Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر|آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، جلسه ادامه یا قطع همکاری با شرکت سابیر در رابطه با احداث خط ۲ قطار شهری کرج در دفتر شهردار این کلانشهر برگزار شد.
در این جلسه از سوی کارشناسان، مشاوران و مسئولانه مربوطه و به صورت کاملا تخصصی، ادامه و یا قطع همکاری با شرکت پیمانکاری سابیر برای ساخت خط ۲ مترو کرج مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پرداختن به جنبه های زمانی، مال، فنی و حقوقی ادامه این پیمان و یا انتخاب پیمانکار جدید از دیگر محورهای این جلسه بود که مسئولان مجموعه مدیریت شهری کرج و تنی چند از مدیران استانی به آن پرداختند تا بهترین راهکار را برای شروع دوباره عملیات راه اندازی خط ۲ قطار شهری این کلانشهر در نظر بگیرند.
بر اساس تحلیل های صورت گرفته از روند احداث خط ۲ قطار شهری کرج، این طرح تا کنون بیش از ۳۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۴۴ درصد از عملیات عمرانی آن اجرایی شده است.بیش از ۳۱۱ میلیارد تومان اعتبار نیز در اختیار پیمانکار مربوطه برای راه اندازی این ابر پروژه قرار گرفته است.
شهردار کرج در این جلسه خواستار آن شد با توجه به برگزاری جلسات متعدد در زمینه بررسی قطع و یا ادامه پیمان با شرکت سابیر، هر چه سریعتر تمهیدات لازم بر اساس مستندات و واقعیات موجود اتخاذ شود و با همفکری مسئولان ارشد شهری و استانی و در چارچوب مقررات، عملیات اجرایی خط ٢ قطار شهری این کلانشهر در راستای افزایش رفاه شهروندان و توسعه شهر در حداقل زمان ممکن تعیین تکلیف شود.
گفتنی است در این جلسه، دکتر اصغر نصیری شهردار کرج، نمایندگان مردم در پارلمان شهری این کلانشهر، معاون فنی استانداری البرز و تنی چند از مدیران و معاونان شهرداری حضور داشتند.

 

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر

به گزارش ورزش سه؛ باشگاه پرسپولیس به چند بانک واگذار شد و عمده سهامدار این باشگاه بانک شهر است که سهامداران  آن را چند کلانشهر بزرگ در اختیار دارد و شهرداری کلانشهر تبریز سهادار 7 درصد این بانک است تا به واسطه همین موضوع پس از این واگذاری با واکنش هایی از سوی شهروندان تبریزی روبرو شود.
 
جلسه عمومی شورای شهر تبریز روزهای یکشنبه در عمارت بزرگ میدان ساعت برگزار می شود و دیروز طبق معمول این جلسه برگزار شد و در پایان این جلسه دکتر شهرام دبیری رئیس شورای شهر کلانشهر تبریز پاسخگوی خبرنگاران و با سوالی درخصوص سهامداری بانک شهر در پرسپولیس روبرو بود.
 
خبرنگار تبریزی درخصوص اینکه شهرداری تبریز 7درصد از سهام بانک شهر را در اختیار دارد نظر شهرام دبیری رئیس شورای شهر تبریز را جویا شد.
 

شهرام دبیری رئیس شورای شهر کلانشهر تبریزاعلام کرد: بانک شهر یک شرکت مستقل با هیات مدیره و مدیرعامل مجزا است که در آن تصمیم گیری ها انجام و اجرایی می شود و ما نیز نماینده خود را در آن جمع داریم و میتوانیم از آن طریق نقطه نظراتمان را اعمال کنیم ولی ظاهرا این یک تصمیم مرکزی بوده است و نظر ما را نپرسیدند و ما میتوانیم از طریق نماینده خود این موضوع را پیگیری کنیم و من در این مورد پیگیری خواهم کرد تا در جلسه آتی نتیجه اعلام شود.

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان