Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، نشست سراسری نواب روسای فدراسیون ها و مسوولین ورزش بانوان ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور، با حضور فریبا محمدیان معاون بانوان وزارت ورزش، عبدالمحمد زاهدی استاندار، عباس علایی مقدم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان قزوین، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسوولین ارشد استانی در مجموعه هتل های ایرانیان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین در این همایش نشاط اجتماعی جامعه را در گرو توجه به ورزش بانوان دانست و افزود: در این راستا ورزش بانوان در نخستین گام به حفظ و ارتقای سلامت این قشر و جامعه منجر می شود.

زاهدی خاطرنشان کرد: طی سال های اخیر با وجود برخی محدودیت ها، حضور زنان کشورمان در رقابت های بین المللی پررنگ و افتخارآفرین بوده است.

وی تصریح کرد: باید در کنار ورزش قهرمانی به توسعه و تقویت ورزش همگانی نیز بپردازیم که این موضوع تحرک جسمی زنان شاغل و خانه دار را در پی دارد.

استاندار قزوین افزود: ورزش در جامعه بانوان اثری بالاتر از سلامت نیز با خود به دنبال دارد و آن غرور و حس افتخاری است که پس از کسب مقام و نشان توسط ورزشکاران زن در بین زنان و دختران این مرز و بوم ایجاد می شود.

زاهدی با بیان اینکه مشکلات روحی مانند افسردگی در بین زنان را می توان با ورزش از میان برداشت، خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد که غرور و نشاط ایجاد شده از حضور زنان در عرصه های اجتماعی همچون میادین ورزشی به ارتقای سلامت جسمی و روحی در بین آنان کمک می کند.

وی با بیان اینکه ورزش ابعاد مختلفی دارد و تنها به بعد سلامتی محدود نمی شود، افزود: امروز ورزش تنها یک مساله فیزیکی نیست و به موضوعی اجتماعی و سیاسی تبدیل شده است، به گونه ای که افتخارات ورزشی در اقتدار و مطرح شدن نام کشورها تاثیر دارد.

این همایش سراسری به منظور بررسی وضعیت کنونی ورزش بانوان کشور، نقاط ضعف و قوت و همچنین تبیین برنامه های راهبردی این حوزه برگزارمی شود که در نوبت بعدازظهر نیز ادامه خواهد داشت.

معاون بانوان وزارت ورزش هم در این نشست با بیان اینکه بانوان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند خواستار افزایش سهم این قشر در تامین سلامتی، تندرستی و نشاط جامعه شد.

محمدیان میزان اوقات فراغت روزانه بانوان را 5ساعت عنوان و خاطرنشان کرد: پرداختن به ورزش در این اوقات باید به عنوان یکی از اولویت های اصلی بانوان باشد تا از این طریق نشاط روزانه آنها تامین شود.

وی ورزش بانوان را موجب رونق اقتصادی دانست و افزود: باید زمینه برای شناسایی و پرورش بانوان کارآفرین فراهم شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه ظهر چهارشنبه در همایش هویت عصری زنان در آینه قرآن و حدیث که با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد اظهار کرد: نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است و امروز دشمنان ضمن آگاهی از این نقش برنامه ریزی قوی در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی افزود: امروز در ایران اسلامی حضور زنان فرزانه، تحصیل کرده، خوش فکر و ممتاز اجازه بروز و ظهور به دشمنان را نمی‌دهد.

استاندار گلستان گفت: اسلام در نظام فکری جهان، الگویی برتر را رقم زده است.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس بانوان حماسه‌های بزرگی را خلق کردند، افزود: در دوران دفاع مقدس بانوان ما ضمن اینکه فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی داشتند ارزش‌های خود را حفظ می‌کردند.

زنگانه اظهار کرد: در جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند نقش بانوان در عرصه دفاع مطهر هستیم.

کد خبر 6094288

دیگر خبرها

  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند