Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران -ایرنا -معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری ها از اخذ مجوز فروش 300 میلیارد تومان اوراق مشارکت به منظور تامین منابع مالی موردنیاز خط یک مترو اهواز خبرداد و گفت: از این میزان اوراق، 50 میلیارد تومان ، فروخته شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از سازمان شهرداری ها و دهیاری ها،شاپور رستمی در جلسه مربوط به قطار شهری اهواز با اشاره به تاخیرهای صورت گرفته در روند اجرای متروی اهواز افزود : حل مشکلات مربوط به مترو اهواز با توجه به اهمیت آن در جابه جایی مردم این کلان شهر فقط مربوط به این شهر نیست و باید به آن در سطح استانی و ملی هم توجه ویژه شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:تمام دستگاه های ذیربط باید با همفکری و تعامل به حل مشکلات این پروژه نگاه کنند و ما آماده هرگونه همکاری با هدف رفع موانع پیش روی راه اندازی آن هستیم.
وی تاکید کرد: شهرداری، سازمان قطار شهری، پیمانکار و مشاور پروژه مترو اهواز باید حضوری فعال در این پروژه داشته باشند و زمان بندی دقیقی از فعالیت های در دست اقدام خود ارایه کنند.
این مقام مسئول در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ، افزود: تیم نظارتی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور هر ماه از مترو اهواز بازدید خواهد کرد و در صورت نهایی شدن مدارک مربوط به انتشار اوراق مشارکت، مکاتبات لازم برای آغاز فرآیند اجرایی این موضوع از سوی وزارت کشور انجام می شود.
رستمی ابرازامیدواری کرد که با انجام کامل تعهدات استانداری، شهرداری، مشاور و پیمانکار قطارشهری اهواز زمینه پیشرفت کار هرچه سریع تر فراهم شود تا در ادامه کار منابع ویژه ای از طریق انتشار اوراق مشارکت و فاینانس(منابع مالی خارجی) در اختیار آن قرار گیرد.

**انتشار اوراق مشارکت برای قطار شهری مشهد
بر اساس این گزارش ، در ادامه این جلسه، جلسه مربوط به قطار شهری مشهد که با حضور معاون فنی، عمرانی شهرداری مشهد، مدیرعامل قطارشهری و جمعی از مدیران این شهرداری تشکیل شد و گزارشی در خصوص آخرین وضعیت قطار شهری مشهد و بازپرداخت سود مربوط به فروش دفعات قبل اوراق مشارکت ارایه و پیشنهاد شهرداری مبنی بر انتشار اوراق مشارکت به میزان 500میلیارد تومان برای خط 3 و 400 میلیارد تومان برای تکمیل و اتمام تاسیسات خط 2 اعلام شد.
در ادامه مقرر شد اطلاعات و مستندات تکمیلی مربوط به این موضوع ظرف یک هفته به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال تا پس از نهایی شدن، مکاتبات لازم برای صدور مجوزهای انتشار اوراق مشارکت قطار شهری مشهد از سوی وزارت کشور انجام شود.
اجتمام **2181**1776
تنظیم :ناهید حاجی خانی ** انتشار: لیلا خطیب زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهادینه‌شدن باشگاه شهراندیشان در شهرداری و شهر اصفهان پیگیری می‌شود

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: باشگاه شهراندیشان فرصتی برای مشارکت علاقه‌مندان به موضوعات شهر اصفهان است تا آن‌ها که نسبت به مسائل شهری دغدغه دارند، بتوانند در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا مرتضی نصوحی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در هشتمین نشست شهراندیشان با موضوع تبیین گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» اظهار کرد: هشتمین نشست شهراندیشی با موضوع تبیین گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» برگزار می‌شود، درباره این موضوع پروژه‌ای انجام شد که ارائه می‌شود.

وی افزود: پیگیری باشگاه شهر اندیشان را در دست انجام داریم تا در مجموعه شهرداری و در واقع در شهر نهادینه شود.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: باشگاه شهراندیشان فرصتی برای مشارکت علاقه‌مندان به موضوعات شهر اصفهان است تا آن‌ها که نسبت به مسائل شهری دغدغه دارند، بتوانند در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری مشارکت کنند.

کد خبر 749810

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • ۷۰ درصد ریل‌گذاری مترو کرج انجام شده است
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به متروی قم
  • نهادینه‌شدن باشگاه شهراندیشان در شهرداری و شهر اصفهان پیگیری می‌شود
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود