Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر-ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: بیش از 70 درصد برنامه های پایتخت کتاب ایران در بوشهر به اجرا درآمده است.

به گزارش ایرنا، حمیده ماحوزی روز چهارشنبه در نشست با مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: انتخاب شهر بوشهر به عنوان پایتخت کتاب ایران افتخار بزرگی است که نصیب استان شده و این مهم بجز با همکاری و همدلی دستگاه ها میسر نمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در این طرح سرانه مطالعه استان بوشهر از سه دقیقه به ٥٩ دقیقه رسیده که این نشان از جایگاه و اهمیت کتاب در این منطقه دارد.
ماحوزی گفت: امروزه فرهنگ با بخش گسترده ای از زندگی ما ارتباط دارد و حتی می توانیم در بعضی از مشکلات به عنوان راهگشا از آن استفاده کنیم.
وی با اشاره به دیدارهای بین دستگاهی اظهار داشت: برگزاری دیدارها بین دستگاه های اجرایی علاوه بر برطرف کردن مشکلات، باعث هر چه بهتر امور در استان می شود.
ماحوزی بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از مسائل فرهنگی در همه دستگاه ها حمایت کرده و بر این باور است که با تعامل و هم افزایی می توان برنامه هایی مورد نیاز جامعه را پیش برد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: این اداره کل برای انجام کارهای فرهنگی و هنری ٢٠٠ تفاهم نامه به امضا رسانده که ٣٨ تفاهم نامه با دستگاه های دولتی و بقیه آن با انجمن ها، موسسه ها و دیگر مراکز است.
مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گفت: ترویج فرهنگ مهمترین و موثرترین رسالت متولیان فرهنگی در جامعه است که یکی از عوامل موثر در کاهش آسیب های اجتماعی است.
مجید پرویزی افزود: تلاش ما در اداره کل تعاون این است با اجرای برنامه ‌های جذاب و متنوع بویژه در حوزه فرهنگی و هنری در جامعه اثرگذارباشیم و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بتوانیم به این امر مهم جامعه عمل بپوشانیم.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود