Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@03:56:11 GMT

لیگ برتر ووشو؛ برتری پارس جنوبی در مهمترین رقابت

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۵۱۸۵۵

لیگ برتر ووشو؛ برتری پارس جنوبی در مهمترین رقابت

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ فصل جاری لیگ برتر ووشوی باشگاه های کشور در بخش مردان با حضور هشت تیم، پارس جنوبی، شهرداری ملارد، دانشگاه آزاد، باشگاه مقاومت، شهرداری دامغان، دانشگاه پیام نور، هیات البرز و  پاس ناجا در یک گروه و به صورت رفت و برگشت برگزار می شود تا تیم های برتر مشخص شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز سه شنبه رقابت های هفته سوم و چهارم در آکادمی ووشو برگزار شد و پارس جنوبی برابر دانشگاه آزاد به پیروزی 10 بر 4 دست یافت تا خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی معرفی کند.

در بخش تالو، پارس جنوبی چهار بر یک از حریف خود پیش افتاد و سپس در مبارزات ساندا نیز برتری پارسی ها ادامه یافت تا این تیم با کسب پیروزی 10 بر 4 موفق به دشت سه امتیازی در این مبارزه شود.

پارس جنوبی در این رقابت حساس، «یوسف صبری»، «محسن محمدسیفی» و «حمیدرضا قلی پور» را در اختیار نداشت و از سوی دیگر «سجاد عباسی» نیز به دلیل آسیب دیدگی نتوانست دانشگاه آزاد را همراهی کند.

در ساندا، «مهدی محمدی»، «سعید فاضلی»، «امیر کریمی»، «یزدان میرزایی»، «معین تقوی» و «امیر فضلی» پیروزی های پارس جنوبی را کسب کردند و «محسن ریاحی»، «عرفان آهنگریان» و «محمدرضا سهندی» نیز بردهای دانشگاه آزاد را رقم زدند.

**نتایج دیدارهای امروز بدین شرح است:

هیات البرز 7 – شهرداری ملارد 7

دانشگاه آزاد 4 – پارس جنوبی 10

پاس ناجا 13 – دانشگاه پیام نور یک

دانشگاه پیام نور 3 – شهرداری دامغان 11

پاس ناجا 13 – شهرداری ملارد یک

هیات البرز یک – باشگاه مقاومت 13

شهرداری دامغان 2 – پارس جنوبی 12

دانشگاه آزاد 11 – باشگاه مقاومت 3

*در جدول رده بندی تیم پارس جنوبی با 12 امتیاز صدرنشین است، دانشگاه آزاد با 9 امتیاز و تفاضل 18 در رتبه دوم قرار دارد و باشگاه مقاومت با 9 امتیاز و تفاضل 14 در جایگاه سوم ایستاده است.

پاس ناجا با 6 و شهرداری دامغان با 3 امتیاز در رتبه های چهارم و پنجم قرار دارند.

شهرداری ملارد و هیات البرز مشترکا با یک امتیاز و تفاضل برابر جایگاه ششم را در اختیار دارند و دانشگاه پیام نور هم امتیازی کسب نکرده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفته دوم رقابت‌های سوپرلیگ کاراته قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور، امروز در سرسرای شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران پیگیری شد و تیم پرافتخار دانشگاه آزاد اسلامی در حساس‌ترین رقابت، مقابل پاس فراجا صف آرایی کرد. 

شاگردان احمد صافی در تیم دانشگاه که از اهمیت نتیجه این مسابقه به خوبی آگاه بودند، در هر دو بخش کومیته و کاتا، عملکرد درخشانی داشتند و ۱۹ به ۹ به پیروزی رسیدند. به این ترتیب صدرنشینی مردان کاراته دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ تثبیت شد. امروز تیم کاراته مردان دانشگاه، در دومین رقابت این هفته خود به مصاف نیشکر خوزستان می‌رود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • مهم‌ترین رسالت استادان جهاد تبیین است
  • پایان مرحله سوم لیگ برتر آب‌های آرام
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان