Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی هیات اسکواش استان اصفهان برای دومین سال متوالی در اصفهان مسابقات اسکواش رده بندی بین امللی نشنال کلوز بانوان ( جام اصفهان سیتی سنتر)از 8تا 10 آذر ماه و به میزبانی هیات اسکواش استان اصفهان برگزار می گردد.
این رقابت ها در کورت های اسکواش سیتی سنتر برگزار و 41 اسکواش باز از سراسر کشور در آن به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر کشور در هر سال میلادی تنها یک بار مسابقات نشنال کلوز ، در بخش آقایان و بانوان برگزار می شود و این مسابقات رقابت های داخلی با امتیاز جهانی دارند.امتیاز نشنال کلوز در انجمن اسکواش بازان حرفه ای کشور 40 است، که تنها به نفر اول این مسابقات تعلق می گیرد.

تمام بازیکنانی که عضو انجمن اسکواش بازان حرفه ای هستند ،امتیاز حضور در این مسابقات را نیز دارند و اسکواش بازانی که عضو این انجمن نیستند فقط امتیاز کشوری مسابقه را به خود اختصاص می دهند.

این مسابقات برای اولین بار در تاریخ اسکواش ایران با پخش زنده مسابقات بانوان در اینستاگرام همراه با لباس مصوب تیم ملی صورت می گیرد که این رویداد با جایزه ی هزار دلاری در سایت انجمن اسکواش بازان حرفه ای جهان به ثبت رسیده است.
این مسابقات دارای بالاترین امتیاز کشوری است و با نام ثارالله در انجمن اسکواش بازان جهان به ثبت رسیده است.

روابط عمومی هیات اسکواش استان اصفهان همچنین عنوان کرد:امسال به علت حمایت از سوی سیتی سنتر اصفهان، نام این رویداد (اصفهان سیتی سنتر نشنال کلوز)در سایت انجمن اسکواش بازان جهان به ثبت رسیده است.
نازنین حیدری و پرند دولتی زاده سرمربی و مربی تیم ملی اسکواش بانوان از شروع مسابقات در اصفهان حضور داشته اند .علاوه براین شاهد رقابت ها بوده و بازیکنان را مورد ارزیابی قرار می دهند.

پس از پایان مرحله ی فینال این رقابت ها مراسم اختتامیه و اهدای لوح و جوایز این رقابت ها در ظهر روز جمعه 10آذر با حضور مسئولان در کورت های اسکواش مجموعه ی سیتی سنتر اصفهان برگزار می شود .

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات اسکواش در اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۴۰۰ داوطلب آزمون سراسری در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوانات گفت: همزمان با سراسر کشور ، امروز و فردا، ششم و هفتم اردیبهشت  دانش آموزان بواناتی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ با هم رقابت می‌کنند.
حمیدرضا عندلیب افزود: ۲۲۰ داوطلب در گروه‌های علوم انسانی و ریاضی در این شهرستان صبح امروز با هم رقابت کردند.
وی بیان کرد:  ۴۶ متقاضی رشته هنر و زبان خارجی هم بعد از ظهر امروز  ششم اردیبهشت با یکدیگر رقابت کردند.

وی بیان کرد: فردا جمعه هفتم اردیبهشت،همزمان با سراسر کشور در این شهرستان ۱۴۹ داوطلب در رشته علوم تجربی با هم به رقابت می‌پردازند.

شهرستان بوانات در شمال شرق فارس و در فاصله ۲۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • رقابت بیش از ۴۰۰ داوطلب آزمون سراسری در بوانات
  • اسکواش بازان ایران در یک قدمی یک طلا و 3 برنز
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • رقابت‌های قطر جونیور؛ شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ نشان
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • نتایج اسکواش‌بازان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قطر جوینور
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور