی یادآور شد: سمن ها می توانند در بسیاری از امور اجرایی این رویداد همکاری و مشارکت داشته باشند.
به گزارش ایرنا، در اجلاس وزرای گردشگری کشورهای آسیایی در چین، پیشنهاد انتخاب همدان به‌ عنوان پایتخت گردشگری آسیا از سوی جمهوری اسلامی ایران ارائه شد که مورد موافقت اعضای این اجلاس قرار گرفت و قرار است با حضور وزرای خارجی 34کشور آسیایی، آیین افتتاحیه این رویداد بین المللی سال آتی میلادی در همدان برگزار می شود.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد «خشتانه» در واحد یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول برگزاری رویداد خشتانه گفت: نخستین جشنواره معماری در دانشکده هنر و معماری واحد یزد درحال برگزاری است که یکی از این برنامه‌ها، برگزاری رویداد خشتانه بود.   دکتر فهیمه السادات میرجلیلی اظهار داشت: این رویدادعلمی دانشجویی همزمان با هفته بزرگ داشت معماری به همت انجمن علمی معماری (مهرازان) دانشکده هنر و معماری دانشگاه برگزار شد.   دکتر میرجلیلی در ادامه تصریح کرد: رویداد خشتانه می‌تواند علاوه بر تجربه ساخت عناصر معماری در قالب کوچک؛ دانشجویان علاقه‌مند با انجام کار‌های تیمی که یکی ازنیاز‌های رشته‌ی معماری می‌باشد آشنا شوند.    وی هدف این رویداد را انجام کار تیمی دانشجویی با مواد و مصالح جذاب (خشت‌های کوچک و ملات) عنوان کرد که با حضور ۱۵ نفر؛ در قالب سه گروه تیمی به رقابت پرداختند.    گفتنی است: نخستین دوره جشنواره معماری دانشگاه آزاد یزد همراه با اجرای برنامه‌های متنوعی همچون برگزاری سمینار‌های علمی با حضور اساتید صاحب نظر؛ بازدید از بافت تاریخی یزد و برگزاری ورکشاپ‌های تخصصی متناسب با رشته مهندسی معماری است.

دیگر خبرها

  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • باید فبین‌فود را در سطح بین‌المللی گسترش دهیم
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • سیستان و بلوچستانی ها در رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت مشارکت کنند
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • برگزاری رویداد «خشتانه» در واحد یزد
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • سه رویداد گردشگری قزوین در تقویم ملی به‌ ثبت رسید