Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- جعفری- به تبعیت از سبک جدید توئیت دهباشی تاریخ نگار شفاهی : «طبعا نمیتوانم بگویم چه کسی و کجا، اماامروز در یکی از مراکز پژوهشی بازجوی آنها که مهمان بود در رابطه با پرونده ای که یک عده مظلوم را این آدمکشان با نقاب تدین و انقلابیگری و به بهانه خودسری و البته به سفارش اجنبی مثله کردند تا کشور را تا آستانه جنگ خونین داخلی ببرند، در رابطه با دلایل انجام مصاحبه با یکی از بدنامترین متهمین قتلهای زنجیره ای میگفت»:

در حقیقت آنچه تحت عنوان مصاحبه توسط انصاف نیوز انجام و منتشر شد،  متن از قبل تهیه شده ای است که هرچند لباسی بسیار گشاد بر قامت مدعی است و کافیست دو سه خط دیکته ساده فارسی از بعضی واژگان بکار رفته در متن به او گفته شود تا پته از اساس بر زمین ریزد و به عقیده بسیاری نه ارزش خواندن دارد و نه تحلیل اما با مطالعه ای عمیق تر روشن میشود حاوی پیامهای قابل توجهی است از ناحیه اربابانش در مقطعی خاص از زمان که نباید از دقت و تامل دور بماند و دقیقا از این منظر قابل مداقه است والا مثل این است که مجله زردی را در یکی از غروبهای کسل کننده پائیزی سال 1354 که به مصاحبه با سکینه قاسمی (پ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ب) پرداخته و از او راجع به مسائل فرهنگی اجتماعی دوران نظرخواسته تورق کنیم و با حالت تهوع بعضی قسمتها را بخوانیم بخصوص آنجا که پری خانم از دوران حبسش در زندان شاه که با فریاد بر سر زندانبانان و تهدید آنها نقل میکند که خانم هم بند او از چریک های فدایی خلق هم او را زیبا و پر دل و جرات خطاب کرده بود!

اما بعد، این آقا برخوردار از ویژگیهای خاصی است که با اشتهار او به این ویژگیها از وی برای طرح پاره ای مسائل استفاده شده تا به زعم خویش فضا را از لحاظ عملیاتی تست بزنند ، اگر برخورد محکم شد با این تعبیر که بابا این عقل نداره جا خالی کنند و اگر هم پاسخ داده نشد گامهای تهاجمی تر بعدی برداشته شود .

این مصاحبه (بخوانید آخرین اعلام مواضع شبکه نفوذی لو رفته)، از لحاظ موضوعی ناظر به مسایل داخلی، منطقه ای و جهانی جمهوری اسلامی است که هر ازگاهی از چاشنی پرونده قتلهای زنجیره ای نیز برای کارکردی نشان دادن تحلیل ها استفاده شده است .

ابتدا به مسایل منطقه ای و جهانی آن توجه داده میشود و با عنایت به همزمانی  و هم سویی طرح آنها با اعلام مواضع تهدید آمیزی که از ناحیه اسرائیل ، آمریکا و همپیمانان آنها در ایام اخیر مطرح شده است آنها را پیامی از داخل به دشمن بیرونی با هدف تشجیع آن به گستاخی های بیشتر میتوان ارزیابی نمود، به سمت گیری ها در مصاحبه توجه کنید :

«روسها دنبال رسیدن به آبهای گرم جنوب هستند این بار از طریق دوستی ، اردن بخاطر روابط ما با حماس و جهاد روابطش با ما را قطع و رجوی را محافظت میکند، ما دوستی در دنیا نداریم عراق و افغانستان و سوریه همه علیه ما هستند، عربستان و امارات دستشان علیه ما بالاست و حتی کارکنان ایرانی را جلب همکاری اطلاعاتی کرده اند.منافقین امکانات بالایی دارند که علیه ما به نفع آمریکا استفاده خواهند کرد .آمریکایی ها میخواستند بن لادن را در عوض تمام سازمان منافقین با ما معامله کنند.»

جملات فوق عصاره ای از تحلیل رسانه های بیگانه است که ایجاد محوردر شرف شکل گیری دولت های مقاومت را در مواجهه با آمریکا بر نمیتابند تضعیف و تحقیر محورهای مردمی جبهه مقاومت که از سیاست های پایین دستی این تحلیل است وهمچنین ایران را دارای روابط پنهان با جریانات تروریست چون القاعده معرفی می نماید .

در خصوص مسایل داخلی که اعلام مواضع بسیار روشن تر است :

« انتخابات 1376 را نقطه عطفی معرفی میکند که در آن آقای خاتمی مظلوم واقع شدو او در حد دمپایی جفت کردن وظیفه حمایتی از ایشان حس کرده و سر و کله شکسته، رای آوردن خاتمی را بخاطر لجبازی مردم با دو دیدگاه منتسب به رهبری علیه انتقال_به_هیچ_کس_نیست">آقای هاشمی رفسنجانی بعنوان نماد اشرافیگری و علیه آقای خاتمی بعنوان نماد اسلام آمریکایی عنوان مینماید و از تظاهرات برنامه ریزی شده توسط همکارانش ! در شهرهای مختلف و یا مقابل شرکت نفت علیه دولت سازندگی وآقای هاشمی در سالهای قبل خبر میدهدو این که حامیان آقای خاتمی درحزب مشارکت با الگوگیری از انتخابات دوم خرداد دنبال تغییر رهبری از طریق خبرگان بودند و در طرف مقابل جناب رحیم صفوی در سخنرانی تهدید کرد که دست وپا قطع میکنیم و فیلم عصر عاشورا را برای بدنام کردن خاتمی توسط نوری زاد تهیه کردند ! در نهایت قتلهای زنجیره ای انجام شد و بر اساس تحلیل غلط آقای محسن رضایی که همیشه خود را ارشمیدس میداند ربط اسرائیل و آمریکا از قتلها استنتاج شد و با انتقال این تحلیل غلط به آقا و بیان آن از زبان ایشان در خطبه نماز جمعه عده ای دنبال این خط راه افتادند و ما را بخاطر اینکه گفتیم خط اسرائیل در کار نیست گرفتند بردند زندان زدند، در حالیکه حسینیان در برنامه چراغ میخواست اصلاح طلبان را قاتل معرفی کند معلوم شد رفقای خودش این قتلها را انجام داده اند.

رفقای خودش این قتلها را انجام داده اند.سپس با طرح نام مرحوم حجت الاسلام والمسلمین خوشوقت از طرح مسئله ربط قتلها به حضرت آقا که عده ای دنبالش بودند خبر میدهد بعد هم به وظیفه قطعی خود در اعلام برائت سعید امامی و مرتبطین او از اتهام قتلها میپردازد .

او سپس به وارد کردن سپاه به امور اطلاعاتی بعنوان رقیب وزارت اطلاعات میتازد و آنرا پس از شکست در دوم خرداد و با برنامه مجلس نهم عنوان میکند که دخالت ها باعث شد مثلا دری اصفهانی که منبع وزارت است از دید سپاه سوژه باشد و در حالیکه دروغ پردازی های بسیاری مینماید از اشراف کامل و خط دهی بر سازمان منافقین ، استفاده از گوگوش و اکبر گنجی و حتی پشتیبانی ، حمایت و خط دهی آمد نیوز که ناآگاهانه منبع داخلی ها هستند خبر میدهد و حتی اعلام میکند براحتی باعث اعدام بالغ بر 50 نفر از اعضای سازمان منافقین یا آوردن تعدادی به ایران بوده اند !! »

اینکه آمد نیوز و گوگوش و گنجی منبعشان هستند وزرای محترم اطلاعات در مقاطع مختلف باید در این خصوص رسما اعلام نظر نمایند موضوعی بسیار مهم است و قطعا قوه قضائیه باید نسبت به این اظهارات احساس وظیفه نماید.

 جناب آقای اژه ای که در مقطع فتنه وزیر اطلاعات بودند و شخص ایشان اولین فردی بود که حوالی سال 1373 پرونده مفصل تخلفات اقتصادی چون ورود انبوه غیر مجاز موبایل به کشور و برج سازیهای غیر قانونی توسط این فرد را تعقیب میکرد قطعا شناخت لازم را در این خصوص دارند .

اعلام مواضع این دانشمندبا سه چهارکلاس سود!! در خصوص فتنه 88 از صراحت بیشتری برخوردار است ، صدا و سیما را متهم میکند که فیلم آتش زدن عکس حضرت امام وشعار ضد ولایت فقیه ساختگی است، نیروی انتظامی را متهم میکند که برادری نکرد و مثلا ظالمانه رفیق او عبدالله رمضان زاده را دستگیر و افرادی که بعدا مسئولیتهای بالاتر گرفتند دفاتر اصلاح طلب ها را طی حمله نابود کرده اند و با اسم حمایت از رهبری بچه های نظام را قلع و قمع کرده اند و وزیر اطلاعات احمدی نژاد وزارت اطلاعات را نابود کرد و البته تاکیداتی در حد قسم جلاله دارد که در دوران غیبت این وزیر هیچ سندی از وزارت خارج نشده! و خود وی نیز دقیقا از ساعت 35 : 16 روز 23 خرداد با توجه به مواضع آقا دیگر از موسوی حمایت نکرده است !! دوستانی که با منحنی اعترافات او در بازجوییها آشنا هستند بلافاصله یاد ناهار نذری که او با سرعت و تبلیغات گوش پرکن در نازی آباد در ظهر عاشورای 1373 پس از سفر سراسیمه به تهران داده بود میافتند از همان دست قرائنی که باید نشان میداد او کجا نبوده !!!

علیرغم اینکه این مطالب بی ارزش را بر زبان آوردن و تکرار افاضات دانشمندانه این فرزانه زمان کراهت سنگینی بر راوی و مخاطب وارد میکند حال که تا اینجا صبر و حوصله بخرج دادید وارد اصل قضیه میشویم :

 

انتخابات سال 1376

این اولین مقطع برنامه ریزی شده جدی برای ایجاد دوقطبی سازی های هیجانی کور و ایجاد تنافر بین نیروهای ملی و سیاسی کشور بود و عوامل اصلی شبکه نفوذی با برپایی هیجانات هدایت شده ومدیریت شده ای چون کارناوال عصر عاشورا و توسعه درگیریهای خیابانی و تصریح بر دو جبهه طرفداران رهبری و طرفداران ریاست جمهوری بر آتش این تنازعات افزودند و رد عوامل کاملا شناسایی شده ای در این فتنه مانند (م – پ) که البته از دستگیر شدگان همراه این آقا هم بود قطعی است. فراموش نمیکنیم حضرت آقا در خصوص برپا کنندگان کارناوال عصر عاشورا و فیلمبرداریهای صورت گرفته که متعاقبا پخش شد صراحتا آنها را نامسلمان و مستوجب پیگرد معرفی کردند که تا امروز این مهم انجام نشده است ، حال که در این باصطلاح مصاحبه نامی از تهیه کننده آن فیلم مطرح شده شاید فرصت مناسبی برای پیگیری تحقیق و ردیابی آن خیانت باشد .

البته با ورود به پرونده اقاریر دستگیر شدگان در سال 78 لیستی از همکاران شبکه در راه اندازی دعواهای پر تنش حیدری نعمتی طی بیست سال اخیر از جریانات اصلی مطرح کشور در معرض اطلاع قرار خواهد گرفت که نقابداران یک اردوگاه در فتنه 88 نقاب از کف دادند و نقابداران جبهه بظاهر متخاصم باژست مثلا  انقلابی به توطئه مشغولند تا فتنه سال نود و چند آنها هم برسد!

 

سلبریتی های برانداز

پس از انتخابات دوم خرداد و اتفاقات پر تنشی چون قتلهای زنجیره ای، کنفرانس برلین ،کوی دانشگاه تا فتنه 88 با پدیده ای مواجهیم که در آن چهره هایی که جاذبه لازم برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب اجتماعی خود را دارند و تا امروز نیز از عوارض منفی تاثیر گذاریهای آنها که عموما نیز پشتگرم به حمایت تبلیغی و سیاسی بیگانه هستند در امان نبوده ایم مورد بهره برداری قرار گرفتند، مثل طرح موضوع ری استارت و دلقکی به نام حسینی که البته آخرین آنها هم نخواهد بود .

در سالهای قبل نام افرادی چون مریم شانسی، باطبی، مخملباف،  گنجی و گوگوش در این رابطه بارها مطرح گردید که قصد تشریح آنها نیست اما لازم است به نکته مهمی اشاره شود :

در پ رونده مرتبطی از همین شبکه که البته خانمی خانه دار ، بی ارتباط

با مسائل سیاسی و مظلوم بود وهمه به حمایت از او لازم شد که به میدان آیند به صراحت از وقایعی که قرار است حادث شود اعترافات مکتوبی موجود بود.

 یکی اینکه دختر مخملباف از طریق تعاملی که بین شبکه و ... رخ داده و پس از وصل آنها بزودی جایزه ای بین المللی و با ارزش در عرصه سینمای جهانی دریافت خواهد کرد که این امر سه سال پس از این اعتراف اتفاق افتاد، همین خانم خانه داراطلاع داده بود قرار است گوگوش با امکانات ما بعنوان کانون تجمع ایرانیان مقیم خارج مورد استفاده قرار گیرد و این امر نیز بطور واضح در فتنه 88 انجام شد حالا صراحتا اعلام میشود گوگوش و گنجی حسب دستور آنها به فعالیت مشغولند این چه معنایی دارد؟ در ادامه به این موضوع پرداخته خواهد شد .

تحقیق مختصری از مجموعه ای از چنین کیسهایی که مقابل چشممان از زندان به خارج رفته اند و بعد هرچه خواستند کردند کم نداریم از عناصر فکری چون هاله اسفندیاری تا همین سلبریتی ها و دلقک ها

در مورد این خانم در پرونده هایی که او نگاشته نحوه آموزش های ضد بازجویی توسط .... در 12 صفحه و فیش نویسی از مدیران ارشد نظام که سوژه های مهم شبکه در کنترل و طرح جلب همکاری بوده اند مفصل با سوابق مشاغل، علاقمندی ها و ارتقائات شغلی و همچنین افرادی از آنها که جلب همکاری شده و به جاسوسی مشغول بوده اند کاملا واضح و روشن بچشم میخورند نام کسانی که 18 سال پیش بعضی را بازجوها هم نمیشناختند و اکنون سری در سرها دارند و ما اندر خم کشف رمز و راز رو دست خوردن در برجام هستیم !!  البته  شاید این خانم خانه دار تحت فشار این مطالب را بیان داشته یا ساخته ذهن خلاق و پیشگوی بازجوهای رمال باشد .بهرحال بیانات این دانشمند معزز نباید معطل بماند و منبع بودن گوگوش و گنجی نقطه خوبی برای آغاز تحقیق است .

 

در موضوع قتلهای زنجیره ای

در این بیانیه ( که البته بعنوان مصاحبه مطرح شده ) از کلید واژه هایی چون پیروز دوانی و قتل سعید امامی و ... استفاده شده که به دلیل عدم اطلاع رسانی شفاف توسط نظام، دشمن تلقی ضعف و ترس نظام را در مطرح شدن این موضوعات ایجاد کرده و بعد در فرازهایی جناب دانشمند تعابیری مملو از تدبیر افاضه فرموده اند چون : "در قتلهای زنجیره ای فقط آیت الله دری نجف آبادی بیگناه بودند و بقیه گناهکار "یا اینکه" سعید امامی مظلوم و بیگناه را در بیمارستان کشتند و علتش حسادت به این فرد تحصیلکرده و انقلابی و ولایی بود !!"! بنظرم باید ما هم با کلید واژه ها به نقد ومقابله وارد شویم بعنوان مثال :

سلطان محمد اعتماد وابسته نظامی ارتش شاه در آمریکا ، گیتی بانی تظاهرات بی حجابی در اسفند 57 ، بندر آنتروپ، قهوه خانه میکونوس، مجید شریف مترجم آثار روژه گارودی، مهاجرت خاندان یهودی گبای به ایران، سعید طلبه و تسجیل بهائیت، سعید شاهسوندی ، عالیخانی ها،منابع ثابتی، اولین نمایندگی پپسی کولای بهایی در جلفا و مرند، معاون ساواکی آموزش و پرورش کردستان، سفر سال 1354 به اسرائیل، برگه عبورهای مسیر استانبول تل آویو و بلیط هایی با نام مستعار در این نوع سفرها و ...

کم کلید واژه نداریم برای شروع تحقیق کافیست .

رهنموهای آرامش بخش

دانشمند فهیم از موضع اتمام الطاف خود پس از ذکر خیر کامل از بزرگانی که نبردن نام آنها را جفا دانسته رهنمودهایی از قول جناب هاشمی و از زبان گهربار خود به این مضمون بیان داشته که باید خاتمی، ناطق، خاتمی، خوئینی ها و سیدحسن بیایند ( از فرط صمیمیت او اینگونه خطاب کرده) تا وحدت پدید آید .

 

برداشت آخر

1- همزمان مصاحبه ویدئویی از جناب ابطحی راجع به قتلهای زنجیره ای صورت گرفته و ضمن قلب واقعیتهایی که او به جزئیات از اصل آنها مطلع بود آقای دری نجف آبادی را مطلع از قتلها معرفی کرده است.

2- همزمان مصاحبه ای از آقای عبدالله نوری در خصوص آشتی و وحدت ملی وضرورت آمدن همه اینها که در این مصاحبه نیز عنوان شده اند صورت گرفته است

3- تهدیدات جاهل و نادانی چون ولیعهد سعودی در همین ایام

4- درگیر بودن قوه قضائیه کشور با معضلاتی عدیده که بوق اصلی آن در دست آمد نیوز ( منابع همین آقایان ) قرار دارد.

مجموعه این شرایط باعث شده بازماندگان شبکه نفوذی تصمیم بگیرند تحت عنوان مصاحبه با سبک مغزی امنیتی که به حد کافی نیز[...]هست بیانیه ای از نوع مقاله ( رشیدی مطلق ) صادر کنند و تهدیدات خود را در قالب تشبیهات و تمثیل ها متوجه نظام نمایند تحلیل ایشان از شرایط فعلی کشور و فشارهای بیرونی و داخلی نزدیک شدن به نقطه ای است که میتوانند بالاترین امتیازات را بگیرند زیرا از سویی بشدت از نزدیک بودن ساعت (س) عملیات برخورد و حذف کامل خود نگرانند و از سویی دیگر اربابان بیرونی نهایت فشار را برآنان وارد کرده اند.

بنظر میاید حضرت حق مکری اساسی و بنیان بر باد ده برای جبهه شیطانی تدارک دیده و دوران انتقام مظلومین جبهه توحید و همه آنها که به ناحق کشته شده اند فرا رسیده است .

البته همان که در مقدمه از ذکر نامش به الگوگیری از مستند نگاران امروزی خود را معذور اعلام کردم قول مصاحبه های بعدی عنداللزوم را داد.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 

دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه اسنادی اراده شد که طبق آن مسعود رجوی بعد از آنکه هم‌رتبه‌های او در سازمان مجاهدین خلق، اعدام شدند، از طرف شاه حکم عفو گرفت و همکاری خود با ساواک را آغاز کرد. ویدیویی که در ادامه تقدیم می‌شود روایتی است از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین است که می‌توانید مشاهده کنید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟!+ فیلم
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • حماس: پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم