Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@21:57:02 GMT

سرپرست شهرداری سردشت ابقا شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۵۷۵۲۷

سرپرست شهرداری سردشت ابقا شد

“کامل رسولی” که به مدت ۳ ماه و تا تعیین شهردار جدید، سرپرست شهرداری سردشت را عهده دار بود برای یکبار دیگر از سوی شوراهای اسلامی در این سمت ابقا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رییس شورای اسلامی شهر سردشت شب سه شنبه در گفت و گو با بُلفَت، اظهار کرد: در نشست اعضای شورای اسلامی شهر با استعفای کامل رسولی سرپرست شهرداری سردشت موافقت نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره فتاح پور افزود: با نظر شورای اسلامی شهر سردشت، تا زمان اتمام مراحل قانونی شهردار جدید، مهندس “کامل رسولی” به فعالیت خود در پست سرپرست شهرداری ادامه می دهد.

بر اساس گزارش بُلفَت، طبق نامه مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها به روسای شوراهای اسلامی استان آمده است که، تبصره ماده ۸۳ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شورا وانتخاب شهرداران، در فاصله بین صدور رای عدم اعتماد و برکناری شهردار و یا خاتمه خدمت شهردار تا انتخاب فرد جدید که نباید بیش تر از سه ماه به طول انجامد، از سوی شورای شهر یکی از “کارکنان شهرداری” تا صدور حکم شهردار جدید به عنوان سرپرست معرفی می شود.

در این نامه با تاکید بیان شده است که، در غیر اینصورت انتصاب افراد، غیر از کارکنان شهرداری برای سرپرستی شهرداری مبنای قانونی ندارد.

بر اساس این گزارش، بازرس کل استان نیز طی نامه ای به اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آ. غ آورده است که: تعیین سرپرست جهت انجام امور شهرداری حداکثر برای مدت ۳ ماه در قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران تجویز شده و بیش از آن ولو به تمدید و تغییر سرپرست فاقد جایگاه قانونی است.

همچنین گفته شده، چنانچه شوراهای اسلامی شهر نسبت به انتخاب شهردار اقدام و شهردار منتخب شوراهای اسلامی شهر را جهت انجام مراحل بعدی معرفی نمایند، شهردار معرفی شده جانشین سرپرست شهرداری شده و تا حصول نتیجه و به سرانجام رسیدن مراحل قانونی و صدور حکم نسبت به انجام امور شهرداری اقدام خواهد نمود.

در ادامه همین نامه آمده است که: بدیهی است در صورت ادامه فعالیت سرپرستان شهرداریهای مربوطه که سه ماه از تعیین آنها سپری شده باشد وفق مقررات ماده ۵۵۵ قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات تحت تعقیب و پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

طبق گزارش بُلفَت، مهندس “جلال احمدی” در نیمه اول مهرماه امسال با ۳ رای موافق، یک رای ممتنع و یک مخالف به عنوان شهردار سردشت از سوی شوراهای اسلامی منتخب این شهر انتخاب شد.

جلال احمدی اهل بوکان و به واسطه شغلش مدت ۸ سال در سردشت سکونت دارد. وی مهندسی عمران و سازه، عضو نظام مهندسی آذربایجان غربی، و عضو انجمن پیمانکاران استان کردستان، ۳ سال مشاور عمرانی شهرداری بانه، عامل اجرایی طرح های بنیاد مسکن، ناظر طرح های راه روستایی راه و ترابری، مدیرعامل شرکت راه و ساختمانی آسمان سازه را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آتیلا حجازی بعد از انتخاب به عنوان سرپرست استقلال |‌عکس

به گزارش همشهری آنلاین ، روز گذشته در حکمی که به امضای فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال رسیده، ضمن تشکر از زحمات نصرالله خواجه‌گیری، سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال، این جایگاه به آتیلا حجازی بازیکن و مربی پیشن و همچنین فرزند اسطوره باشگاه استقلال واگذار شد تا آتیلا از امروز در تمرینات استقلال حضور پیدا کند.

پست اینستاگرامی آتیلا حجازی بعد از انتخاب به عنوان سرپرست استقلال را در ادامه می بینید:

کد خبر 848987 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • واکنش آتیلا حجازی بعد از انتخاب به عنوان سرپرست استقلال |‌عکس
  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • شهردار ارومیه در سمت خود ابقا شد
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • علی خطیر برکنار شد/ انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه استقلال
  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد