Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@13:10:03 GMT

آخرین وضعیت سپرده‌گذاران موسسات مالی

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۶۴۵۷۹

معاون اقتصادی رییس جمهور اعلام کرد که نگرانی و دغدغه جمع زیادی از سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری تا حدی برطرف شده است. ناطقان: محمد نهاوندیان در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات انجام شده در زمینه بازپرداخت بدهی مردم از موسسات مالی غیرمجاز گفت: همانطور که دو هفته پیش در جلسه هیئت منتخب سران سه قوه مقرر شده بود، گفتم که ظرف هفته آینده برای این موسسه ها تعیین تکلیف می شود که خوشبختانه انجام شد و پرداخت ها در همین زمان که با شما صحبت می کنم آغاز شده و نگرانی و دغدغه جمع زیادی از مردم تا حدی برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین سپرده های آنانی که تا سقف صد میلیون تومان بوده است با سود قانونی متعارف پانزده درصد به آنان پرداخت می شود و سایرین نیز که بیش از صد میلیون تومان سپرده داشته‌اند هم تا سقف صد میلیون تومان، مبالغ خود را دریافت می کنند که به این ترتیب بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر مشکل شان حل می شود ، اما سایرین را هم نباید رها کرد و حتما برای آنانی که بیش از صد میلیون تومان سپرده داشتند هم تعیین تکلیف انجام می شود.
ادامه دارد...
منبع: ایسنا برچسب ها: محمد نهاوندیان ، سپرده‌گذاران موسسات مالی ، بانک مرکزی

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع‌عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی برگزار می‌شود

غلامرضا بلالی در گفت و گو با خبرنگار مهر از برگزاری نوزدهمین مجمع عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیر انتفاعی کشور خبر داد و گفت: مجمع عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیر انتفاعی کشور روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاون آموزشی و مدیران آموزش وزارت علوم در دانشگاه غیر دولتی - غیرانتفاعی خاتم تهران برگزار می شود.

وی افزود: در این نشست ضمن ارزیابی نقش این زیر نظام در آموزش عالی کشور، فرصت ها و تهدید های این زیر نظام از آموزش عالی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

قائم مقام دبیرکل اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی_غیردولتی کشور افزود: موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی به عنوان یکی از بارزترین مشارکت های مردمی در امور کشور، با توجه به این موضوع که هیچ گونه بودجه دولتی ندارند؛ باید تقویت شده و توسعه یابند.

وی افزود: مقام معظم رهبری امسال را سال جهش تولید با مشارکت مردم عنوان کرده و برآن تاکید داشته اند، ما اعتقاد داریم چنیی تشکیلاتی نمونه بارزی از مشارکت مردم در انجام امور کشور خواهد بود بنابراین شعار چنین نهادهایی که براساس سرمایه گذاری غیردولتی هستند، باید تقویت شوند و اگر تهدیدی برسر راه این موسسات وجود دارد، برداشته شود.

قائم مقام دبیرکل اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی-غیردولتی کشور افزود: همچنین موسسات و دانشگاه های غیردولتی غیرانتفاعی خواستار اجرای عدالت آموزشی بین تمام زیرنظام های آموزش عالی به صورت یکسان برای پذیرش دانشجو و دریافت خدمات آموزشی هستند.

وی افزود: در حال حاضر ۲۵۲ موسسه و دانشگاه غیرانتفاعی -غیردولتی فعال بوده و بیشترین تعداد دانشجو در استان های مازندران و خراسان فعال هستند و نزدیک ۲۹۰ هزار دانشجو در این دانشگاه ها تحصیلی می کنند که درواقع ۱۰ درصد آموزش عالی کل کشور را به خود اختصاص می دهند.

کد خبر 6100509

دیگر خبرها

  • دردسر بزرگ چلسی حتی در صورت رسیدن به رقابت‌های اروپایی
  • مجمع‌عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی برگزار می‌شود
  • سود سپرده‌ های حج و عمره زیاد می شوند ؟
  • تعیین نام شرکت‌ها هوشمند می‌شود/ حذف فیزیکی دفاتر قانونی از ۳۱ اردیبهشت
  • سپرده بلندمدت دارایی‌های پرسپولیس در بانک شهر
  • معامله نخستین گواهی سپرده سکه صادره خزانه بورس کالا
  • گردش مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بازار خودرو
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • این کار را انجام ندهید، یارانه تان قطع می شود!